Olen varmaan Suomen kalpein vihreäsilmäinen ja ylpeä siitä :D
Mitäs siihen sanotte? Ihanaa olla vaalea arjalainen!
Kommentit (44)
En usko, että olet. Minulla on vihreät silmät ja paperinvalkoinen iho. Joskus huvittaa raitoja hiuksiini tekevän kampaajani jokakeväinen puhe siitä, kuinka raidat sitten korostuvat, kun aurinko vaalentaa niitä entisestään. En viitsi kertoa hänelle, että vältän viimeiseen saakka auringossa oleskelemista, mikä ei ole ollenkaan vaikeaa, kun inhoaa auringon kosketusta yhtä paljon kuin minä. Mutta en minä kyllä ruskettuisi, vaikka yrittäisinkin.
On kivaa olla valkonaama vihreäsilmä, siinä olet oikeassa. Ollaan maailmanlaajuisesti tarkasteltuina pikkuruinen vähemmistö. :)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olet. Minulla on vihreät silmät ja paperinvalkoinen iho. Joskus huvittaa raitoja hiuksiini tekevän kampaajani jokakeväinen puhe siitä, kuinka raidat sitten korostuvat, kun aurinko vaalentaa niitä entisestään. En viitsi kertoa hänelle, että vältän viimeiseen saakka auringossa oleskelemista, mikä ei ole ollenkaan vaikeaa, kun inhoaa auringon kosketusta yhtä paljon kuin minä. Mutta en minä kyllä ruskettuisi, vaikka yrittäisinkin.
On kivaa olla valkonaama vihreäsilmä, siinä olet oikeassa. Ollaan maailmanlaajuisesti tarkasteltuina pikkuruinen vähemmistö. :)
Mistä sä tiedät ettei ap:llakin ole paperinvalkoinen iho?
Niin ja vieläpä aatelinen, mieti sitä. T. Aatelinen
Täälläkin kalpeileva sinisilmä! Tykkään olla kalpea, pidän sitä sellaisena "mun kauniina piirteenä".
Täällä ilmoittautuu kilpailuun yksi samanlainen. Aurinko ei tartu, vaihtoehdot punainen tai valkoinen. Ja kun suvussa on melanoomaa saa rusketusyritykset jäädä. Ihan hyvä näin valkoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät ettei ap:llakin ole paperinvalkoinen iho?
En tiedäkään, mutta arvelen olevani valkoisempi. Tämän valkoisemmaksi nimittäin on vaikea tulla ilman Draculan apua.
Täälläkin yksi kalkkilaivan kapteeni, tosin siniharmailla silmillä :D äiti varsinkin jaksaa aina kauhistella, ettå miten sinä oot niin kauheen kalpee taas, no satun vaan olemaan tämän värinen :D
Minä myös olen todella kalpea. Silmät tosin ovat siniset. Lapset ovat perineet minun ihonvärin. Erottuvat hyvin selkeästi luokkakuvassa.
Vitivalkoinen ja kesällä ravunpunainen ilmoittautuu. Silmät ovat tosin tummanruskeat.
Vihreät silmät ja en juurikaan rusketu, lähinnä palan. Mitä ihmeen harvinaista siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät ja en juurikaan rusketu, lähinnä palan. Mitä ihmeen harvinaista siinä on.
Syö D-vitamiinia talvella niin et pala enää.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät = noita.
Oi, sekin vielä bonuksena! :)
Nro 3
Minusta vihreät silmät ovat kauniit :)
En tosin ilmoittaudu joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö D-vitamiinia talvella niin et pala enää.
Miksiköhän tätäkin on alapeukutettu? Kokeilkaa itse ,se todellakin estää vaalean ihon palamisen/aurinkourtikarian. Syön keskimäärin ehkä 3000 IU vuorokaudessa talvella.
Ja sitten kun ei enää pala niin älkää käyttäkö aurinkovoiteita,saatte melanooman, ja muitakin ongelmia.
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2011/04/22/new-study…
Gisele Bundchenhän esimerkkinä ei käytä suojavoiteita ja tästä voidetehtailijat ovat nyreissään
Täällä kanssa vitivalkonaama ja smaragdisilmä ilmoittautuu. Onhan meitä näköjään yllättävän paljon!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siihen sanotte? Ihanaa olla vaalea arjalainen!
Enemmänkin vaalea mongooli. Suomalaiset ei ole arjalaisia. Kuten ei slaavitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa vitivalkonaama ja smaragdisilmä ilmoittautuu. Onhan meitä näköjään yllättävän paljon!
Duoda duoda moniko teistä on vielä vapaalla jalalla?
t.m etsimässä omaa lehmää ojasta
Ja vieläpä jalosukuinen OLONEUVOS.