Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen haalari

22.02.2006 |

Meillä on juuri 3-vuotta täyttänyt hoikka 95cm tyttö ja välikausihaalarin kokoon tarvitsisin hieman tukea.

Olin ajatellut että 104 ois hyvä,mutta nyt on alkanut epäillyttää että inko se sittenkin vielä liian iso.

Nyt käytössä 98cm Reimatec+ ja siinä on vielä kasvunvaraakin senpä vuoksi aloin epäillä että ehkäpä tuo 98cm menisi vielä välikausihaalarin kokonakin.

Mitäs mieltä te muut olette?

Pikaisia neuvoja ottaisin kiitoollisena vastaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat haalarin jossa on vyötärönauha, niin se asettuu hyvin päälle, vaikka olisi vähän reilukin. Itse olen pystynyt käyttämään lapsellani samaa haalaria syksy-kevät-syksy tai jopa syksy-kevät-syksy-kevät. Enkä ole rullaillut puntteja tai hihansuita. Eriasia sitten on jos välikaudeksi tuon ikäiselle ostaisi jo takin ja muutamat irtohousut. Meillä kolmivuotiaasta välikaudella takki-housut yhdistelmiä ja talvella ehdottomasti haalari edelleen (tyttö nyt 5v.).

Vierailija
2/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan siis tuon 104cm.

Reimatecissä ainakin on se kiristettävä vyötärö nauha.

Jospa käyttäisin sokoksen etusetelin siihen...

2-osaisen asun olin ajatellut hankkia ei kosteussuojattuna.

Nuo reimatecin 2-osaisen asun värit ei oikein innosta ja Jonathanin vielä vähemmän.

2-osaisissa vain on aina tuo ikuinen ongelma ,miten ne saa pysymään tytön päällä,kun kaikkiin Gollege housuhinkin saa aina pujottaa uuden kuminauhan ja farkuissa on vyö pakollinen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei oota" .

Vierailija
4/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimoissa on toki sen säädettävä vvyötärö, mutta ovat muuten leveämpiä. Lisäksi ainakin Travallella toppahaalarit on pituudessaan isompia kuin välikausihaalarit ,jos päällepäin mittaa. Minäkin ottaisin sen 104 cm.