Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea tossa instagramissa on?

Vierailija
29.04.2016 |

Minä oon käsittänyt, että sinne lisätään kuvia ja sitten jopa tuntemattomatkin ihmiset voivat tykätä kuvista?

Tänään sattui ikävä juttu, tykkäsin jonkun ihmisen kuvista, yhteensä niitä kuvia oli kymmenen mistä tykkäisin... No joka tapauksessa, aikaa vierähti 10 minuuttia niin tuli sitten tältä kyseiseltä henkilöltä tälläinen viesti "Älä vitt# tykkää mun kuvista!!!!!!!!!!!!! -KIITOS -" Olin vähän hämmilläni et mitä helvettiä ja poistin tykkäykset samantien.

Vois tuollaiset jotka ei tykkää siitä, että niiden kuvista tykätään niin laittaa tilinsä yksityiselle! No eipä tarvii vähään aikaan tykätä kenenkään kuvista paitsi tuttujen. Jos kerran noin hyökätään kimppuun!

Mistä mä voin enää tietää jos tykkään jonkun kuvasta, niin tykkääkö se varmasti siitä vai suuttuuko se ihan helvetisti siitä???

Minä oon käsittänyt,että instagramissa saa tykätä kaikkien kuvista, jos ei ole yksityisellä... yksityisellä taas saa itse päättää antaako seurata henkilön vai ei........ Ehkä oon sitä ymmärtänyt jotain väärin. Ärsyttää hieman kun ihmiset on nykypäivänä hirveän hyökkääviä toisia kohtaan (kamalan ilkeitä)!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista käytöstä... itse olisin kyllä kuitannut jotain.

Vierailija
2/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tehny mitään väärää, ihan oikein oot käsittäny. Kaikkialla vaan liikkuu myös sekopäitä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se luuli sua joksinkin toiseksi, eksä-stalkkeriksi tms?

Vierailija
4/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tehny mitään väärää, ihan oikein oot käsittäny. Kaikkialla vaan liikkuu myös sekopäitä 😂

Ok, täytyy muistaa tuo seuraavalla kerralla. Minä ainakin tykkään ite jos joku tykkää mun kuvista, oli se sitten yks tai kymmenen kuvaa mistä on tykänny. Tuntuu kivalle. Tietää et on laittanut sellaisia kuvia mistä muutkin tykkää, en koe sitä mitenkään vastenmielisenä.....

Vierailija
5/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se luuli sua joksinkin toiseksi, eksä-stalkkeriksi tms?

Nii en tiiä, tuskin. Se oli kuitenkin täysin tuntematon nainen, minäkin olen perheellinen nainen. Enkä kyllä ole mikään lesbo.....

Vierailija
6/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko sua, ei tuollaista siellä tapahdu

kaikki haluaa seuraajia ja tykkäyksiä

jos on rikas tai kuuluisia, sellaisilla paljon seuraajia tai jos itse on tosi aktiivinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän