Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perusnätti vakituisesta parisuhteesta haaveileva nainen voi jäädä sinkuksi?

Vierailija
27.04.2016 |

Olen 24-vuotias ja juuri eronnut lähes kymmenen vuoden mittaisesta parisuhteesta. Oma kaveripiirini koostuu lähinnä jo ennen baari-ikää pariutuneista, ja sitten niistä, jotka ovat olleet koko elämänsä enemmän tai vähemmän sinkkuina (joitain lyhyempiä/pidempiä tapailuja ja yhden yön juttuja lukuunottamatta). Näistä sinkkukavereista useampi on ilmaissut toiveen löytää jonkun, jonka kanssa voisi rakentaa yhteisen kodin, mutta oikeaa ei vaan tunnu osuvan kohdalle.

Mikä siinä on että näin käy? Eikö enää pariuduta? Olen ihan ahdistunut ja pelkään, että nyt erottuani olen tässä jamassa vielä viiden tai kymmenenkin vuoden päästä ja perhehaaveet ja haaveet romanttisista mökkiretkistä saa haudata.:(

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on huoraillut nuoruuden, joten miksi kukaan haluaisi sellaiseen vakiintua.

Siis kymmenen vuotta seurustellut on huorannut koko nuoruuden....?

Nyt ei ollut ap:sta tässä kyse.

Vierailija
22/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pääkaupunkiseudun ongelma - paljon nättejä tai ihan ok näköisiä naisia, joista moni jää sinkuiksi. Miehillä on varaa valita.

Niinpä niin, pitäisi ehkä muuttaa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle. :( Luulisi vaan, että miehissäkin olisi niitä, jotka todella haluavat löytää vakituisen parisuhteen, eikä iskisi vauhtisokeus..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä onkaan tuo maaginen taso josta kaikkialla kohkataan! Mistä omansa tietää? Olen ihan pulassa, en ole käytännössä koskaan ollut deittimarkkinoilla (no, peruskoulussa:) ). Ei mitään aavistusta olenko tasoltani 0 vai 10.

- AP

Kerro itsestäsi ja minkä näköinen olet.

Opiskelen miesvaltaiselle alalle ja harrastan lenkkeilyä. Viihdyn omissa oloissani ja olen introvertti, huumorintajuni on vähän sarkastinen ja miehet yleensä vitsailevat kanssani vähän piikitellen. Ulkomuodoltani olen normaalipainoinen, aavistuksen verran enemmän päärynä kuin tiimalasi. Pitkät punertavat hiukset.

No? Keitä "saan" katsella???

Ja sille toiselle, joka ilkkui, että epätoivo haiskahtaa: no totta hitossa, sehän tämän koko aloituksen pointtikin on.

AP

Hyvältä kuulostaa, mutta tuskin kiinnostuisit minusta.

Vierailija
24/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille voi tulla aivan järkyttävänä shokkina että nainen voi jäädä sinkuksi vaikka hänellä olisi niin sanotusti paketti kasassa eli nätti ulkonäkö, mukava luonne, koulutus, työpaikka, hyvät sosiaaliset taidot etc. On ihmisiä joissa ei sinänsä ole yhtään mitään vialla mutta jotka eivät vain löydä ketään. Tällaisia on yllättävän paljon.

Vierailija
25/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sille toiselle, joka ilkkui, että epätoivo haiskahtaa: no totta hitossa, sehän tämän koko aloituksen pointtikin on.

AP

No kun se epätoivo on just se turn off.

Vierailija
26/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille voi tulla aivan järkyttävänä shokkina että nainen voi jäädä sinkuksi vaikka hänellä olisi niin sanotusti paketti kasassa eli nätti ulkonäkö, mukava luonne, koulutus, työpaikka, hyvät sosiaaliset taidot etc. On ihmisiä joissa ei sinänsä ole yhtään mitään vialla mutta jotka eivät vain löydä ketään. Tällaisia on yllättävän paljon.

Niin juuri, näitä tapauksia osaan nimetä omastakin tuttavapiiristäni. Ei heissä minun silmiin nähden ainakaan ole mitään vikaa, eivätkä myöskään ole "huoranneet nuoruuttaan". Ovat nättejä ja kohteliaita. Voi miksi miksi niin oikein käy.

AP

Vierailija
27/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa kauhistuttavia vastauksia palstalle kirjoittavilta häiriintyneiltä - ja naisettomilta - miehiltä. Huh.

Kaikki eivät löydä puolisoa. Minä halusin uskollisen miehen, joten elän yksin. Siitä huolimatta, että minua pidetään edelleen kauniina. Olen älykäs eli siinäkin on yksi syy sinkkuuteeni, koska monet miehet etsivät itseään tyhmempiä naisia. Minä haluan itseäni älykkäämmän ja hyvännäköisen miehen. Kaksi syytä lisää sinkkuuteeni. :) 

Suosittelen, että juttelet vapaiden opiskelu- ja työkaverimiesten kanssa, osallistut harrastukseen, jos käy myös nuoria miehiä jne. Harrastuksen tai työn parista kannattaa etsiä puoliso, niin teillä on jotain yhteistä. Urheiluharrastuksen parista löytyy fiksuja ja treenattuja miehiä.

Osa miehistä ei ymmärrä sarkasmista pitäviä naisia tai osa ei käsitä sarkasmia, mutta löydät varmasti miehen, joka pitää sarkasmista. Uskon, että löydät rinnallesi miehen, jonka kanssa sinun on hyvä elää. 

Vierailija
28/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseuduilla on pilvin pimein miehiä, jotka voisivat olla kiinnostuneita sinusta. Suosittelen nettideittaamista.

Vierailija
29/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24-vuotias ja juuri eronnut lähes kymmenen vuoden mittaisesta parisuhteesta. Oma kaveripiirini koostuu lähinnä jo ennen baari-ikää pariutuneista, ja sitten niistä, jotka ovat olleet koko elämänsä enemmän tai vähemmän sinkkuina (joitain lyhyempiä/pidempiä tapailuja ja yhden yön juttuja lukuunottamatta). Näistä sinkkukavereista useampi on ilmaissut toiveen löytää jonkun, jonka kanssa voisi rakentaa yhteisen kodin, mutta oikeaa ei vaan tunnu osuvan kohdalle.

Mikä siinä on että näin käy? Eikö enää pariuduta? Olen ihan ahdistunut ja pelkään, että nyt erottuani olen tässä jamassa vielä viiden tai kymmenenkin vuoden päästä ja perhehaaveet ja haaveet romanttisista mökkiretkistä saa haudata.:(

Mikä on sulla ikä haarukka, jolla etsit miehiä?

Ikäisesi miehet, järkevät, harvemmin ovat kypsiä sitoutumaan. Sellaisia alkaa löytää vasta yli 30 vuotiaista, mutta niillä on kyllä kova vienti.

Vierailija
30/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh siiis erosit juuri noin pitkästä suhteesta ja haluat heti uudelleen suhteeseen? Herääs nyt.

Mä erosin 26-vuotiaana ja vietin siinä kaikessa rauhassa lähes pari vuotta stressitöntä sinkkuelämää ja nyt alkaa vasta tulee sellane fiilis, että vois vakiintua, mutta kun tässä iässä varsinkin kaikki hyvät on jo viety

Vierailija
31/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ilkeät ja sairaat kommentit tulee niiltä "kilteiltä miehiltä", jotka omalla naamallaan etsivät seuraa deittipalstoilta. Että jos haluat saada mielipiteille kasvot tai livenä päästä näitä autisteja kohtaamaan.................

Vierailija
32/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä onkaan tuo maaginen taso josta kaikkialla kohkataan! Mistä omansa tietää? Olen ihan pulassa, en ole käytännössä koskaan ollut deittimarkkinoilla (no, peruskoulussa:) ). Ei mitään aavistusta olenko tasoltani 0 vai 10.

- AP

Opiskelen miesvaltaiselle alalle ja harrastan lenkkeilyä. Viihdyn omissa oloissani ja olen introvertti, huumorintajuni on vähän sarkastinen ja miehet yleensä vitsailevat kanssani vähän piikitellen. Ulkomuodoltani olen normaalipainoinen, aavistuksen verran enemmän päärynä kuin tiimalasi. Pitkät punertavat hiukset.

AP

Ootko vapaa, itsevarmuutesi sai pöksyni kosteaksi.

Vierailija
33/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh siiis erosit juuri noin pitkästä suhteesta ja haluat heti uudelleen suhteeseen? Herääs nyt.

Mä erosin 26-vuotiaana ja vietin siinä kaikessa rauhassa lähes pari vuotta stressitöntä sinkkuelämää ja nyt alkaa vasta tulee sellane fiilis, että vois vakiintua, mutta kun tässä iässä varsinkin kaikki hyvät on jo viety

No ei, en todellisuudessa ole tässä erotyössä vielä aivan niin pitkällä. Erosta reilu kuukausi aikaa, ja tämän ajan olen käyttänyt lähinnä koulun ja kodin väliä ravaten. Tämä vakiintumisasia on vaan sellainen jota olen usein pohtinut näiden sinkkuystävienikin kanssa - että miksi näyttää siltä kuin sinkut pysyisivät aina sinkkuina ja varatut varattuina. Asia huolestuttaa ja pelottaa, koska olen aina haaveillut perheestä ja kodista. Ahdistaa, koska luulin tähän asti, että nämä haaveet tulevat toteutumaan miehen kanssa, jonka kanssa koin nuoruuden ja aikuistumisen.

AP

Vierailija
34/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, näitä tapauksia osaan nimetä omastakin tuttavapiiristäni. Ei heissä minun silmiin nähden ainakaan ole mitään vikaa, eivätkä myöskään ole "huoranneet nuoruuttaan". Ovat nättejä ja kohteliaita. Voi miksi miksi niin oikein käy.

AP

Varmaan siksi että sellaiset "mukavat, kohteliaat perustyypit" eivät tosiaankaan kelpaa näille mukaville ja kivoille tytöille. Nainen kun pääsee tulisen alphan makuunn niin ei perustyypin tarjoama nakkikastike oikein tunnu enää miltään sen jälkeen. Ovat mielummin vaikka yksin kuin tyytyisivät perusjantteriin. Vaikka eivät itse ole sen kummempia. 

Vierailija
35/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

AP

Ootko vapaa, itsevarmuutesi sai pöksyni kosteaksi.

Joo varmasti sai, mutta kyllä se vetää itsevarmuuden aika heikoksi, kun ei ole ikinä kukaan nainen kiinnostunut.

Vierailija
36/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Varmaan siksi että sellaiset "mukavat, kohteliaat perustyypit" eivät tosiaankaan kelpaa näille mukaville ja kivoille tytöille. Nainen kun pääsee tulisen alphan makuunn niin ei perustyypin tarjoama nakkikastike oikein tunnu enää miltään sen jälkeen. Ovat mielummin vaikka yksin kuin tyytyisivät perusjantteriin. Vaikka eivät itse ole sen kummempia. 

Ei sitä voi päättää keneen ihastuu

Vierailija
37/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kohdalla johtuu nirsoudesta

Vierailija
38/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko AP olla tosissaankaan.

Kuules, AP, jos olet tosiaan edes kohtuu OK:n näköinen niin ainoa mikä voi estää sinua löytämästä kivaa kumppania on se, ettet uskalla/halua itse tehdä aloitetta.

Jos teet aloitteita löydät varmasti kivan miehen ennemmin tai myöhemmin. Piste asialle.

-mies-

Vierailija
39/79 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan voi

Vierailija
40/79 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma miten omilla, vakavilla ongelmillaan varustetut palstamiehet tulevat itkemään elämäänsä heille kuulumattomiin ketjuihin. Hei, ap on nätti nainen, jolla on parisuhdekokemusta ja kysyi kysymyksen: meitä ei kiinnostaa kuulla sinun luuseriudestasi, ettet ole koskaan kiinnostanut ketään naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä