Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään vapaaehtoisena HESY:llä?

Vierailija
27.04.2016 |

Millaista on siellä työskennellä? Onko paljon duunia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kiinnostunut :-) Monesti olen ajatellut ilmoittautua HESY:lle vapaaehtoiseksi mutta vielä en ole mennyt. Siellä sivullahan lukee niitä työtehtäviä mitä heillä on tarjolla, käy sieltä kurkkaamassa.

Vierailija
2/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh! Tiedän,mitä työtehtäviä siellä on! Haluan nimenomaan kuulla ihmisten mielipiteitä, millaista siellä on työskennellä ja onko paljon(kin) duunia tarjolla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin puolivuotta sitten vapaaehtoiseksi lahjoitusten kerääjäksi ja mainosten jakajaksi, mutta vieläkään eivät ole ilmoittaneet mistään keräyksistä. Toivon todella, että syy siihen, että eivät ole ottaneet yhteyttä olisi se, että siellä on sen verran paljon vapaaehtoisia eivätkä tarvitse lisää apukäsiä. On se nyt kumma ettei apu kelpaa.!!!

Vierailija
4/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittauduin puolivuotta sitten vapaaehtoiseksi lahjoitusten kerääjäksi ja mainosten jakajaksi, mutta vieläkään eivät ole ilmoittaneet mistään keräyksistä. Toivon todella, että syy siihen, että eivät ole ottaneet yhteyttä olisi se, että siellä on sen verran paljon vapaaehtoisia eivätkä tarvitse lisää apukäsiä. On se nyt kumma ettei apu kelpaa.!!!

No onpas kummallista! Mulle tuli heti ekana mieleen,et kannattaisi varmaan sinne soittaa? Ja voin kuvitella paljon Hesyllä on vapaanehtoisia. Ap

Vierailija
5/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy lisätietoa HESY:stä: creat.fi.

Vierailija
6/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilon pakka sekasin niitte sisäisten sotkujen kanssa, että ihmekös tuo.

Vierailija
7/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkonen :D Sun täytyy itse ilmoittautua niihin tehtäviin joita sulle ilmoitetaan. Esim s-postissa tulee aina et ne hakee vaikka lahjoitusten kerääjiä niin sinne on ilmoitettava. Välillä paikat on täynnä ja välillä ei.  Jos sun s-postiin ei tule ilmoituksia niistä( tulee ehkä 1-2krt kk) niin kannattaa varmaan ottaa hesyyn yhteyttä. Lisäkäsiä kyllä tarvitaan, mutta välillä paikat täyttyy yllättävän nopeasti. 

Oon ollut Hesyllä nyt 2-vuotta. 

Vierailija
8/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkonen :D Sun täytyy itse ilmoittautua niihin tehtäviin joita sulle ilmoitetaan. Esim s-postissa tulee aina et ne hakee vaikka lahjoitusten kerääjiä niin sinne on ilmoitettava. Välillä paikat on täynnä ja välillä ei.  Jos sun s-postiin ei tule ilmoituksia niistä( tulee ehkä 1-2krt kk) niin kannattaa varmaan ottaa hesyyn yhteyttä. Lisäkäsiä kyllä tarvitaan, mutta välillä paikat täyttyy yllättävän nopeasti. 

Oon ollut Hesyllä nyt 2-vuotta. 

Hei! Osaatko kertoa millasta siellä on työskennellä? Millasta porukkaa siel on? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi