Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perusnätti vakituisesta parisuhteesta haaveileva nainen voi jäädä sinkuksi?

Vierailija
27.04.2016 |

Olen 24-vuotias ja juuri eronnut lähes kymmenen vuoden mittaisesta parisuhteesta. Oma kaveripiirini koostuu lähinnä jo ennen baari-ikää pariutuneista, ja sitten niistä, jotka ovat olleet koko elämänsä enemmän tai vähemmän sinkkuina (joitain lyhyempiä/pidempiä tapailuja ja yhden yön juttuja lukuunottamatta). Näistä sinkkukavereista useampi on ilmaissut toiveen löytää jonkun, jonka kanssa voisi rakentaa yhteisen kodin, mutta oikeaa ei vaan tunnu osuvan kohdalle.

Mikä siinä on että näin käy? Eikö enää pariuduta? Olen ihan ahdistunut ja pelkään, että nyt erottuani olen tässä jamassa vielä viiden tai kymmenenkin vuoden päästä ja perhehaaveet ja haaveet romanttisista mökkiretkistä saa haudata.:(

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä pariutumiseen tarvitaan muutakin kuin ulkonäköä ja positiivinen asenne parisuhteeseen.

Pitää olla mukava ja mielenkiintoinen luonne, sietää toisessa pikkuvikoja (krantulle ei kelpaa kukaan mies), keskustelutaitoinen, vähän sosiaalinenkin, kiinnostunut vastapuolesta ja halukas liikkumaan siellä, missä pariutumishaluisia miehiäkin on. Jos kykkii aina kotosalla, ei sinua kukaan kotoa hae!

Vierailija
62/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän pitäisi katsella myös niitä tavallisen näköisiä, työssäkäyviä ja kunnollisia, ei renttuja miehiä? Onhan se selvä että tavoiteltu ja suosittu mies haluaa joko sen kauneimman ja hyväkroppaisimman naisen tai kaataa mahdollisimman monta perusnättiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt ne takuuvarmat vinkit, että osaa jo ennakolta tietää ettei mies ole pelimies tai muu vedättäjä? Koska jos täällä ja muualla sanotaan, että on naisen vastuulla tietää, tulee miehestä jollain tavoin nähdä heti ensinäkemältä millainen mies on.

Eli selkeät tuntomerkit ettei naisena tuhlaisi aikaansa tapailemalla miestä 2-3 kk, vain todetakseen että mies ei ole parisuhdemateriaalia.

- jos mies on liian hyvä ollakseen totta (kaikissa on virheensä ja heikkoutensa, kyse on vain siitä ovatko ne sellaisia, joita olet valmis sietämään jos mies on muuten rakastettava)

- jos läheiset ihmisesi ovat sitä mieltä, että miehessä ei kaikki ole kohdillaan

- jos mies on selkeästi sinua viehättävämpi ulkoisesti ja tuntuu aina viettävän aikansa naisten ympäröimänä

- jos miehellä ei tunnu olevan aikaa sinulle, tai yhdessä vietetty aika menee aina hänen ehdoillaan

- jos mies on välinpitämätön sinua kohtaan, älä sekoita sitä itsevarmuuteen, häntä ei vain kiinnosta

- jos mies vaikuttaa "mystiseltä" ja kiehtovalta arvoitukselta, hänellä on salattavaa

- jos miehen alkoholinkäyttö on holtitonta ja jatkuvaa, sinä et kykene häntä parantamaan

- jos mies on julma eläimiä kohtaan, se on aina huono merkki

- jos mies lyö sinua, usko kerrasta ja ota jalat allesi, tilanne ei tule jatkossa ainakaan paranemaan

- älä arvioi miestä puheiden, vaan tekojen perusteella (ihannetilanteessa nämä ovat tietenkin synkassa keskenään)

Vierailija
64/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan sitä puolisoa ei löydä, ellei tee jotain sen eteen. Kukaan, ei kukaan, tule iskemään sinua missään työpaikalla tai kaupassa. Sitä ei vaan tapahdu. Ota siis ohjat käsiisi ja tee aloite, kun tapaat sinua kiinnostavia miehiä. Jos näitä miehiä ei kiinnosta, niin joko isket liian korkeatasoisia miehiä ja olet itse oikeasti rumempi kuin oikeasti luulet. Ja toinen iso ongelma on, jos luonteessa on jotain vialla. Miehet tykkäävät positiivisista, nauravista naisista. Nirppanokan näköiset ujot naiset eivät miehiä kiinnosta. Eli muuta siis luonnettasi sellaiseksi pöhköksi kikattelevaksi naiseksi ja katso silmiin, flirttaile, ole kiltti ja mukava.

Puhut osaltasi paskaa ja osaltasi taas et. Minä en mikään kaunotar tai missi ole mutta sopusuhtainen ja tyylikäs, ujo mutta hymyilevä. Minua on lähestytty kaupassa, kävelytiellä jopa kerrostalon rapussa vaikken flirttaile, kikattele, mutta positiivinen olen kyllä ujouteni lisäksi. Eli kyllä sitä tapahtuu meille "tasottomammillekin" naisille jotka ei mitään pöhköjä flirttailevia seksikkäitä kaunottaria ole. :D Tai ehkä mulla on sitten joku superhyvä tuuri juuri näissä asioissa.

Vierailija
65/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pysäytetään parkkipaikalla, rappukäytävällä, lenkillä ja ties missä. Ilmeisesti en ole pelottava olemukseltani, vaan ystävällinen ja iloinen, puhun aiheesta kuin aiheesta. Jos tarpeeksi kiintoinen mies näin tekee, voin toki sanoa, että toivottavasti taas kohdataan.

Vierailija
66/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan sitä puolisoa ei löydä, ellei tee jotain sen eteen. Kukaan, ei kukaan, tule iskemään sinua missään työpaikalla tai kaupassa. Sitä ei vaan tapahdu. Ota siis ohjat käsiisi ja tee aloite, kun tapaat sinua kiinnostavia miehiä. Jos näitä miehiä ei kiinnosta, niin joko isket liian korkeatasoisia miehiä ja olet itse oikeasti rumempi kuin oikeasti luulet. Ja toinen iso ongelma on, jos luonteessa on jotain vialla. Miehet tykkäävät positiivisista, nauravista naisista. Nirppanokan näköiset ujot naiset eivät miehiä kiinnosta. Eli muuta siis luonnettasi sellaiseksi pöhköksi kikattelevaksi naiseksi ja katso silmiin, flirttaile, ole kiltti ja mukava.

Puhut osaltasi paskaa ja osaltasi taas et. Minä en mikään kaunotar tai missi ole mutta sopusuhtainen ja tyylikäs, ujo mutta hymyilevä. Minua on lähestytty kaupassa, kävelytiellä jopa kerrostalon rapussa vaikken flirttaile, kikattele, mutta positiivinen olen kyllä ujouteni lisäksi. Eli kyllä sitä tapahtuu meille "tasottomammillekin" naisille jotka ei mitään pöhköjä flirttailevia seksikkäitä kaunottaria ole. :D Tai ehkä mulla on sitten joku superhyvä tuuri juuri näissä asioissa.

Minua taas ei ole lähestytty varmaan koskaan kaupassa tai porraskäytävässä. 

Vierailija
67/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein rappukäytävässä tullaan iskemään... Onhan tuo mahdollista mutta korpeaa hieman, kun itse on ihan hyvännäköinen 30+ nainen, eikä ole kukaan koskaan tullut iskemään missään. Ei edes siellä baarissa. En ole edes pussaamaan päässyt ikinä, eli hyvin menee...

Kun ei osu kohdalle, niin ei sitä pakottaakaan voi. Jos kukaan mies ei vapaaehtoisesti ole kanssani... Se on sitten voi voi. Menee tämä elämä näinkin, mulla on ollut oikein hauskaa maailmaa kiertäessäni :).

Vierailija
68/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdfsdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt ne takuuvarmat vinkit, että osaa jo ennakolta tietää ettei mies ole pelimies tai muu vedättäjä? Koska jos täällä ja muualla sanotaan, että on naisen vastuulla tietää, tulee miehestä jollain tavoin nähdä heti ensinäkemältä millainen mies on.

Eli selkeät tuntomerkit ettei naisena tuhlaisi aikaansa tapailemalla miestä 2-3 kk, vain todetakseen että mies ei ole parisuhdemateriaalia.

- jos mies on liian hyvä ollakseen totta (kaikissa on virheensä ja heikkoutensa, kyse on vain siitä ovatko ne sellaisia, joita olet valmis sietämään jos mies on muuten rakastettava)

- jos läheiset ihmisesi ovat sitä mieltä, että miehessä ei kaikki ole kohdillaan

- jos mies on selkeästi sinua viehättävämpi ulkoisesti ja tuntuu aina viettävän aikansa naisten ympäröimänä

- jos miehellä ei tunnu olevan aikaa sinulle, tai yhdessä vietetty aika menee aina hänen ehdoillaan

- jos mies on välinpitämätön sinua kohtaan, älä sekoita sitä itsevarmuuteen, häntä ei vain kiinnosta

- jos mies vaikuttaa "mystiseltä" ja kiehtovalta arvoitukselta, hänellä on salattavaa

- jos miehen alkoholinkäyttö on holtitonta ja jatkuvaa, sinä et kykene häntä parantamaan

- jos mies on julma eläimiä kohtaan, se on aina huono merkki

- jos mies lyö sinua, usko kerrasta ja ota jalat allesi, tilanne ei tule jatkossa ainakaan paranemaan

- älä arvioi miestä puheiden, vaan tekojen perusteella (ihannetilanteessa nämä ovat tietenkin synkassa keskenään)

Nyt oli jo parempi lista! Allekirjoitan omien kokemusteni perusteella kohdat 5 ja 10 oikeiksi, muista ei ole kokemusta.

Vierailija
69/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille voi tulla aivan järkyttävänä shokkina että nainen voi jäädä sinkuksi vaikka hänellä olisi niin sanotusti paketti kasassa eli nätti ulkonäkö, mukava luonne, koulutus, työpaikka, hyvät sosiaaliset taidot etc. On ihmisiä joissa ei sinänsä ole yhtään mitään vialla mutta jotka eivät vain löydä ketään. Tällaisia on yllättävän paljon.

Niin juuri, näitä tapauksia osaan nimetä omastakin tuttavapiiristäni. Ei heissä minun silmiin nähden ainakaan ole mitään vikaa, eivätkä myöskään ole "huoranneet nuoruuttaan". Ovat nättejä ja kohteliaita. Voi miksi miksi niin oikein käy.

AP

Varmaan siksi että sellaiset "mukavat, kohteliaat perustyypit" eivät tosiaankaan kelpaa näille mukaville ja kivoille tytöille. Nainen kun pääsee tulisen alphan makuunn niin ei perustyypin tarjoama nakkikastike oikein tunnu enää miltään sen jälkeen. Ovat mielummin vaikka yksin kuin tyytyisivät perusjantteriin. Vaikka eivät itse ole sen kummempia. 

Ei sitä voi päättää keneen ihastuu

Ei niin. Mutta eiväthän nuo kaksi sulje toisiaan mitenkään pois... Se on kuitenkin huomattavasti todennäköisempää, että perusnätti naapurintyttö ihastuu johonkin itsevarmaan ja komeaan mieheen joka osaa sanoa niitä oikeita sanoja kun siihen ujoon normaalinnäköiseen naapurinpoikaan. Tietty ehkä jos tarpeeksi monta vuottaa päätä seinään niiden ylemmän tason miesten kanssa, niin voi järki tulla jossakin vaiheessa päähän ja päätyä yhtään toisen taviksen kanssa. Osalla järki ei tule päähän vaan he tekevät "mielummin yksin kuin sellaisen kanssa joka ei ole tasoani" avauksia nettiforumeilla. Kuvitellaan olevansa alphalle jotain muutakin kuin seksiä.

Vierailija
70/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille voi tulla aivan järkyttävänä shokkina että nainen voi jäädä sinkuksi vaikka hänellä olisi niin sanotusti paketti kasassa eli nätti ulkonäkö, mukava luonne, koulutus, työpaikka, hyvät sosiaaliset taidot etc. On ihmisiä joissa ei sinänsä ole yhtään mitään vialla mutta jotka eivät vain löydä ketään. Tällaisia on yllättävän paljon.

Niin juuri, näitä tapauksia osaan nimetä omastakin tuttavapiiristäni. Ei heissä minun silmiin nähden ainakaan ole mitään vikaa, eivätkä myöskään ole "huoranneet nuoruuttaan". Ovat nättejä ja kohteliaita. Voi miksi miksi niin oikein käy.

AP

Varmaan siksi että sellaiset "mukavat, kohteliaat perustyypit" eivät tosiaankaan kelpaa näille mukaville ja kivoille tytöille. Nainen kun pääsee tulisen alphan makuunn niin ei perustyypin tarjoama nakkikastike oikein tunnu enää miltään sen jälkeen. Ovat mielummin vaikka yksin kuin tyytyisivät perusjantteriin. Vaikka eivät itse ole sen kummempia. 

Ei niin. Mutta eiväthän nuo kaksi sulje toisiaan mitenkään pois... Se on kuitenkin huomattavasti todennäköisempää, että perusnätti naapurintyttö ihastuu johonkin itsevarmaan ja komeaan mieheen joka osaa sanoa niitä oikeita sanoja kun siihen ujoon normaalinnäköiseen naapurinpoikaan. Tietty ehkä jos tarpeeksi monta vuottaa päätä seinään niiden ylemmän tason miesten kanssa, niin voi järki tulla jossakin vaiheessa päähän ja päätyä yhtään toisen taviksen kanssa. Osalla järki ei tule päähän vaan he tekevät "mielummin yksin kuin sellaisen kanssa joka ei ole tasoani" avauksia nettiforumeilla. Kuvitellaan olevansa alphalle jotain muutakin kuin seksiä.

Tottahan tuo lause on. Naisen on aina parempi, niin henkisesti ja fyysisesti olla mieluummin sinkku kuin sopimattoman miehen kanssa suhteessa. Minä en koskaan olisi suhteessa esimerkiksi haukkuvan tai mt-ongelmaisen miehen kanssa, sanoi joku palstamies miten monta kertaa tahansa että sellainen mies olisi minun "tasoani".

Jotain perustavanlaatuista itsekunnioitusta tulee ihmisellä olla.

Vierailija
71/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tottahan tuo lause on. Naisen on aina parempi, niin henkisesti ja fyysisesti olla mieluummin sinkku kuin sopimattoman miehen kanssa suhteessa. Minä en koskaan olisi suhteessa esimerkiksi haukkuvan tai mt-ongelmaisen miehen kanssa, sanoi joku palstamies miten monta kertaa tahansa että sellainen mies olisi minun "tasoani".

Niin. Se että pari mt-potilasta täällä kiusaa tarkoituksella naisia, ei tarkoita että me kaikki olisimme jotenkin sairaita. Jos siis kirjoitamme muutakin kuin "jaksuhali, kyllä sä viel jonkun arvoisesi löydät!" tsemppipuheita. 

Vierailija
72/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin. Se että pari mt-potilasta täällä kiusaa tarkoituksella naisia, ei tarkoita että me kaikki olisimme jotenkin sairaita. Jos siis kirjoitamme muutakin kuin "jaksuhali, kyllä sä viel jonkun arvoisesi löydät!" tsemppipuheita. 

En viittaa miesten "sairauteen" kollektiivisesti mitenkään. On fakta, että mieluummin sinkku kuin huonon miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
73/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa ruman ja ujon nörttimiehen, jolla ei ole kauheasti sutinaa ollut

Kokeilin sellaista ja paljastui myöhemmin, että pyöritti useampaa eri naista samanaikaisesti.

No et kokeillut. Ruma ja ujo nörttimies EI pyöritä useampaa naista samanaikaisesti, oli siihen haluja tai ei.

Vierailija
74/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin sellaista ja paljastui myöhemmin, että pyöritti useampaa eri naista samanaikaisesti.

No et kokeillut. Ruma ja ujo nörttimies EI pyöritä useampaa naista samanaikaisesti, oli siihen haluja tai ei.

Mene itseesi ja mieti miten sinut on kasvatettu. Nyt syytät minua valehtijaksi.

Vierailija
75/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joillekin se voi olla mahdotonta sitoutua enää oman tasoiseensa, vaan jäävät iäksi haveilemaan siitä mahtimiehestä, jolle eivät ollut kuin hetken huvittelua.

Vierailija
76/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen yksin pitkän suhteen päätyttyä. Olen tapaillut muutaman miehen kanssa eron jälkeen, mutta jutteluasteelle on jäänyt. Yhdestä olin kiinnostunut, hän ei minusta riittävästi. Yhden suhteen oli heti tuntu, että en halua tavata toista kertaa. Nyt on yksi tapailu ja nähdään kerran viikossa. Taitaa puheen tasolle tämäkin jäädä. Mies kyllä sanoo haluavansa suhteen, mutta onkohan kuitenkin vielä entisen kanssa jotain selvittämättä, vaikka tämä onkin uudessa suhteessa. Riitaisa ero oli ollut heillä. Eli voi sanoa, että hyvin on hankalaa enää löytää sopivaa kumppania, kun ikää alkaa olla 40 ja kohta yli. Paras ehkä totutella elämään yksin, tulee ihan turhia toiveita ja pettymisiä. Olen sitä lajia, joka kiintyy täysillä ja monia korjaamisia ei enää halua kohdata. Mieluiten ei yhtään.

Vierailija
77/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24-vuotias ja juuri eronnut lähes kymmenen vuoden mittaisesta parisuhteesta. Oma kaveripiirini koostuu lähinnä jo ennen baari-ikää pariutuneista, ja sitten niistä, jotka ovat olleet koko elämänsä enemmän tai vähemmän sinkkuina (joitain lyhyempiä/pidempiä tapailuja ja yhden yön juttuja lukuunottamatta). Näistä sinkkukavereista useampi on ilmaissut toiveen löytää jonkun, jonka kanssa voisi rakentaa yhteisen kodin, mutta oikeaa ei vaan tunnu osuvan kohdalle.

Mikä siinä on että näin käy? Eikö enää pariuduta? Olen ihan ahdistunut ja pelkään, että nyt erottuani olen tässä jamassa vielä viiden tai kymmenenkin vuoden päästä ja perhehaaveet ja haaveet romanttisista mökkiretkistä saa haudata.:(

Etkö vähän niin kuin vastannut omaan kysymykseesi? Pariutuvat pariutuu ja yhden yön juttuja harrastavat harrastavat sitten niitä? Noh, eihän se ihan niin yksinkertaista ole, mutta vähän sinnepäin kylläkin. 

Sinä kuulostat pariutuvalta, romanttisine mökkiretkeinesi, ja olet niin nuori vielä että varmasti on aikaa toteuttaa perhe-haaveesi hyvän miehen kanssa.

Vierailija
78/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on tahallisesti ruma eli pitää rumia hiuksia tai partaa. Pitää edes yrittää olla siisti. Ainoa seksikäs parta on tumma sänki.

Vierailija
79/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja on ollut kautta maailman sivu, omasta tahdostaan ja vasten tahtoaan. Pari- ja perhesuhteitten muodostuminen voi olla yksinkertaista tai jopa käsittämättömän monimutkaista. On ihan mahdotonta sanoa etukäteen mitä se kellekin tulee tässä elämässä olemaan,voit luulla ja toivoa yhtä ja saada toista.

Jos haluat parisuhteen ja perheen, toimi aktiivisesti siihen suuntaan. Valmistaudu myös pettymyksiin äläkä anna niiden lannistaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan