Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa ja perunoita, kuinka monta
Kuvitellaan että syöt päivälliseksi lihapullaa kastikkeella ja perunoita, kuinka monta lihapullaa ja perunaa otat? Jos käyt ottamassa santsilautasen tai muuten vain lisää, niin laske ne myös yhteen. Ole rehellinen
Kommentit (104)
Pari perunaa ja viisi lihapullaa.
3 perunaa ja 6-7 lihapullaa. Olen 53-kiloinen nainen.
4-5 perunaa, n. 14 lihapullaa. Kastiketta perunoiden päälle paljon ja vähän lihapullien.
Keskikokoisia, 2 perunaa ja 5-6 lihapullaa. Olettaen, että tarjolla on myös jotain vihanneksia ja/tai salaattia. Sitä et kysynyt, mutta vastaan silti, että jälkimmäisiä niin paljon kuin lautaselle mahtuu.
Kaksi perunaa ja lihapullia koosta riippuen 4-6.
Riippuu tietysti pullien ja peru noiden koosta, mutta sellaisia keskikokoisia: 2-3 perunaa ja 6-8 lihapullaa.
5 lihapullaa, 0 perunaa, loput rehuja.
Otan viisi kasvispyörykkää ja 2-3 perunaa riippuen niiden koosta. Ei kastiketta mutta paljon salaattia. Salaattiin oliiviöljyä ja balsamicoa.
Jos kasvisvaihtoehtoa ei ole, niin syön pelkkää salaattia.
Kolmisen pottua ja ehkä 6 lihapullaa.
Noin 10 lihapullaa ja 5 perunaa. Olen ylipainoinen. Jos otan lisää niin otan yhtä paljon.
Yksi peruna, kolme tai neljä pullaa (ja vihanneksia lisänä). Mutta tämä lounaaksi. Illalla en pysty syömään lämmintä ateriaa, tulee muuten huono olo enkä saa unta. Johtunee siitä, että olen jo vanhempi ihminen. Ruokahalu vähenee iän myötä.
Jos ovat pieniä perunoita niin kaksi, jos isoja niin yhden. Lihapullia yleensä neljä.
Riippuu lihapullista. Jos on kaupan einespyöryköitä, en syö yhtään. Jo on itsetehtyjä hyviä, niin sitten menee monta, riippuu lihapullan koosta. Kuoriperunoita en syö yhtäkään, perunamuussia voin ottaa isonkin annoksen.
Jos tarjolla on hyviä lihapullia, hyvää perunamuussia ja sokeroitua puolukkasurvosta, syön kukkuralautasellisen, oli lautanen mitä kokoa tahansa. Sitten menen onnellisena päiväunille.
Vierailija kirjoitti:
4-5 perunaa, n. 14 lihapullaa. Kastiketta perunoiden päälle paljon ja vähän lihapullien.
Aika hurja määrä, paljonko painat? Tietenkin jos urheilet todella paljon tuo on suht hyvä määrä, mutta liikkumattomalle tuo olisi kolmelle tyypille optimi päivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoisia, 2 perunaa ja 5-6 lihapullaa. Olettaen, että tarjolla on myös jotain vihanneksia ja/tai salaattia. Sitä et kysynyt, mutta vastaan silti, että jälkimmäisiä niin paljon kuin lautaselle mahtuu.
Joo, meinasin kirjoittaa mutta jätin välistä. Olisi tosin voinutkin kirjoittaa, kiinnostaa syökö ihmiset ylipäätään kasviksia ruuan kanssa.
Isoja perunoita yhden, pieniä kaksi. Lihapullia 6-8kpl ja paljon kasvishöystöä.
Kylläpä ihmiset syö paljon. Itsekin olen normaalipainoinen/hoikka ja syön normaalikokoisia perunoita 1-2 ja lihapullia 2-3. Välttämättä en jaksa noita kahta perunaa kokonaan. Jos ottaisin salaattia niin en ainakaan jaksaisi kahta perunaa. Salaattia ottaisin noin 1-2 desiä.
Otan noin 7 lihapullaa ja kolme perunaa. Jos lisää otan niin sitten kaksi pullaa ja 1 pottu. Olen pienehkön kokoinen nainen.