Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea ilkeyksiä keksitte millä vois aiheuttaa eron?

me the bitch
29.04.2016 |

Mies ei halua erota. Minä haluan.
Olen jo lopettaut seksin, en salli hänen koskettavankaan minua, aina kun vain mahdollista välttelen puhumastakaan hänen kanssaan, olen kaikin tavoin kylmä ja asiallinen häntä ja hänen lapsiaan kohtaan, en suostu tapaamaan hänen sukulaisiaan, kerron joka päivä hänelle miten huonosti voin hänen kanssaan ja haluan erota, suhtaudun halveksivasti hänen rakkaudentunnustuksiinsa, mitä muuta voisin tehdä edistääkseni tätä eroamisasiaa?
Karseimmat vinkit kehiin, kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita ne poliisit, johan se sanottiin.

Vierailija
22/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän planeetalla, vai ihan telluksellako Ap asut? - Kuullostaa ja vaikuttaa sille, että et ainakaan Suomessa. - Vai onko ihan kokonaan uusi asia, että Suomessa ei avioeroa tai muuta kumppanin jättämistä tarvitse erikseen perustella. Vit siis milloin tahansa poistua ja erota meihestäsi. - Jos ero riitainen niin oikeuden kautta voit hakea pesän jakajaa, joka tehtävänä on erotella ja jakaa mahdollien yhteinen omaisuutenne. - Tovottavasti teillä ei ole alaikäsiä lapsia, koska heillä on lähtökohtaisesti oikeus molempiin vanhempiinsa, jonka toivottvasti ymmärrät.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän planeetalla, vai ihan telluksellako Ap asut? - Kuullostaa ja vaikuttaa sille, että et ainakaan Suomessa. - Vai onko ihan kokonaan uusi asia, että Suomessa ei avioeroa tai muuta kumppanin jättämistä tarvitse erikseen perustella. Vit siis milloin tahansa poistua ja erota meihestäsi. - Jos ero riitainen niin oikeuden kautta voit hakea pesän jakajaa, joka tehtävänä on erotella ja jakaa mahdollien yhteinen omaisuutenne. - Tovottavasti teillä ei ole alaikäsiä lapsia, koska heillä on lähtökohtaisesti oikeus molempiin vanhempiinsa, jonka toivottvasti ymmärrät.    

En voi lähteä omasta asunnostani! Ja poliisia en haluaisi sotkea asiaan, ellei ole ihan pakko. Ei ole yhteisiä lapsia, eikä yhteistä omaisuutta. Tavoittelen siis tilannetta, missä mies tajuaisi ihan itse suhteen toivottomuuden ja lähtisi. 

Joten neuvoja miten olla inhottava nainen, josta haluaa eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä