Ystävä hermostui(polttarit)
Oli kuullut jostain että järjestämme hänelle polttarit. Soitti tänään ja haukkui mut. "eksää nyt idiooti tajua että en nolaa itseäni typerillä kortsun myynneillä"ym,ym raivoo. No.mökki ajateltu vuokrata. Hyvää ruokaa ja vähän juomista. "vittu mä haluu mitään idioottien polttareita" Varmasti saa ne. Vaikka sit väkisin. Ekana menee meistä oikein naimisiin.
Kommentit (6)
Miks kustantaa tommoselle idiootille yhtään mitään. Lähtekää keskennänne mökille ja jättäkää morsian kotiin :D
Kenenkään ole pakko osallistua mihinkään idiooti polttareihin. Itse en myöskään haluaisi. Enkä ainakaan tulevaa miestäni Prahaan laskisi.
Ei kaikki halua polttareita. Oudoimmat polttarit vietettiin, kun häät peruttiin 3viikkoo ennen häitä. Mökki oli jo maksettu, eli pakkohan sinne oli mennä. Siellä me lenkkeiltiin pitkin metsiä, pohdittiin elämää ja syötiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ole pakko osallistua mihinkään idiooti polttareihin. Itse en myöskään haluaisi. Enkä ainakaan tulevaa miestäni Prahaan laskisi.
No onneksi luotto tulevaan mieheesi on lähes 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi luotto tulevaan mieheesi on lähes 100%.
On naivia ja sinisilmäistä luottaa yhtään keneenkään 100 prosenttisesti muihin kuin ehkä itseensä. Surullista mutta totta.
Morsiamella voi olla tuhat asiaa mietittävänä.
Anna olla ja pitäkää mukavat polttarit.