Päivä on vasta puolivälissä ja KAIKKI on mennyt tänään pieleen!
Nukuin pommiin.
Unohdin laittaa lapsen reppuun eväät, rahaa ja bussikortin. Jouduin viemään ne erikseen koululle hiukset suihkusta märkänä.
Potkaisin kotiin tullessa sääreni teräsportaisiin niin, että housujen lahje repesi ja tuli haava. Jouduin vaihtamaan housut ja paikkaamaan jalkani.
Laastaria kurkottaessani yläkaapista tönäisin vahingossa pöydälle jääneen kahvipannun tiskialtaaseen, joka tietenkin hajosi.
Opettaja soitti koulusta, että toinen lapsi (ei se, jonka tavarat unohdin pakata) oksensi ja se pitäisi tulla hakemaan. Hain.
Ilmoitin töihin, etten pääsekään töihin.
Mies soitti kertoakseen, että oli kokonaan unohtanut yhden seminaarin ja että tuleekin vasta illalla myöhään kotiin. Eli mun pitää hakea kolmas lapsi pianotunnilta.
Soitin äidilleni ja hoidin pianotuntilapsen haun, koska yksi lapsi on oksennustaudissa.
Soitin veljelleni, jonka piti tulla huomenna perheineen kylään, ettei meille voikaan tulla, koska yhdelle lapselle näköjään nousi kuume ja se oksentaa. (Niin ja jos joku tähän tarttuu, niin tämä oksentava lapsi lähti hyvävointisena itse kouluun, ei vaikuttanut yhtään kipeältä.)
Laitoin oksentaneen lapsen likaiset vaatteet pesukoneeseen, mutta se ei lähtenyt pyörimään. Ronklasin sitä niin pitkään, että totesin sen olevan lopullisesti rikki. Vilkuttanut erilaisia vikakoodeja jo pari viikkoa.
Mulla on aivan järkyttävä päänsärky, kun en saa kahvia. Eikä buranaakaan sitten enää ollutkaan.
Innolla odotan, mitä tämä päivä tuo vielä tullessaan.
Oikea asenne!