Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kundaliinienergian nouseminen?

Vierailija
28.04.2016 |

Kellään kokemusta spontaanista nousemisesta?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrin mukaan oireet ei sovi mielisairauksiin ( ekana menin tietysti kauhuissani psykiatrille, kun aattelin olevani hulluksi tulossa...) Ei tunne- elämän latistumista, päinvastoin, enkä kuvittelekaan, että värit ja valot tai äänet olisivat "tosia" kuten harhainen psykoosissa ajattelee. Pystyn kuvailemaan " kohtauksen" hyvin analyyttisesti, koska mieleni tarkkailee sitä ulkopuolelta neutraalisti. Lisäksi mieli on selkiytynyt koko ajan - mielisairauksissa kävisi päinvastoin. Pystyn näkemään asioiden syyt ja suhteet selvemmin kuin ikinä elämässäni.

En ole harrastanut "henkijuttuja", en ole tätä halunnut, energia nousi spontaanisti.

Olen uskovasta kodista, sen verran olen lapsena henkijuttuja harrastanut, mutta jo silloin näin uskontojen olevan ihmisten luomia rakennelmia. Jumalan rakkauden tunsin kyllä, tämä on sitä samaa, mutta vuosikymmeniin en ole halunnut näitä asoita ajatella. Olen halunnut elää vain ihan tavallista arkielämää. Muistui kyllä mieleeni nyt tässä, että lapsena tein lupauksen, että Jumala saa käyttää minua kuinka haluaa, onko nyt tullut lupauksen lunastamisen aika?

Vierailija
42/78 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veriarvot tutkittu kunnolla? Esim. B12-vitamiinin puute voi aiheuttaa hermostollisia oireita.

Vierailija
44/78 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta mitä helvettiä??!? :D Mikä v*tun kundaliinienergia? :'D Taas jotain foliohattujuttuja vai?

Vierailija
45/78 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus antaa semmoisen rauhan ja toivon jota mikään kundalini ei voi koskaan antaa. Hän on suurempi kuin idän uskontojen voimat.

Vierailija
46/78 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön b 12, vaikka arvot on hyvät, varmuuden vuoksi, ei selitä senkään puutos...ei ole mitään " idän uskontojen" energiaa erikseen, kaikki on sitä yhtä ja samaa, nimitykset vaan on erilaisia

Vierailija
47/78 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudentähde Ry on yksi.

Kalevi Riikonen, Tähtitieo Ry, on toinen mitkä tiedän. Ota yhteyttä jos on tarvis vielä.

Vierailija
48/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oma tarinani kundaliini energian roihahduksessa. Mahtava kokemus joka elää mussa edelleen ❤

Vierailija
49/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi spontaanisti. Harrastin kyllä joogaa ja meditointia joten se varmaan edesauttoi asiaa. Pari ensimmäistä kuukautta sen jälkeen nousi niin tunsin kyllä todella voimakkaita sensaatioita, sellaista valtavaa rakkautta kaikkea kohtaan ja olin todella tunteellinen tuolla aikana. Sellainen vakaa sisäinen tietämys, että kaikki on yhtä. Kaikki aistit tuntuivat todella voimistuneen ja olin todella herkkä kaikille äänille, en edes pystynyt olemaan samassa huoneessa kuin pesukone kun ääni tuntui niin paljon kovemmalta kuin ennen ja oli tosi vaikea keskittyä mihinkään. Groundingharjoituksilla sain hillittyä noita pahimpia oireita.

Vierailija
50/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskossa oleva kirjoitti:

Jeesus antaa semmoisen rauhan ja toivon jota mikään kundalini ei voi koskaan antaa. Hän on suurempi kuin idän uskontojen voimat.

Jeesus vietti paljon aikaa idässä meditoimassa nuoruudessaan ja kundaalienergia on se energia, joka pitää sinutkin elossa. Siinä ei ole mitään pelättävää. Jeesus on nimenomaan hyvä esimerkki henkilöstä, joka oli todella valaistunut ja jolla se kundaliinienergia virtaa täysin puhtaasti.

Vierailija
51/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrin mukaan oireet ei sovi mielisairauksiin ( ekana menin tietysti kauhuissani psykiatrille, kun aattelin olevani hulluksi tulossa...) Ei tunne- elämän latistumista, päinvastoin, enkä kuvittelekaan, että värit ja valot tai äänet olisivat "tosia" kuten harhainen psykoosissa ajattelee. Pystyn kuvailemaan " kohtauksen" hyvin analyyttisesti, koska mieleni tarkkailee sitä ulkopuolelta neutraalisti. Lisäksi mieli on selkiytynyt koko ajan - mielisairauksissa kävisi päinvastoin. Pystyn näkemään asioiden syyt ja suhteet selvemmin kuin ikinä elämässäni.

En ole harrastanut "henkijuttuja", en ole tätä halunnut, energia nousi spontaanisti.

Olen uskovasta kodista, sen verran olen lapsena henkijuttuja harrastanut, mutta jo silloin näin uskontojen olevan ihmisten luomia rakennelmia. Jumalan rakkauden tunsin kyllä, tämä on sitä samaa, mutta vuosikymmeniin en ole halunnut näitä asoita ajatella. Olen halunnut elää vain ihan tavallista arkielämää. Muistui kyllä mieleeni nyt tässä, että lapsena tein lupauksen, että Jumala saa käyttää minua kuinka haluaa, onko nyt tullut lupauksen lunastamisen aika?

Juu kundaliinienergian kanssa menee just päinvastoin ja henkilöt, jotka tämän ilmiön kokevat ihmiset elävät yleensä paljon tasapainoisempaa ja parempaa elämää kuin ennen heräämistä. Löytävät ikään kuin sen elämänsä tarkoituksen.

Vierailija
52/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin latasin kundaliini energialla puhelimen. Sitten shiva antoi minulle Tesla auton ja latailin sitä kundaliineilla. Sitten kundaliinit louhivat minulle bitcoineja.

Suosittelen.

Vierailija
54/78 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä Joogaa harrastavien hörhööntymisiä. Suomalaiset jostain kumman syystä kuvittelevat, että jooga on harmitonta jumppaa. Ei ole. Kaikki liikkeet ovat kumarruksia erilaisille hindujumaluuksille.

Vierailija
55/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka kuvittelevat tätä energia-asiaa hömpäksi tms, niin heillä ei selvästi taida olla tietoa tai kokemusta asiasta. Ovatko kyseiset henkilöt koskaan ihmetelleet, miksi jotkut henkilöt ovat kuin valomagneetteja? Pystyvät vaikuttamaan laajaan ihmismäärään? Siitä tässä energiassa on tietääkseni kyse. Riippuen henkilön taustoista riippuu, mitä energiajutuista myöhemmin seuraa. Toki joistakin voi tulla hörhöjä, toisista ns rakkaushulluja, olijoita, psykoosipotilaita. Mutta on niitäkin, joilla on kyky ja mahdollisuus valjastaa kokemuksensa yhteiseen hyvään. Toki on niitäkin, jotka aiheuttavat ns. pahaa. Se onkin sitten kinkkistä, kun tällainen esim. psykopaattipohjainen kokee ns heräämisen. Siinä on iso riski aiheuttaa syviä traumoja kanssaolijoilleen, kun he eivät ymmärrä, minkälaisen ilmiön alla ovat. Avuttoman sokeina rakkaudenkaipuussaan.

Kiinnostavia aikoja, jos kun mielenterveysongelmien tietoisuus kasvaa, ihmisyys (toivottavasti) kehittyy parempaan suuntaan, niin mikä tällaisten heräämisten ja "gurujen", sekä parantavien ja vaurioittavien, merkitys tulee olemaan. Millainen olisi ihmismaailma ilman tällaisten kulttihahmojen voimakasta vaikutusta. Voiko sellaista ollakaan, ainakaan satoihin vuosiin. Aika näyttää, mihin suuntaan elämä ja ihmisyys kehittyy.

Vierailija
56/78 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun videon katsoinkin kun mulle tuli sama kokemus. En vain tiennyt mistä on kysymys ja luulin jo, että olen tullut hulluksi, siis ihan oikeasti seonnut. Se oli todella pelottavaa eikä itseasiassa vieläkään ole lähtenyt pois. Kestänyt jo viikkoja. Kiitos kun olet tehnyt ja julkaissut tämän videon. Siitä oli paljon apua. Jos luet tämän, niin kaipaisin vinkkejä ja neuvoja miten tämän "saa pois". Eräs energiahoitaja sanoi, että sitten kun antautuu täysin tälle tunteelle, ikäänkuin hyväksyy tämän... Helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
57/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin spontaanin kundaliinienergian nousun kesällä 2020. En ollut kuullut moisesta ennen kuin se tapahtui itselle. Oli kyllä aikamoinen kokemus.

Siitä käynnistyi intensiivinen itsensä tutkiskelu ja kaikki vanhat käsittelemättömät asiat piti käydä läpi. Nyt ajattelen, että tämä kundaliinienergian nousu oli voimakkaasti mieltä avaava tapahtuma, mikä teki tilaa myöhemmin tapahtuneelle heräämiskokemukselle.

Vierailija
58/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua    hullu mikä hullu

Vierailija
59/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kundaliinisyndrooma minulla, luulisin, toivoisin saman kokeneilta kokemuksia. Ap.

Mikä syndrooma? Ikinä kuullutkaan, ja näiden juttujen kanssa olen puljannut kymmeniä vuosia.

Vierailija
60/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenissä lääkäreissä olen käynyt, neurologi on tutkinut useaan otteeseen koko pääkopan, migreeni on kyllä vahvasti, mutta migreenilääkkeet ja estolääkkeet pahentavat sitä. Eli lääketieteen puolelta ei ole löytynyt apua, diagnooseja pilvin pimein kylläkin! Fibromyalgia, krooninen uupumus, allergioita, masennusta... Tosin lääkäreitäkin ihmetyttää, kuinka välillä olen oireeton ja voin tosi hyvin lääkkeettömyydestä huolimatta.

Voimakas migreenitaipumus on usein yhteydessä muihin neuropsykologisiin ongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi