Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan on siitä kun tuntematon on viimeksi kourinut peppuasi?

Vierailija
29.04.2016 |

Hyvännäköinen ja muodokas vartalo saa usein osakseen huomiota joka ei aina ole kivaa. Koska viimeksi sinua on kourinut tuntematon pepusta?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tanssilattialla tapahtunteet mukaan: jos lasketaan niin viime viikonloppuna.

Vierailija
2/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tällainen kourinta oli täysin vierasta, kunnes jokunen aika sitten menin pitkästä aikaa baariin kaverini kanssa. Siellä minua kouri 3 eri miestä, yllättäen takaapäin. WTF? Olen 36-vuotias 2 lapsen äiti ja rupesin miettimään, että joutuvatko nuoret, nätit naiset kestämään tuollaista kourintaa aina kun käyvät baareissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks kun kävin baarissa. Kolme viikkoa sitten?

Vierailija
4/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin yökerhossa, siitä on jo n. viisi vuotta aikaa. Muualla en tuollaiseen käytökseen ole törmännyt.

Vierailija
5/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö. Mäkö oon hyvännäköinen. Tän takiiko tutut haluu pusitella ja koskettelee mua ja toivoo samanlaista tyttöystävää.

Mä vihaan kun kukaan koskee ilman lupaa.

TÄÄ ON NIIN RASITTAVAA. Miksi mieheni ei ole innokas läheisyydestäni? Välillä käy mielessä, että kun ei oma mies anna niin muut kyllä antaisi.

Vierailija
6/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta sitten.

N30

Vierailija
7/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tällainen kourinta oli täysin vierasta, kunnes jokunen aika sitten menin pitkästä aikaa baariin kaverini kanssa. Siellä minua kouri 3 eri miestä, yllättäen takaapäin. WTF? Olen 36-vuotias 2 lapsen äiti ja rupesin miettimään, että joutuvatko nuoret, nätit naiset kestämään tuollaista kourintaa aina kun käyvät baareissa..

Sulla oli onnistunut asuvalinta!

Vierailija
8/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa teitä oikein kouritaan? Jossain baaritiskin tungoksessa. En ole ikinä tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
9/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa sitten kauppakeskuksessa. En ole nuori enkä hyvännäköinen, vaan ihan tavallinen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
10/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta sitten viimeksi tuntematon kouri.

Vierailija
11/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa teitä oikein kouritaan? Jossain baaritiskin tungoksessa. En ole ikinä tuollaiseen törmännyt.

Rooman metrossa (silloin 23 vuotta sitten)

Vierailija
12/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tällaisia ääliöitä oli baareissa. Nykyisin jos joku erehtyisi koskemaan niin saisi takuuvarmasti nyrkistä nenään. Pitäkää ne saastaiset käpälänne itsellänne. On muuten takuuvarma luuseritunnistin.

Vierailija
13/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eka että kuorinut peppua, ja mietin että kai pepunkin iho kannattaisi välillä kuoria...

N. puoli vuotta sitten bileissä persettäni läimäytettiin. Annoin kuulla asiasta ja kun myöhemmin tulimme samalla taksilla kaupunkiin, annoin sen jätkän maksaa munkin kyydin. Jos mua olis kohdeltu tasa-arvoisesti, olisin maksanut tasa-arvoisesti.

Vierailija
14/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin huono tuuri. Kuka haluaa jonkun ällötyksen limanäppejä lähellekään itseään. Ei ne kourijat ole mitään charmantteja miehiä, joilla elämä hallussa.

Vierailija
15/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin eka että kuorinut peppua, ja mietin että kai pepunkin iho kannattaisi välillä kuoria...

N. puoli vuotta sitten bileissä persettäni läimäytettiin. Annoin kuulla asiasta ja kun myöhemmin tulimme samalla taksilla kaupunkiin, annoin sen jätkän maksaa munkin kyydin. Jos mua olis kohdeltu tasa-arvoisesti, olisin maksanut tasa-arvoisesti.

Hyvin toimittu!

Vierailija
16/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetäänpä faktat oikein runomittaan:

Jos mua päätät kouraista,

niin nivusiin aion sua  potkaista!

Vierailija
17/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kourittu, joskus jossain tanssilattialla kyllä yritetty samalla kun yritetty hinkata munaa perseeseen. Jotkut miehet kans ohimennen "hipaisee".

Jos joku kourisi niin suuttuisin kyllä. Ja ei oo ulkonäöstä kiinni, itse oon hoikka ja muodokas ulkonäköön panostava nuori nainen. Moni keski-ikää lähempänä oleva pubiruusu kyllä tohkeissaan kauhistelee kun ukot sillä tavalla kourii..

Vierailija
18/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on puoliso koskenut, vieraat naiset vähän useammin. En muista millon viimeks, mut ei siitä ole varmaan vuottakaan.

Vierailija
19/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa kouraisin kollegaa. Oli muka kauhuissaan. Nussimiseksihan se loppuillasta meni :)

Vierailija
20/46 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin huono tuuri. Kuka haluaa jonkun ällötyksen limanäppejä lähellekään itseään. Ei ne kourijat ole mitään charmantteja miehiä, joilla elämä hallussa.

Mulla oli polvipituinen hame (jota käytän myös töissä) eikä mitään paljastavaa paitaa. Nämä kourinnat tapahtuivat täysin yllättäen takaapäin kun aina kun kävelin kaverini kanssa baaritiskiltä pöytäämme. Ja nämä kourijat olivat nuoria miehiä, ei mitään papparaisia, jotka ovat lähteneet pitkästä aikaa viihteelle ja juoneet liikaa.. Niin ja olin jo unohtanut, että lisäksi samana iltana yksi nuori mies myös läimäytti mua pepulle niin että se oikein sattu. En todellakaan tajua mitä nämä saavat tästä. Kyseessä oli siis normaalin näköiset suomalaiset nuoret miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan