Mies on muuten aivan ihana, mutta
ihan kauhean pihi. Hän on ihan varakas, omistaa autot, asunnon, mökin, veneen, moottoripyörän jne.. Ja tiedän, että saa ihan hyvää palkkaa. Ei vie oikeastaan koskaan minua syömään, ei tee ruokaa. Olin niin nolona kun käytiin hampurilaispaikassa ja mies maksoi vaan omansa. Meillä kun ollaan useimmiten niin minun ostamiani ja kokkaamia ruokia syödään. Kerran mies halusi tilata pitsat ja minähän ne sitten jouduin maksamaan. Kyse siis pikkusummista ja minua auttaisi hirveästi jos mies maksaisi kun hän on hyväpalkkaisessa työssä ja itse olen opiskelija ja tiukka budjetti.
Kommentit (53)
Aloittaja puhuu miehestä niin rakastavasti. Lista omaisuudesta ja rahankäytöstä. On se aloittajan mies varsinainen onnenpekka, taidan olla jopa hieman kateellinen tälle miehelle, kun on noin pyyteettömän ja ehdoitta rakastavan kultakimpaleen löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu miehestä niin rakastavasti. Lista omaisuudesta ja rahankäytöstä. On se aloittajan mies varsinainen onnenpekka, taidan olla jopa hieman kateellinen tälle miehelle, kun on noin pyyteettömän ja ehdoitta rakastavan kultakimpaleen löytänyt.
Kaikki ne tuollaisia on. Persoona ja luonne kuulemma ratkaise eikä rahalla ole mitään merkitystä, mutta silti vaatimuksista ehdottomin on se, että käy töissä tai vähintään hakee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi maksanut sen pitsan kotiin kuljetuksella tai maksanut siellä burgeripaikassa hampurilaisen,
olisi palstamammojen seuraava veto se , että miksi ei mies maksa illallista kalliimmassa ja tasokkaammassa paikassa. Loisilla kun se nälkä kasvaa aina syödessä. Aloittaja tyytyy nyt siihen alemman , oman tasoiseensa mieheen tai lopettaa itkemisensä MIEHEN RAHOISTA. Ymmärtääkö palstamammat, MIEHEN RAHOISTA.
Paha, paha henkinen ongelma.
Ettei vaan joku jostain syystä nyt kuppaa ja hyödy ja pääse nauramaan, että hyväksikäytin!
Tuo on juuri piheyttä. Ei säästäväisyyttä, ei fiksuutta, vaan joku anaalivaiheeseen jumiutunut pihtari. Ettei vaan kukaan saa enemmän kuin minä - tai ettei vaan ole minulta pois tämä.
No, tässä ketjussa on ollut ihan fiksujakin vastauksia.
ATM ei kelpaa, hypergamia on jees. Loisen puhetta. Mikä tätä "opiskelijaneitoa" estää hakemasta sitä entistä varakkaampaa, ja anteliaampaa sugar daddya? Sitähän se tässä vinkuu.
Mulle kaikki nyt heti, koska haaroissani on kolo. Toista opiskelijaa tuskin vilkaiseekaan.
Miksiköhän tällaisia naisia mahdettiinkaan kutsua, tuleeko mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tällaisia naisia mahdettiinkaan kutsua, tuleeko mieleen?
Se kyllä kiistetään lukuisien tekosyiden kera, jos edes rivien välistä vihjaa naisen maksullisuudesta.
Miten se liittyy mihinkään sugardaddailyyn jos ap haluaisi vain että mies OSALLISTUISI OMIIN SYÖMISIINSÄ kantaisi toisin sanoen kortensa kekoon
Onko täällä VITUSTI VAJAITA SAATANA
MIES halusi pizzan, mutta AP joutui sen maksamaan niinkuin muutkin ruoat!!!!!!!!!!
Aloittaja voisi mennä sihteeriopiston sivuille hakemaan sugar daddya?
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy mihinkään sugardaddailyyn jos ap haluaisi vain että mies OSALLISTUISI OMIIN SYÖMISIINSÄ kantaisi toisin sanoen kortensa kekoon
MIES halusi pizzan, mutta AP joutui sen maksamaan niinkuin muutkin ruoat!!!!!!!!!!
Aloittaja kertoi yhdestä pitsasta. Mutta sehän on palstan lompakkoloisille jo aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sen pihiyden takia mies on varakas. Monelle ihmisellä olisi mahdollisuus kartuttaa omaisuuttaa ensin ja sitten vasta ostaa laatutavaraa tai sijoittaa vaikka arvopapereihin, jos olisi ensin osannut säästää ihan niistä arjen "pikku mukavuuksista". Laskepa, paljonko säästyy vuodessa, jos ei käy joka päivä kahvilassa, ravintolassa syömässä kalliisti, tyytyy ilmaiskonsertteihin, ei ostele kaikkea mukavaa alennusmyynneistä, lainaa kirjat kirjastosta yms.? Sanoisin, että tuhansia ja tuhansia euroja.
Säästyyhän rahaa varmasti, kun maksattaa esimerkiksi ruokansa muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoi yhdestä pitsasta. Mutta sehän on palstan lompakkoloisille jo aivan liikaa.
Lue uudelleen aloitus, niin ymmärrät ehkä paremmin, mitä kaikkea köyhä opiskelija maksoi.
Selvästi mies on tuossa väärässä. On törkeää maksattaa omia ruokia pienituloisella. Ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sen pihiyden takia mies on varakas. Monelle ihmisellä olisi mahdollisuus kartuttaa omaisuuttaa ensin ja sitten vasta ostaa laatutavaraa tai sijoittaa vaikka arvopapereihin, jos olisi ensin osannut säästää ihan niistä arjen "pikku mukavuuksista". Laskepa, paljonko säästyy vuodessa, jos ei käy joka päivä kahvilassa, ravintolassa syömässä kalliisti, tyytyy ilmaiskonsertteihin, ei ostele kaikkea mukavaa alennusmyynneistä, lainaa kirjat kirjastosta yms.? Sanoisin, että tuhansia ja tuhansia euroja.
Niin, tässähän naiset ovat mestareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässähän naiset ovat mestareita.
Ovat ainakin kärkkäästi vaatimassa mieheltä ennen kaikkea rahaa ja materiaalia, että suhde varmasti menee taloudellisesti neton puolelle.
Ja sinä kuvittelet saavasi ansiotonta arvostulta kanssamiehiltäsi omilla avauksillasi? No, mikä tahansa sinun omia sankariharhojasi kannattelee ja pönkittää...