Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa ja perunoita, kuinka monta
Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa kastikkeella ja perunoita, kuinka monta lihapullaa ja perunaa otat? Jos käyt ottamassa santsilautasen tai muuten vain lisää, niin laske ne myös yhteen. Ole rehellinen
Kommentit (104)
Kaksi perunaa ja 5-7 lihapullaa.
Kaloreita katsoen sellainen 5 pullaa ja 2 pientä perunaa olisi hyvä
Yksi peruna ja viisi (pienehköä) lihapullaa
Perunoita 0. Einespullia 2 kpl, itsetehtyjä (95% lihaa) 3-4 kpl.
Pieniä lihapullia 10 menee helposti ja noin 7pientä perunaa, keskikokoisia noin 7ja 5/6 isoja ehkä 4-5ja 3-4
Vierailija kirjoitti:
Pieniä lihapullia 10 menee helposti ja noin 7pientä perunaa, keskikokoisia noin 7ja 5/6 isoja ehkä 4-5ja 3-4
Ja täytyy olla itsetehtyjä, eineksiä en syö ollenkaan
Kaksi kananmunan kokoista perunaa ja sellaisia Ikean lihapullan kokoisia kuusi.
Jos otan lisää, max. puolet alkuperäisestä annoksesta.
Painan 100 kg, en laihduta.
Riippuu perunoiden ja lihapullien koosta, mutta suunnilleen 3 perunaa ja 8-10 lihapullaa. En koskaan ota lisää.
1 keskikokoisen tai 2 pientä perunaa, lihapullia 5-10 riippuen kuinka nälkä on. En pidä perunoista kauheasti, ja niistä tulee helposti ähky olo :)
Kaksi keskikokoista perunaa ja 4-5 keskikokoista lihapullaa. Vaihtelen määrää sen mukaan minkä kokoisia perunoita ja pullia on tarjolla.
Perunoita menee kevyesti 4-5 ja lihapullia yleensä 10-12. Kermakastikkeella ja runsaalla ketsupilla. Lisäksi mielellään paljon raastesalattia. Pari palaa ruisleipää myös ja pari-kolme lasia maitoa. Olen normaalipainoinen nainen 37 vuotta.
Noo jos on lihapyörykät meheviä ja hyvännäköisiä ja on oikein kova nälkä niin niitähän menee helposti se nelisensataa grammaa niin että humahtaaa vain, kermakastiketta vähäsen, puolukkasurvosta paljon, potuista en niin piittaa että salaattia pari kunnon kauhallista. Sinkkumies.
Päivällisellä 1 peruna, 4 - 5 lihapullaa ja paljon vihanneksia. Lounaalla söisin vähän enemmän.
Keski-ikäinen ja bmi 23.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa kastikkeella ja perunoita, kuinka monta lihapullaa ja perunaa otat? Jos käyt ottamassa santsilautasen tai muuten vain lisää, niin laske ne myös yhteen. Ole rehellinen
Eihän perunoiden kappalemäärä mitään kerro, koska niitä on niin eri kokoisia. Esimerkiski Lidlissä on valtava ero, ostako perunat kahden kilon valmispussissa, vai irtotavarana. Irto perunat vastaa 2-4 pussiperunaa. Syön noin 400-500 grammaa perunoita kerralla, eli 2-10 kpl ja lihapullia 5-10, niiden koosta riippuen. Lisäksi yleensä punajuurta, porkkanaa, suolakurkkua, tai salaattia, fiiliksistä riippuen. Olen normaalipainoinen keski-ikäinen mies ja syön usein perunoita.
1/4 osaa perunasta ja puolikas lihapulla
Vierailija kirjoitti:
Kaksi perunaa, viisi pullaa.
Sama täällä, ei enempää olen jo sen verran vanha, että isoja annoksia ei jaksa syödä. Tietysti itse tehdyt on parhaita, mummon lihapullat kuulemma nami,nami.
2 perunaa, 3-5 lihapullaa
T. Nainen 55 kg
6-7 perunaa, 10-12 lihapullaa. 90kg sporttimies
Kilon pussi perunoita ja kaks peltiä lihapullia, tietty.
Ai niin! Ja oon 48,2kg painava nainen !
Huoh.