Mies on muuten aivan ihana, mutta
ihan kauhean pihi. Hän on ihan varakas, omistaa autot, asunnon, mökin, veneen, moottoripyörän jne.. Ja tiedän, että saa ihan hyvää palkkaa. Ei vie oikeastaan koskaan minua syömään, ei tee ruokaa. Olin niin nolona kun käytiin hampurilaispaikassa ja mies maksoi vaan omansa. Meillä kun ollaan useimmiten niin minun ostamiani ja kokkaamia ruokia syödään. Kerran mies halusi tilata pitsat ja minähän ne sitten jouduin maksamaan. Kyse siis pikkusummista ja minua auttaisi hirveästi jos mies maksaisi kun hän on hyväpalkkaisessa työssä ja itse olen opiskelija ja tiukka budjetti.
Kommentit (53)
sama provo uudelleen lämmitettynä vasta noin neljännen miljoonannen kerran?
ota kuule ritsapinpi oman tasoisesi köyhä opiskelijamies. tai maksa ihan jatkossa itse kaikki muukin.
Älä turhaan huolehdi. Huijaat miehen avioliittoon ilman ehtoa ja saat kyllä "osuutesi".
Miksi ostat vähistä rahoistasi miehelle ruuat? Etkö saa suuta auki että voisit sinäkin välillä maksaa kun minulla ei ole paljoa rahaa. Kerro vielä että sinä myös siivoat kaikki miehen jäljet?
Juuri sen pihiyden takia mies on varakas. Monelle ihmisellä olisi mahdollisuus kartuttaa omaisuuttaa ensin ja sitten vasta ostaa laatutavaraa tai sijoittaa vaikka arvopapereihin, jos olisi ensin osannut säästää ihan niistä arjen "pikku mukavuuksista". Laskepa, paljonko säästyy vuodessa, jos ei käy joka päivä kahvilassa, ravintolassa syömässä kalliisti, tyytyy ilmaiskonsertteihin, ei ostele kaikkea mukavaa alennusmyynneistä, lainaa kirjat kirjastosta yms.? Sanoisin, että tuhansia ja tuhansia euroja.
Otetaan käsittelyyn lause: "Mies on aivan ihana, mutta... "
Tuo "mutta" kumoaa koko lauseen alun. Ihan oikeasti. Sitten kun pystyt sanomaan "mies on aivan ihana, vaikka..." niin sitten sanon että hyvä, pidä kiinni kultakimpaleesta. Mutta tarkoittaa sitä, että siirry seuraavaan, et ole löytänyt Herra Oikeaa.
Olkoonkin vaikka provo, niin pihin kumppanin kanssa ei kannata tuhlata aikaa. Ellei sitten saa itsekin kiksejä piheilystä, jolloin ollaan match made in heaven.
"Kerran mies halusi tilata pizzat ja minähän ne jouduin maksamaan"? No miksi helvetissä maksoit miehen pizzan? Olisit käskenyt miehen paikalle maksamaan oman pizzansa. Ja jos tapaatte sinun luonasi, syö itse sitä ennen äläkä laita ruokaa miehelle. Syököön kotonaan. Vastavuoroisesti katsos.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sen pihiyden takia mies on varakas. Monelle ihmisellä olisi mahdollisuus kartuttaa omaisuuttaa ensin ja sitten vasta ostaa laatutavaraa tai sijoittaa vaikka arvopapereihin, jos olisi ensin osannut säästää ihan niistä arjen "pikku mukavuuksista". Laskepa, paljonko säästyy vuodessa, jos ei käy joka päivä kahvilassa, ravintolassa syömässä kalliisti, tyytyy ilmaiskonsertteihin, ei ostele kaikkea mukavaa alennusmyynneistä, lainaa kirjat kirjastosta yms.? Sanoisin, että tuhansia ja tuhansia euroja.
Ja syö, juo yms. muiden kustannuksella, kuten ap:n "ihana" mies. Säästyy pitkä penni joo.
Älä nyt ainakaan maksa sille enää mitään. Ja jos teette ruokaa sun luona ja olet ostanut yksin tarvikkeet, laitat ruokaa vain itsellesi. Katat lautasen pöytään itsellesi ja sanot sille ihan suoraan, että sulla ei ole varaa ruokkia miestä. Turha odottaa ruokaa, jos maksattaa kaiken naisella. Ei tuollaiset ihmiset tajua muuten.
Mies halusi pizzaa, mutta sinä maksoit? ?!!
Olisit sanonu äijälle, että maksa ite ku halusitkin.
Tiedän samanlaisen pariskunnan ja ihmettelen suuresti miksei se hyvätuloinen ikinä tarjoa mitään. Ovat kuitenkin olleet 2v yhdessä.
Tiedän myös toisen ääripään, nainen meni miehelle kylään ja vei riisipiirakka paketin mukanaan. Mies oli työtön ja oli tokat tapaamisesta kyse. No mies oli syönyt lähes kaikki riisipiirakat ja nainen myöhemmin valitti minulle kun tämä työtön ei maksanut riisipiirakoista mitään. Kyllä naurettiin mieheni kanssa. Heräsi kysymys että miksi sitten vei sinne YHDESSÄ syötäväksi piirakoita jos niistä olisi pitänyt maksaa.
Annat vaan miehelle hintalappusi, jossa selvästi lukee kuinka ison siivun miehen tuloista vaadit. Sitten perään ukaasi suhteen päättymisestä, jos mies ei vaatimukseen suostu.
Itseasiassa mies esim. tiskaa luonani eli ainoa huono puoli on piheily. Hän mm. tyydyttää minut täysin seksuaalisesti. Hän myös kehuu ja puhuu tunteistaan. Hellii ja huomioi. Tuo pieniä asioita mitkä esim. helpottaa arkea, pientä asunnon remppaa/korjailua, tarjoaa autokyytejä, tuonut kukkia, jäätelöä, suklaata, siideriä muutaman kerran. Ap
Palstamammojen kaksinaismoralismi voi tässäkin ketjussa oikein paksusti ja hyvin.
Mutta lompakolle et siis pääse, vaikka muuten tekeekin kaiken eteesi?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mies esim. tiskaa luonani eli ainoa huono puoli on piheily. Hän mm. tyydyttää minut täysin seksuaalisesti. Hän myös kehuu ja puhuu tunteistaan. Hellii ja huomioi. Tuo pieniä asioita mitkä esim. helpottaa arkea, pientä asunnon remppaa/korjailua, tarjoaa autokyytejä, tuonut kukkia, jäätelöä, suklaata, siideriä muutaman kerran. Ap
Mutta eipä noilla ole mitään väliä, kun rahaa siltä perkeleeltä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen kaksinaismoralismi voi tässäkin ketjussa oikein paksusti ja hyvin.
Voitko vääntää rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko vääntää rautalangasta?
Taashan täällä on joku muija todistamassa maksullisuuttaan. Luultavasti jaksaa vielä muutaman kuukauden odotella, josko se lompakko aukeaa ja pääsee miehen rahoihin käsiksi, muttaa jättää ennemmin tai myöhemmin jos näin ei tapahdu.
Tarjoaa autokyytejä, mistä minne ja kuinka usein? Jospa mies olettaa, että sinä sitten vastavuoroisesti tarjoat ruokaa välillä, kun tuo autolla ajaminen ei tosiaankaan ole ilmaista... Ehkäpä mies ei ole ihan ymmärtänyt kuinka tiukka raha tilanteesi on, ja siksi käyttäytyy noin? Voisithan jotenkin vihjasta hänelle asiasta, jos koet, että menot ei mene tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eipä noilla ole mitään väliä, kun rahaa siltä perkeleeltä ei saa.
Rahaahan se ap tässä vinkuu!! Vai vinkuuko??
Olisi kohteliasta maksaa itse pizzansa jos sen haluaa, ja muutenkin osallistua ruoka kustannuksiin. Ei niin, että ap yksin maksaa.
Ap sä voisit mennä välillä miehen luo, jos miehellä vaikka sellanen tapa, että kenen kotona ollaan, se tarjoo. Joten mene miehelle ja kato saatko sinä siellä ruokaa.
Epäilemättä toi on naisen pahin painajainen. Miehellä on rahaa niin perkeleesti, mutta ei päästä naista käsiksi niihin rahoihin.