Olen alkanut himoita
työkaveriani :-( Olen kuitenkin naimisissa enkä halua rikkoa perhettäni. Mikä avuksi tällaiseen? Mistä sen tietäisi onko tunne molemminpuolinen?
Kommentit (21)
Eiköhän se viimeistään seuraavissa pikkujouluissa selviä..
mutta jos tämä onkin yksipuolista niin sittenhän ei mitään hätää?
ap
Siis tarkoitat varmaan, että mistä voisit tietää että tunne ei ole molemminpuolinen, että olisi vähemmän todennäköistä että rikot perheesi?
Ai mikä avuksi siihen ettet tahdo rikkoa perhettäsi? No älä nyt ainakaan lähde paneskelemaan himojesi perään tai selvittämään että himoitseeko hänkin sinua? Mitäs luulet, toimisiko?
Siis tietenkin niin että jos tämä on vain yksipuolista, niin sitten saan tavallaan ihan turvallisesti vähäsen haaveilla hänestä ja olla vaikkapa samoissa juhlissakin ilman että tulee mitään tilannetta että päätyisimme johonkin...ap
Tilanne vaan siksi vaivaa mua että eihän tämä tunne koskaan lähde jos näen tuota ihmistä joka päivä?
Vai onko kokemuksia työpaikkaihastuksista joka sitten vain yhtäkkiä lakkaa?
ap
Kokemuksella: Ei mene ohi, koska työpaikalla nähdään lähes joka päivä.
T. Samaan mieheen ihastunut jo monta vuotta ( ja mitään ei voi tehdä, koska ollaan varattuja)
Vierailija kirjoitti:
T. Samaan mieheen ihastunut jo monta vuotta ( ja mitään ei voi tehdä, koska ollaan varattuja)
tunteeko tuo mies samoin sinua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko välillänne ollut koskaan edes mitään pientä? Suudelmia, läheisyyttä jne?
He
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Samaan mieheen ihastunut jo monta vuotta ( ja mitään ei voi tehdä, koska ollaan varattuja)tunteeko tuo mies samoin sinua kohtaan?
En tiedä varmaksi, jotain sen suuntaista olen ollut havaitsevani. Tilanne on aika jännittynyt kun olemme tekemisissä, ainakin minun puoleltani. En osaa sanoa kuvittelenko vai mitä. Unohtaa olen yrittänyt, mutta se ei ole niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Samaan mieheen ihastunut jo monta vuotta ( ja mitään ei voi tehdä, koska ollaan varattuja)Onko välillänne ollut koskaan edes mitään pientä? Suudelmia, läheisyyttä jne?
Ei.
Lisää kokemuksia työpaikkaihastumisista?
Minä olen varmaan jo rakastunut, niin paljon kaipaan työkaveriani. Aiemmin olin ihastunut. Tunne ei mene ohi, pahenee vaan.
Mulla on seksisuhde työpaikkaihastuksen kanssa. Parasta seksiä ikinä.
Tuntuu olevan aika monella vähän kevättä rinnassa täällä.. :)
Mulla sama tilanne ja hitto kun ei voi tietää että mitä toisen mielessä liikkuu...ekä kehtaa kysyä. Väliin on NIIIIIIN kuumaa kipinää ja yhteyenpitoa, sitten yhtäkkiä taas ihan viileetä. Mitä noiden miesten päässä oikein liikkuu? Miksi ne ei oo yhtä täysillä järjestämässä kohtaamisia ym ?? En tajuu...mut, ahh mitä perhosia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne ja hitto kun ei voi tietää että mitä toisen mielessä liikkuu...ekä kehtaa kysyä. Väliin on NIIIIIIN kuumaa kipinää ja yhteyenpitoa, sitten yhtäkkiä taas ihan viileetä. Mitä noiden miesten päässä oikein liikkuu? Miksi ne ei oo yhtä täysillä järjestämässä kohtaamisia ym ?? En tajuu...mut, ahh mitä perhosia.
Aivan sama tilanne täällä.. Olis niin kiva tietää mitä toisen päässä liikkuu!
Tulppa perseeseen. Se auttaa.