Kuinka kauan on siitä kun tuntematon on viimeksi kourinut peppuasi?
Hyvännäköinen ja muodokas vartalo saa usein osakseen huomiota joka ei aina ole kivaa. Koska viimeksi sinua on kourinut tuntematon pepusta?
Kommentit (46)
Aika usein baarissa.
Baarin ulkopuolella ei niin usein, mutta loppusyksystä joku pyöräili takaa päin mun ohi ja siinä samalla läimäisi kädellä takapuolelle, sattui kieltämättä aika paljon.
Töissä neljä vuotta sitten. Baareissa en käy.
Ruotsissa homobaarissa joskus 70 luvulla.
Yläasteikäisenä kourittu viimeksi, ennen kuin aloitin kamppailulajiharrastuksen. Sain olemukseeni itsevarmuutta ja olen nyt selvästi lihaksikkaan näköinen.
Myönnän: kiihotun aika paljon naisen pepun kourimisesta. M43
Vierailija kirjoitti:
Pikkujouluissa kouraisin kollegaa. Oli muka kauhuissaan. Nussimiseksihan se loppuillasta meni :)
Seksuaalisesti kokenut nainen innostuu kun kouritaan jos mies ja tilanne oikea.
Viimeksi kun olin töissä, eli 8 vuotta sitten. Kyseessä oli kylläkin nainen ja minä olen mies.
Noin kuukausi sitten yökerhossa. Ja tämä kourija oli vieläpä nainen.
T. N26
En muista että koskaan. Olenkin laatunainen.
Siitä on varmaan 15 vuotta ja siinä tuntematon nainen kävi jalkoväliin kiinni edestäpäin.
m51.
12-17-vuotiaana eniten. Sittemmin olen oppinut aggressiivisempaa elekieltä ja varmaan ikäkin auttanut osaltaan, vaikka yhä varsin kaunis olenkin. Nykyään ääliökähmijät saa kyynärpäästä hetkeäkään miettimättä.
Sellaista ei ole koskaan tapahtunut. Minua ei ole koskaan ahdisteltu seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Luin eka että kuorinut peppua, ja mietin että kai pepunkin iho kannattaisi välillä kuoria...
N. puoli vuotta sitten bileissä persettäni läimäytettiin. Annoin kuulla asiasta ja kun myöhemmin tulimme samalla taksilla kaupunkiin, annoin sen jätkän maksaa munkin kyydin. Jos mua olis kohdeltu tasa-arvoisesti, olisin maksanut tasa-arvoisesti.
Aseella uhatenko pistit maksamaan? Kiristäminenkin taitaa olla rikos.
Viimeksi ollessani 17-vuotias. Tekijä oli 14-vuotias tyttö. Jalkovälistä kourittu viimeksi yökerhossa tänä keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olin kännissä, eli 8 vuotta sitten. Kyseessä oli kylläkin karhu ja minä olin mies.
Olin about 12v, kiskalla. Äiti oli kassalla ja minä katselin lehtiä. Ohi käveli pari vanhaa miestä ja toinen puristi mun persettä mennessään ohi. Onnistuin katsomaan sitä edes pahasti, äidille en kehdannut sanoa. Vitutti eniten se, että kun mentiin ulos ja mies vielä iski mulle silmää. Ällöttävää.
Oli tosi vaikeaa loppu reissu olla äidin kanssa normaali, kun oksetti ja inhotti.
Eilen kävin Tarjoustalossa. Edessä äiti teini-ikäisen tytön kanssa. Olisipa tehnyt mieli puristaa pepusta.
Aika kauan, mutta asia korjaantunee vappuna.
Muutamia viikkoja sitten kauppakeskuksessa. Odottelin kaveriani ja yhtäkkiä joku hyökkää takaapäin kiinni. Käännyin, mies vilkaisi pallomahaani ja tokaisi "hyi vittu"
8 kuulla raskaana siis olen.