Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa ja perunoita, kuinka monta
Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa kastikkeella ja perunoita, kuinka monta lihapullaa ja perunaa otat? Jos käyt ottamassa santsilautasen tai muuten vain lisää, niin laske ne myös yhteen. Ole rehellinen
Kommentit (104)
Yksi peruna ja 5 lihapullaa. Tietää huonoa onnea, jos syö parillisen määrän. Sama ilmiö, kuin että kukka-asetelmassa ja sen sellaisissa pariton määrä miellyttää silmää enemmän kuin parillinen.
1 pieni peruna, 3 lihapullaa, vain vähän kastiketta. Pari desiä salaattia
joko taas joku julkku aikoo perustaa ravintolan kun teet oikein pieniä ja pahoja maustat ne vielä tulisiiksi ei niitä montaa mene samoja asiakkaitakaan ei tarvitse katsella sekin hyöty.
Riippuu ihan pullien koosta. 3-4, jos ovat pienehköjä tai keskikokoisia. Tosin lihaa syön nykyään vain harvoin, joten mieluummin ottaisin soijarouhepullia tai kasvispihvejä.
Keitettyä perunaa en syö juuri koskaan, se on pahaa. Tilalle ottaisin lämpimiä kasviksia ja/tai salaattia, raastetta tms.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan pullien koosta. 3-4, jos ovat pienehköjä tai keskikokoisia. Tosin lihaa syön nykyään vain harvoin, joten mieluummin ottaisin soijarouhepullia tai kasvispihvejä.
Keitettyä perunaa en syö juuri koskaan, se on pahaa. Tilalle ottaisin lämpimiä kasviksia ja/tai salaattia, raastetta tms.
Eli et syö sen enempää lihapullia kuin perunoitakaan, mutta minä-minä-pätemään piti tulla. Hankipa elämä.
3-4 lihapullaa ja 1-2 perunaa.
Olen pienikokoinen keski-ikäinen nainen. Töissä työkaverit vit***tuilee kun syön noin vähän.
Lihon jos syön enemmän kuin 1400 kaloria päivässä. Olen 149 cm pitkä ja kokoa 34-36 ja hyvin hentorakenteinen. Keski-ikä 48 v ja istumatyö niin eipä sitä enää lihomatta voi syödä suuria määriä.
3-4 perunaa riippuen perunoiden koosta. Lihapullia 4-10 riippuen niiden koosta ja lihapitoisuudesta. Itse saattaisin laiskana tehdä jättilihapullia jollion riittää 4.
3-4 perunaa ja ehkä noin 8 lihapullaa (2 pullaa per peruna). Riippuu tietenkin koosta.
Montako avaaja syö kumpaakin lajia? Kerro ensin tämä ja utele vasta sitten meidän muiden ahnehtimista.
1 peruna ja 3-4 lihapullaa koosta riippuen. Olen lyhyt nainen.
Yhden suhde kolmeen perunat/lihapullat lautasella. Tuotteiden koko ratkaisee kokonaismäärän yhdessä vallitsevan näläntunteen kanssa.
Puolikas peruna, kaksi lihapullaa, salaattia ja kasviksia.
2-4 perunaa ja 4-7 lihapullaa, riippuen minkä kokoisia ne ovat. Isompia lukumäärällisesti vähemmän, pienempiä enemmän.
Noista ruoista ottaisin yhden perunan ja kolme lihapullaa. Sitten pitäisi olla vihersalaattia ja vettä.
Syön kolme perunaa, kolme porkkanaa, parsakaalia ja kolme lihapullaa.
Vierailija kirjoitti:
1 pieni peruna, 3 lihapullaa, vain vähän kastiketta. Pari desiä salaattia
Ja sitten ahmit pullaa..
5 lihapullaa, 2 perunaa, puoli lautasellista salaattia.