Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä? Seksistä ja laukeamattomuudests

Vierailija
28.04.2016 |

Tilanne on se, että olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo reilusti yli 10 vuotta. Yhtäkään ainutta kertaa en ole saanut orgasmia hänen kanssaan (mies kyllä luulee, että joskus olen saanut, jaiks). Ennen yhdyntää hän on melko malttamaton ja esileikki koostuukin yleensä pelkästä pussailusta suulle ja vähän saattaa olla jotain silittelyä. Suuseksistä itse saajana en pidä. En tiedä johtuuko se tavasta jolla mies sitä tekee; nuolee mielestäni liian varovaisen tuntoisesti, niin kuin häntä ällöttäisi, pelkkää klitorsita kovalla kielen kärjellä, joskus imee. Sitten loppuaika vain "jyystetään". Meillä on pari asentoa joita vaihdellaan ja jotka tuntuvat hyvältä. Sitten mies laukeaa ja seksi loppuu siihen. Miehellä on niin hiki, että hän ei halua minua lähelle. Lähtee vähän ajan kuluttua suihkuun.

Kertokaa hyvät ihmiset miten tästä vielä noustaisiin seksin saralla ja kuinka oppisin saamaan orgasmin hänen kanssaan. Itsekseni minulla ei ole mitään vaikeuksia saada orgasmia. Hän ottaa orgasmittomuuteni aika henkilökohtaisesti ja jos jotenkin seksiämme kritisoin hän selvästi ottaa sen huonolla. Hänellä on usein, ellei joka kerta vaikeuksia pitää seisokkia yllä. Monta kertaa kesken seksin joko hän tai minä runkkaa hänelle seisokin takaisin, sitten taas jatketaan. Tämä tapahtuu siis yhdynnän aikana. Auttakaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa omin sormin muttei miehen kautta niin mies on osaamaton, malttamaton tai ei jaksa. Kyllähän joitakin naisia saa melko intensiivisesti nuolla ennenkuin saavat eli niin kovin, että kieli alkaa jo väsymään. Varmaan sama kun naisilla imiessään munaa suu väsyy tai leuat. Silloin voi toki ottaa sormia kehiin ja leputtaa kieltä käymällä reiällä tai nuolemalla hitaasti huulia tai imemällä klittaa. Eikä muutenkaan siinä klitalla kannata koko aikaa olla, tosiaan niitä muitakin juttuja siinä välissä hyväilee, päähuomio kuitenkin siinä nappulassa.

Koska en ole nainen niin varmaksi en voi sanoa, mut luulen et tuo läheisyys ja toisen huomioonottaminen on muutenkin tärkeää orgasmin kannalta. Eli jos miehes jää kovin etäiseksi heti kättelyssä ja toi kielen kärjellä kutittelu niin ihmekkään, jos et laukea.

Kaikille ei todellakaan tunnu seksuaaliselta klitoriksen suora koskettelu. Itse naisena saan kyllä orgasmin yksin, mutta yhdyntä miehen kanssa on silti paaaaaljon ihanampaa vaikkei orgasmia tulisikaan.

Vierailija
22/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on yksinkertaisesti huono sängyssä. Tuosta on vaikea nousta, koska sitä toista pitäisi lähtökohtaisesti kiinnostaa olla hyvä ja kiinnostaa toisen hyvä olo. Suuseksin anto on myös taito, miehesi kuullostaa todella surkealta siinä. Olen pahoillani, mutta suosittelen vaihtamista. Vaikka kuinka rakastaa ja on ihana mies, on se seksi vaan tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä että ei ap:kaan mikään seksipeto ole...paljosta veikkaa niin inhokkiasento ratsastus ja ei ota loppuunasti suihin. Tiedä vaikka ei ottas suihin ollenkaan.

Vierailija
24/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jaetulla ykkössijalla asennoista ratsastus ja suihinkin otan kun tiedän kuinka paljon mies siitä nauttii. Loppuun asti en suihin ota, kerran tai pari kokeillut, eikä ole minun juttu. En varmasti olekaan mikään seksipeto. Eikä se mielestäni ole olennaistakaan. Itse pidän tärkeänä sitä, että nautitaan, ei suoriteta. Mieheni ei tätä tunnu tajuavan vaan suorittaa mielestäni aivan liikaa.

Joku mainitsi, että ongelmana saattaisi olla se, ettei oikein uskalla täysin näyttää omia tunteitaan. Luulen, että se pitää itseni kohdalla paikkaansa. Hyviä kommentteja olette kirjoittaneet, laittakaa lisää :)

Ap

Vierailija
25/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lisätä vielä kun tuli mieleen, että lieköhän yksi syy orgasmittomuuteen sellainen seikka, että miehelläni on tapana pyytää minua tekemään jotain mistä en oikein tykkää. Liittyy kyllä tuohon, etten tykkää olla ilman oeittpa aluksi ym. mistä aiemmin mainitsinkin. Esim. yhteiselomme alkuaikoina hän halusi aina, että kiroilen seksin aikana. Itse en tästä tykännyt enkä tykkää vieläkään, ei ole tapana kiroilla muutenkaan. Mutta niin kauan jankkasi ja aneli sitä seksin aikana, että tein niin. Sanomattakin selvää, että tunnelma siitä kärsii. Nykyään pyytää hieroa tissejä. Ok, hueron tissejä vaikka en niin halusisi tehdä. Onko kenelläkään muulla tällaista? Pitäisikö teidän mielestä tällaiseen suostua toisen mieliksi vai tehdä vain selväksi, että minä en niin koska en siitä pidä? Muitakin tällaisia on, mutta nämä tuli äkkiseltäön mieleen.

Ap

Vierailija
26/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, kännykällä kirjoitan..

Ap

Vierailija
27/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kommentoida vielä tuota toisen mielisi tekemistä vaikka itse ei tykkääkään ja se pilaa tunnelmaa omalta osaltani?

Ap

Vierailija
28/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei mitkään asentovinkit pelasta. Teillä on perustavanlaatuinen ongelma kommunikoinnissa ja hommat menneet väärille urille jo vuosikausia sitten.

Teidän kannattaisi mennä seksuaalipariterapiaan tms. Ette te enää saa ratkaistua tätä keskenänne. Ammattilainen voisi tulkita miehelle sinun halujasi ja tarpeitasi naisena, antaa harjoitteluideoita kotiin jne.

Miehelle voisi myös kokeilla erektiolääkettä, mikäli erektion pysyminen on ongelmana. Erektion kestämättömyyden takana voisi olla jokin elimellinen syy (esim. verenkierron heikkous), lääke auttaisi siihen ja voisi auttaa psykologiseenkin puoleen tuomalla itsevarmuutta. Kuitenkin siinä hoidettaisiin vain oiretta, ei itse "sairautta", ainoana ratkaisuna se ei teidän ongelmanne auttaisi.

Tsemppiä jatkoon, ota ongelmat nyt rohkeasti esille miehen kanssa! :)

Vierailija
29/29 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekisi seksissä mitään mikä ei itsestäkin tuntuis kivalta. Ja tekisin niitä, mitkä tuottaa itselleni nautintoa.

Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä