Heteronaiset: ällöttääkö teitä koskaan miehen kalu?
Siinä kysymys yksinkertaisuudessaan.
Moni ystäväni sanoo, että onhan se naisen vartalo kauniimpi muutenkin, mutta ovat kuitenkin miehen kanssa. Onko tämä yleistä? Itse olen eronnut miehestä, koska seksi on vaikeata.
T. Identiteettikriisi
Kommentit (57)
Ennen ällötti miltä ympärileikkaamaton kulli näyttää löysänä kun nahka on terskan päällä. Vähän kuin joku makkara kuorella, joku eläin tai muu.. Nykyään olen siihen näkyyn tottunut.
Ällöttää touhutipat. Tiedän sen johtuvan vain siitä, että kerroilla jolloin niitä on sattunut eteen, on kulli myös haissut vähän pahalta, ilmeisesti juustoiselta, YÄK. Spermassa ei mitään ällöttävää ole, eli assosioin touhutipat vain tuohon pahaan hajuun.
Ällöttää vaikka kulli olisi puhdas voi kassit haista hielle, tai vaikka kassitkin olisi puhtaat, voi persposkien välistä tulla perseen/hien haju.
Kaikista huonoista kokemuksista jää jotain takaraivoon, sille ei voi mitään. Mutta joo, puhtautta toivon miehiltä, silloin kulli ei ällötä.
Ei ällötä. Ja oman miehen kalu kiihottaa. Muiden vehkeisiin suhtaudun melko neutraalisti. Niitä kun heiluu saunailloissa välillä enemmänkin ympäri kämppää, niin enpä juuri kiinnitä huomiota.
No enpä viitsi edes kirjoittaa mitä olen mieltä joidenkin teidän naisten alapäistä, joskus pelkkä hajukin on niin etova, että meinaa tulla oksennus. Mutta olette toki niiiiiiiin paljon kauniimpi, ihanampi ja mahtavampi sukupuoli, kyllä myös te ylipainoiset, haisevat ja rumat naiset jopa teidän kauneus on mykistävää.
Itse kiihotun samalla kun otan mieheltäni suihin. Yleensä myös, kun itse olen tullut, niin otan spermatkin suuhun, koska se vasta ällöttääkin kun ne valuvat alapäästä.
Vierailija kirjoitti:
No enpä viitsi edes kirjoittaa mitä olen mieltä joidenkin teidän naisten alapäistä, joskus pelkkä hajukin on niin etova, että meinaa tulla oksennus. Mutta olette toki niiiiiiiin paljon kauniimpi, ihanampi ja mahtavampi sukupuoli, kyllä myös te ylipainoiset, haisevat ja rumat naiset jopa teidän kauneus on mykistävää.
Eipä sinua kukaan pyytänytkään vastaamaan. Kysymys oli HETERONAISILLE.
No löysänä ei mitenkään kiihota ja innosta, mutta stondiksessa kyllä.
Eli löysää munaa en paljoa naisille näyttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varsinkin suihin otossa jos on tullut pari touhutippaa ja niitä pitäisi nuolla...
Mä en ikinä suostuisi siihen että mies laukeaa mun suuhun.
Voi, tuli jotenkin sääliksi sun miestä (jos sellainen on) Ihan perusseksiä suuhun laukeaminen ja miehelle tähtihetkiä.
Mikä siinä nyt on? Ihan on puhdasta ja neutraalinmakuista kamaa. Kokeile, voit yllättyä positiivisesti!
Veikkaan että lasti maistuu samalta kun touhutipat eli ei kiitos. Ja mieheni haluaa onneksi laueta sisääni (en ole kertonut että en halua suuhun spermaa) joten molemmat on on tyytyväisiä kun mies saa suihinoton ja laueta sisään.
Teknisesti ne eivät ole samaa tavaraa. Et varmaan halua kuulla tätä, mutta touhutipat ovat Cowperin rauhasista tulevaa nestettä ja tullessaan siittimestä ulos, ne sisältävät ureaa. Niiden tehtävä on neutralisoida virtsan happoisuus virtsaputkessa ja antaa lubrikanttia sekä siemennesteelle, että penetraatioon.
Niin kauan kuin hygienia on kunnossa niin ei ällötä, puolin ja toisin. Itse tykkään, että molemmat osapuolet ovat suihkunraikkaita ja tuoksuvat hyvältä, mukavampaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ällötä. Ja oman miehen kalu kiihottaa. Muiden vehkeisiin suhtaudun melko neutraalisti. Niitä kun heiluu saunailloissa välillä enemmänkin ympäri kämppää, niin enpä juuri kiinnitä huomiota.
Ja syy alapeukkuihin on....?
Voin vielä ymmärtää että isot rinnat ja karvaisen alapään omaavaa naista pidetään kauniimpana näkynä kuin miesvartaloa, mutta jos joku pitää A tai niukkaa B-kuppikokoa ja ajeltua alapäätä naisella seksikkäämpänä kuin miesvartaloa niin sitten on naisen päässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syy alapeukkuihin on....?
No itse annoin alapeukun sille, että ympäri kämppää heiluu enemmänkin peniksiä. Vaikka tosin et niihin kiinnitä huomiota, silti. :)
Vierailija kirjoitti:
Voin vielä ymmärtää että isot rinnat ja karvaisen alapään omaavaa naista pidetään kauniimpana näkynä kuin miesvartaloa, mutta jos joku pitää A tai niukkaa B-kuppikokoa ja ajeltua alapäätä naisella seksikkäämpänä kuin miesvartaloa niin sitten on naisen päässä vikaa.
Mahtava ajatusmaailma, että jos joku kokee asiat eri tavalla kuin sinä, on hänellä päässä vikaa. Mahtaisi se olla kiva ajatella kuin sinä; elämä olisi niin helppoa kun kaikkeen olisi vain kyllä tai ei- vastauksia.
Naisen vartalo on esteettisesti kaunis mutta ei se kiihota minua ollenkaan. Kulli ja munat eivät ole kauniita mutta miksi pitäisikään olla. Seksi miehen kanssa kiihottaa, ei naisen. Mikään ei tunnu paremmalta ja kiihottavammalta kuin kova penis. Suuntautumiseni lienee päivänselvä.
Kyllä minä yleisesti pidän naisen vartaloa kauniimpana kuin miehen ja ihan hetero olen aina ajatellut olevani. Kalu ei kyllä ällötä missään nimessä, mutta suuhun en anna laueta. Jostain syystä se lämmin sperma aiheuttaa itselläni välittömän yökkäysrefleksin ja se nyt ei ole miehenkään mielestä järin kiihottavaa :D
Naisen alapää, sekanen sotku joka muistuttaa kirveshaavaa, on se nätti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varsinkin suihin otossa jos on tullut pari touhutippaa ja niitä pitäisi nuolla...
Mä en ikinä suostuisi siihen että mies laukeaa mun suuhun.
Voi, tuli jotenkin sääliksi sun miestä (jos sellainen on) Ihan perusseksiä suuhun laukeaminen ja miehelle tähtihetkiä.
Mikä siinä nyt on? Ihan on puhdasta ja neutraalinmakuista kamaa. Kokeile, voit yllättyä positiivisesti!
En ole tuo ketä lainasit, mutta olen elämäni aikana niellyt spermat neljä kertaa, mutta yhden kerran ainoastaan onnistuin nielemään ja muilla kerroilla lensi laatta. Enää en ikinä, ikinä, ikinä, suostu ottamaan lasteja suuhun, koska en tykkää oksentamisesta. Hyi vittu, vieläkin oksettaa kun muistelen sitä limaista koostumusta mun suussa, hyi saatana.
Olen kertonut kaikille miehille etukäteen että en niele lasteja (enkä harrasta peppuseksiä), ja jostain kumman syystä olen silti ollut aina onnellisesti suhteessa :) Taitaa mennä sun käsityskyvyn yli, että kaikki miehet ei halua lastien nielemisiä tullakseen onnelliseksi.
Olen huomannut eron omassa suhtautumisessani sen jälkeen,kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn.
Ennen oli aika neutraalit tuntemukset peniksen nähdessä, nykyään käytän suonikkaita peniksiä ihan runkkumatskuna.
Ja sperma..sanotaanko näin että bukkake on oudosti alkanut viehättämään :p
Ja olen siis miehen kanssa oleva bi-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin naisen vartalo on huomattavasti kauniimpi - on pehmeitä kaaria ja kauniit kasvot jne. Miehen kalu ei sinänsä minua kiihota, en esim. todellakaan halua nähdä kalukuvia yms. Miehen kanssa olen ja olen tyytyväinen, mutta olen biseksuaali.
Ja kalu voi myös ällöttää, jos pitää esim. ottaa suihin ja se haisee vähän tms. Haluan nuolla vain vastapestyä.
Kasvojen kauneus johtuu enimmäkseen meikistä.
No siis musta kummankaan sukupuolen sukupuolielimissä ei ole mitään kiihottavaa :D
Miehistä tykkään mutta muusta syystä kun siitä seisovasta :P
Naisen vartalo on kauniimpi ja kiehtovampaa on katsoa naisen vartaloita kuvista mitä miesten (enkä siís harrasta naisten vartaloiden katsomista netistä, mutta silloin kun sattuu kohdalle esim. jonkun seuraamani julkkiksen bikinikuva niin mielummin katson sitä kuin miehen bokserikuvia.
Olenkohan sittenkin bi? No ajatus naisen kanssa olemisesta ei kiihota joten en kai sitten.
Lopeta se palstailu ja jatka imemistä. Saat ottaa naamalle jos et niele.