Mitä kaikkea ilkeyksiä keksitte millä vois aiheuttaa eron?
Mies ei halua erota. Minä haluan.
Olen jo lopettaut seksin, en salli hänen koskettavankaan minua, aina kun vain mahdollista välttelen puhumastakaan hänen kanssaan, olen kaikin tavoin kylmä ja asiallinen häntä ja hänen lapsiaan kohtaan, en suostu tapaamaan hänen sukulaisiaan, kerron joka päivä hänelle miten huonosti voin hänen kanssaan ja haluan erota, suhtaudun halveksivasti hänen rakkaudentunnustuksiinsa, mitä muuta voisin tehdä edistääkseni tätä eroamisasiaa?
Karseimmat vinkit kehiin, kiitos!
Kommentit (23)
Etit kaupunkisi/kuntasu vuokra-asunnot, vuokraat sieltä. Tee osoitteenmuutos ja pistä avioerohakenus menemään.
Huono provo.
Hei vinkkejä kiitos! Millä miehestä pääsee eroon!!?
Pettäminen on aika ilkeetä. Toimii myös varmasti.
Ei olla naimisissa, eikä virallisesti asuta yhdessä, mutta mies on KOKO AJAN mun kotona, eikä suostu lähtemään pois eikä lopettamaan suhdetta. Hieman vaikea siit on erota, kun toinen kokee mun olevan hänen unelmapuolisonsa eikä suostu tajuumaan muuta.
Neuvoja tarttisin, miten saisin hänet tajuumaan, ettei tästä suhteesta todellakaan tule mitään. Jo vuoden olen asiasta yrittänyt puhua ihan suoraan, nyt on toiminnan aika - miten tulla mahdollisimman vastenmieliseksi toisen silmissä?
Eikä oo provo.
Meet nakuna ruokapöytään ja hierot pimppiäsi tuoliin
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on aika ilkeetä. Toimii myös varmasti.
Olen valmis tekemään vaikka tämän, mikäli se auttaa suhteen päättämisessä. Laitan uuden ketjun, missä voi antaa vinkkejä pettämiseen, koska en ole ennen semmoista tehnyt, enkä pitkiin aikoihin markkinoilla ollut. Niin ja tämän suhteen aikana olen lihonnut PALJON (ehkä siksi, koska ole syönyt ahdistukseen ja yrittänyt tulla mahdollisimman luotaantyöntäväksi)
Vierailija kirjoitti:
Meet nakuna ruokapöytään ja hierot pimppiäsi tuoliin
Kuule siitä se vasta innostuiski, on semmonen pervo (yök!)
Iske mies tai miehiä ja tuo ne sinne kotiin. Sun koti, sun vieraat.
pettaminen on paras konsti. peta sen kaverin tai naapurin kanssa. ala tee sille ruokaa vaan kay itse ulkona syomassa
Vierailija kirjoitti:
Ei olla naimisissa, eikä virallisesti asuta yhdessä, mutta mies on KOKO AJAN mun kotona, eikä suostu lähtemään pois eikä lopettamaan suhdetta. Hieman vaikea siit on erota, kun toinen kokee mun olevan hänen unelmapuolisonsa eikä suostu tajuumaan muuta.
Neuvoja tarttisin, miten saisin hänet tajuumaan, ettei tästä suhteesta todellakaan tule mitään. Jo vuoden olen asiasta yrittänyt puhua ihan suoraan, nyt on toiminnan aika - miten tulla mahdollisimman vastenmieliseksi toisen silmissä?
Eikä oo provo.
Noh jos se sun kotonas on vasten sun tahtoa niin soita poliisi hakemaan ja jossei pysy loitolla niin lähestymiskielto. :)
Ikeintä on varmaan pakata kamat ja muuttaa. Tai pakottaa mies lähtemään, jos asunto sinun. Siinä tulee sitten ero hoidettua takuuvarmasti samalla.
Vaihda lukot
Älä päästä miestä asuntoosi
Älä vastaa viesteihin
Aloittaja on idiootti ja kuulostaa joltain mielenvikaiselta. Taidat nauttia tilanteesta etkä edes halua/kykene eroamaan. Nautit miehen kiusaamisesta? Sulla on surkea itsetunto, ja haluat vain testata, kuinka paljon mies välittää sinusta? Ja kuuluuko kuvioon myös lapsia? Silloin vasta sairas oletkin! Mikset vaan eroa, jos haluat? Pelle. Tee lastensuojeluilmoitus lapsista, niin sossu varmaan ehdottaa teille erikseen muuttoa, etteivät lapset kärsi.
Petä sitä. Niin mä tein kun olin vastaavan yhyybyhyy miehen kanssa. Harrastin seksiä sen veljen kanssa, toimi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on idiootti ja kuulostaa joltain mielenvikaiselta. Taidat nauttia tilanteesta etkä edes halua/kykene eroamaan. Nautit miehen kiusaamisesta? Sulla on surkea itsetunto, ja haluat vain testata, kuinka paljon mies välittää sinusta? Ja kuuluuko kuvioon myös lapsia? Silloin vasta sairas oletkin! Mikset vaan eroa, jos haluat? Pelle. Tee lastensuojeluilmoitus lapsista, niin sossu varmaan ehdottaa teille erikseen muuttoa, etteivät lapset kärsi.
Kiitti vaan, kyllä tässä idiootilta tuntuukin, kun oon puhumlla yrittänyt tehdä eroa jo VUODEN ja toinen pitää kahta kauheemmin kiinni. En kiusaa, haluan vaan pois tästä suhteesta. Tässä kärsii kaikki mun mielestä. Miehen mielestä kenenkään ei tarvitse kärsiä, kunhan vaan olen hänen kanssaan. Mutta kun en halua olla hänen kanssaan, koska voin huonosti hänen kanssaan.
Mikään järkipuhe ja nätisti asiasta puhuminen ei auta, kun toinen on PÄÄTTÄNYT olla mun kanssa, halusinpa tai en.
Niin että kyllä, en KYKENE eroamaan tästä suhteesta ainakaan mitenkään nätisti nähtävästi, kaikkeni olen kyllä tehnyt.
Höpön höpön. Jos kyseessä on sun kämppäsi, niin pyydä virka-apua saamaan mies ulos. Jos miehellä on kirjat asunnossasi, asia on toki hankalampi, mutta ei mahdotonta. Tai sitten muutat itse, jos asutte vuokralla. Ei mies ole ensimmäinen joka tuota yrittää, mutta ei se nyt kuitenkaan mahdottomuus ole saada häntä sieltä ulos ihan konkreettisesti, jos vaan tahtoa löytyy. Sulta nyt ei tunnu löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Ootpa sä kamala ihminen.
Siihen tässä just pyrin! Jos oisin oikein kamala, hän alkaisi itsekin haluta erota!
Neuvoi siis, mitä kaikkea ilkeetä ja kamalaa voisin tehdää...?
Laitat eropaperit vetämään?