Minulla lensi tänään verihyytymä kuntosalin suihkun seinään
Ja aloin miettiä syntyykö hyytymiä jos käyttää tamponia?
Kommentit (30)
No syntyy. Ihan omasta vuodosta se on kiinni.
Hyi saatana. Mitäs meet sinne vuotaan? Muutenkaan normaalia että tulee noin paljon verta.
Minä käytän aina kuukuppia. Hillopäivinä meillä onkin sitten tarjolla oululaista perinneruokaa, elikkäs rössypottua ;)
Tiedättekö sen epämiellyttävän tunteen kun hyytymä on matkalla siteeseen, mutta ei kuitenkaan "irtaudu" limakalvosta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen epämiellyttävän tunteen kun hyytymä on matkalla siteeseen, mutta ei kuitenkaan "irtaudu" limakalvosta? Ap
En. Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miten tuo on mahdollista?
Siten, että olin pesemässä alapäätäni automaattisen suihkun alla, jolloin veden tulo lakkasi ja hyytymä lensi kädestäni seinään. Ap
Kun siis yritin verisellä kädellä aktivoida suihkun uudelleen. Ap
Voisitko ystävällisesti olla ruikkimatta veriäsi pitkin suihkun seiniä? Aika ällöä muiden käydä salilla ja suihkussa kun siellä on tommonen menkkaperse levitelly verivanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kerro lisää.
Hyytymä tuntuu reiän suulla, mutta ei putoa siteeseen. Täytyy istuutua tms jotta se pläsähtää. Ap
Ajattelin että tamponi imee veret sieltä missä hyytymät syntyvät. Mutta olin kai väärässä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti olla ruikkimatta veriäsi pitkin suihkun seiniä? Aika ällöä muiden käydä salilla ja suihkussa kun siellä on tommonen menkkaperse levitelly verivanoja.
Toki putsasin seinän. Ap
Ne "hyytymät" taitaa olla enemmänkin limakalvon retaleita, jotka toki jäävät ihan samanlaisina myös tamponiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöttävää.
Ihan luonnollista ja normaalia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöttävää.
Oletko jotenkin estynyt?
Oliko suihkutilassa muita kun tämä tapahtui?
:DDDDD
Hyi