Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sitä pienilläkin tuloilla pystyy lapsen kasvattamaan.t.ammattivalittaja

Vierailija
29.04.2016 |

Siltä se näyttää ettei lapsi pienistä tuloista kärsi.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokasihan kävi joulukuussa Aruballa teidän kanssa. Eikun siitäkin kerroit että oli mukana ja ei ollut mukana, siellä Waruballa.

Hän oli mummolassa. Se oli kahdenkeskinen matka.ap

Maailman nopein ja halvin Arubanmatka.

Mut tollaset on just parhaita. Itse tulin just Tokiosta ja kunhan juon tän kahvin niin lähden pikipäin Mauritiukselle.

Hyvää matkaa! Tulepa illalla palstalle kertomaan, millainen matka oli! Finnairilla taidat lentää, mottohan on "illaksi kotiin".

Mäkin haluan lähteä, lähdenpä siis käymään Dubaissa. Passi pahus on päässyt vanhentumaan, enkä ehdi tähän hätään uutta hankkimaan, mutta näen lukea.

Vierailija
42/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokasihan kävi joulukuussa Aruballa teidän kanssa. Eikun siitäkin kerroit että oli mukana ja ei ollut mukana, siellä Waruballa.

Mut tollaset on just parhaita. Itse tulin just Tokiosta ja kunhan juon tän kahvin niin lähden pikipäin Mauritiukselle.

Hyvää matkaa! Tulepa illalla palstalle kertomaan, millainen matka oli! Finnairilla taidat lentää, mottohan on "illaksi kotiin".

Mäkin haluan lähteä, lähdenpä siis käymään Dubaissa. Passi pahus on päässyt vanhentumaan, enkä ehdi tähän hätään uutta hankkimaan, mutta näen lukea.

Kannattaa kokeilla, suosittelen. Google earth airlaines on myös paljon kiitelty, niin palvelualtis ja edullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagimilla taitaa olla menkat, tai muuten vaan huono päivä.

Vierailija
44/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jos palataan kasvatukseen, niin toivon että ap kasvatat lapsesi niin ettet kylvä häneen samoja kurjuuden, epäluulon, ahdasmielisyyden, rasismin ajatuksia joita itse viljelet. Että opetat hänelle mikä on oikein ja mikä väärin, kenestäkään ihmisestä ei sanota hyi olkoon niin kuin sinä teet. Opeta myös että se sinun palvomasi raha ei tee onnelliseksi. Ja mikä parasta, kaiken tämän voit tehdä ihan ilmaiseksi.

Vierailija
45/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu Saagimilla taitaa olla menkat, tai muuten vaan huono päivä.

Taikka vaikka pms. Voit ap katsoa wikipediasta mitä se tarkoittaa.

Vierailija
46/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla, suosittelen. Google earth airlaines on myös paljon kiitelty, niin palvelualtis ja edullinen.

Kiitti vinkistä. Pitäisi vielä löytää sellainen palvelu, joka jotenkin muuttaisi palstalle kirjoittelut niin että mä olisin kirjoitellut tänne vain öisin. Tätä mä niinkuin tarvisin, kun aion-siis aion lentää Dubaista Shenzeniin. Tuolla tuskin muuta tekemistä on kuin kirjoitella tänne. Kun ei ole biitsiikä. Alkosta haen sit vähän punkkuu.

Vierailija
47/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa voi juu mutta hauskaa se ei ole. Kaikki maksaaa

Vierailija
48/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Pitäisi vielä löytää sellainen palvelu, joka jotenkin muuttaisi palstalle kirjoittelut niin että mä olisin kirjoitellut tänne vain öisin. Tätä mä niinkuin tarvisin, kun aion-siis aion lentää Dubaista Shenzeniin. Tuolla tuskin muuta tekemistä on kuin kirjoitella tänne. Kun ei ole biitsiikä. Alkosta haen sit vähän punkkuu.

Toi onkin hankala tilanne! Mä olen sen verran rajoittunut ja outo, että kun lähden lomalennolle just tonne Shenzeniin niin en päivittele sieltä tuntemuksia tänne, mutta tiedän kyllä niin pitäisi tehdä. Varsinkin jos on kymmenenvuotis häämatkalla.

Vierailija
49/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitkohan jo olla rehellinen ja myöntää, että et Wikipediaa lähemmin ole Arubaan tutustunutkaan?

No, etpä tietenkään.

Vierailija
50/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä kävi Aruballa. Olen hänen tuttunsa ja tiedän että se juttu on totta. Lapsensa oli silloin mummollaan.

Vierailija
51/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kyllä kävi Aruballa. Olen hänen tuttunsa ja tiedän että se juttu on totta. Lapsensa oli silloin mummollaan.

Ja höpönhöpön.

Vierailija
52/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönhöpön.

Oli aivan ruskettunut kun takaisin tuli. Eihän ap niin köyhä ole kuin täällä väittää, miehensä on laajentanut firmaa paljon ja rahaa tuntuu löytyvän.

Vierailija
53/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä varmasti kuin sairasti syövän.

Vierailija
54/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönhöpön.

Oli aivan ruskettunut kun takaisin tuli. Eihän ap niin köyhä ole kuin täällä väittää, miehensä on laajentanut firmaa paljon ja rahaa tuntuu löytyvän.

Sittenhän pitäisi se "kasvatuskin" onnistua kuin vettä vaan.

Vierailija
55/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden perheiden lapsista tulee joskus omahyväisiä tai muuten ongelmatapauksia että ei se raha mitään hyvää kasvatusta takaa.

Muutama vuosi mietin että voisin vuokrata mökkini kesän ajaksi halpaan hintaan tutulle köyhälle perheelle (kumpikaan vanhemmista ei käynyt töissä). Rikas työkaveri sitten tokaisi kauhistuneena että ikinä ei pidä vuokrata tuella eläville tai muillekaan köyhille yhtään mitään, nehän vaan rikkoo kaikki paikat ja sitten joutuu itse maksumieheksi. En ymmärrä miten kukaan voi ajatella noin mustavalkoisesti, oli muutenkin todella inhottava tyyppi. Jos sattu mainitsemaan että kävin Ikeassa kattomassa uutta ruokapöytää niin tuli kauhean halveksiva ilme.

Vierailija
56/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönhöpön.

HAHAHAH. Valittaja on jakaantunut persoona? Ainakin jakaantuu samaan aikaan vuodesohvalle ja biitsille, Hesaan taloon ostoon ja persaukiseksi karjalanpiirakasta haaveilevaksi, kouluttamattomaksi juntiksi ja runsaasti tienaavaksi vajaan kuukauden yrittäjäuralle, lihavaksi ja normaalipainoiseksi, adoptioon lapsen antajaksi ja koko adoption mielessänsä kehittelijäksi, lonkkavikaiseksi ja syöpään sairastuneeksi, työttömän nuohoojan ja suunnittelutoimiston vaimoksi jne. jne. jne. Tervemielistä?

Vierailija
57/57 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteikäisenä se viimeistään näkyy, jos ei puhelimessa ja vaatteissa niin siinä, ettei voi osallistua kavereiden menoihin. Nuoret käy shoppailemassa, kahvilla, syömässä, leffassa, värikuulasodissa ja kiipeilemässä. Ei ne enää notku ostarilla ja ilmaisissa nuorisopuistoissa kuten me aikanaan.

Tuohonb täytyy alkaa varautumaan hyvissä ajoin.ap

Miten aiot siihen varautua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän