Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä hermostui(polttarit)

Vierailija
27.04.2016 |

Oli kuullut jostain että järjestämme hänelle polttarit. Soitti tänään ja haukkui mut. "eksää nyt idiooti tajua että en nolaa itseäni typerillä kortsun myynneillä"ym,ym raivoo. No.mökki ajateltu vuokrata. Hyvää ruokaa ja vähän juomista. "vittu mä haluu mitään idioottien polttareita" Varmasti saa ne. Vaikka sit väkisin. Ekana menee meistä oikein naimisiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella voi olla tuhat asiaa mietittävänä.

Anna olla ja pitäkää mukavat polttarit.

Vierailija
2/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kustantaa tommoselle idiootille yhtään mitään. Lähtekää keskennänne mökille ja jättäkää morsian kotiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ole pakko osallistua mihinkään idiooti polttareihin. Itse en myöskään haluaisi. Enkä ainakaan tulevaa miestäni Prahaan laskisi.

Vierailija
4/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua polttareita. Oudoimmat polttarit vietettiin, kun häät peruttiin 3viikkoo ennen häitä. Mökki oli jo maksettu, eli pakkohan sinne oli mennä. Siellä me lenkkeiltiin pitkin metsiä, pohdittiin elämää ja syötiin hyvin.

Vierailija
5/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ole pakko osallistua mihinkään idiooti polttareihin. Itse en myöskään haluaisi. Enkä ainakaan tulevaa miestäni Prahaan laskisi.

No onneksi luotto tulevaan mieheesi on lähes 100%.

Vierailija
6/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi luotto tulevaan mieheesi on lähes 100%.

On naivia ja sinisilmäistä luottaa yhtään keneenkään 100 prosenttisesti muihin kuin ehkä itseensä. Surullista mutta totta.