Mies tuli keittiöön illalliselle ilman housuja!
Siis mitä vittua! Mies käveli eilen ruokapöytään pelkässä teepaidassa. Sanoin heti, että noin et kyllä tule illalliselle! Mies siihen vaan että olin juuri suihkussa. Siis mitä!!! Kyllähän minäkin pippaloin alasti kotona esim suihkun jälkeen, mutta että mies tulee munasilteen illalliselle. Tunnen itseni jotenkin niin likaiseksi ja häväistyksi. Mitä mieltä olette miehen käytöksestä ja mitä mun pitäisi tehdä? Olen mököttänyt eilisestä asti, itkettää ja ahdistaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut pöydän alla munaa suuhun, kerran juuri käynyt suihkussakin. Oletko vähän hölmö?
Juuri näin. :D
Öö?
Omani on melkein aina alasti, ilman housuja tai avonaisessa aamutakissa. Ihan sama, kotona ollaan.
Minä en ainakaan halua että paljaalla pepulla istutaan millekään verhoillulle tuolille. Jos ruokapöytään tullaan munasillaan, niin pyyhettä alle ennen kuin istutaan. Vaikka kuinka on suihkussa käyty, niin ei voi olla varma onko ne kaikki perskarvat niin puhtaaksi hinkattu etteikö niistä voisi jälkeä jäädä.
Hyvänen aika sentään. Mies voi sit kotonaan tehdä mitä tykkää ja ei häiritse.
Mies on 46-vuotias saa olla alasti mun edessä tai sitten t-paita päällä ilman alaosaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan halua että paljaalla pepulla istutaan millekään verhoillulle tuolille. Jos ruokapöytään tullaan munasillaan, niin pyyhettä alle ennen kuin istutaan. Vaikka kuinka on suihkussa käyty, niin ei voi olla varma onko ne kaikki perskarvat niin puhtaaksi hinkattu etteikö niistä voisi jälkeä jäädä.
Vaikka itse joudut kyykkyvatkaamaan alapääsi puhtaaksi, normaalien ihmisten ei tarvitse toimia niin, vaan persvako puhdistuu vähemmälläkin vaivalla. Herran jestas kun ihminen voi olla tyhmä :DD
Vierailija kirjoitti:
Haha nauroin ääneen :D :D
Täyttä timanttia kiitos kun pelastit mun lauantain :D
Vierailija kirjoitti:
Ap, 8 jo korjasikin, munasillaan.
Maanantaina varaa aika henkiseen hoitoon, tarvitset sitä. Oliko jo lapsuudenkodissasi ongelmia?
Perhana, vanha juttu. Ap on varmasi jo tikahtunut häväistykseensä.
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi alushoususillaankaan ruokapöytään. Ei edes aamiaiselle.
Ihan oikeesti? Minä syön aina aamiaisen yöpaita päällä ilman alushousuja. Onneksi miestä tämä ei haittaa.
Olet kyllä hirvee pirttuhirmu. Miestäni ei kyllä haittaisi vaikka söisin illallista t-paita päällä ilman alushousuja. Toisinaan tulee syötyä illallista mekko ja stay-upit päällä ilman alushousuja, ja mies on vain siitä kiihottunut.
Tunsitko itsesi taas rumaksi "sieltä alhaalta"?