Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voih, pidän niin yhdestä miehestä, on tavattu

Vierailija
27.04.2016 |

x5 ja puhuttu lähes kaikesta. Olen epävarma miehen suhteen, vaikka ehdottaakin uutta tapaamista aina. Olen tullut jätetyksi pitkästä liitosta ja en oikein uskalla luottaa mitään hyvää tapahtuvaksi parisuhderintamalla. En halua säikytellä laittamalla viestejäkään kuin harvakseltaan, meillä sujuukin paremmin ollessamme jutteluetäisyydellä. Mistä miehen kiinnostuksen aidosti voi tietää? Vai aikako vaan sen paljastaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi uudelleen ihmistä, joka ei herätä kiinnostusta. Kurjaa näin sanoa, mutta tottahan se on. Ja mitään toiveitten herättelyä tai varahenkilönä oloa muutenkaan en halua harrastaa.

Vierailija
2/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tähän tulee muutama vastaus, joissa kerrotaan kuinka miehistä kyllä huomaa kun he ovat kinnostuneita naisesta jne. Oikeasti näin ei ole, vaan miehet ovat aivan yhtä mysteereitä kuin naisetkin. Lisäksi nykyään kuuluu pantata viestejä ja tunteita (juuri noin miten kerroitkin hienosti jo tekeväsi). Tällä palstalla voi sitten pohtia suhteen tilannetta kun toinen on lähettänyt epämääräisen viestin tai sitten jättänyt lähettämättä. Pääasia on, että tilannetta analysoidaan kaikkien muiden kuin asianomaisten kesken. Te olette tapailleet useamman kerran, joten siitä voisi päätellä jotain. Mutta ehei, asiat eivät ole näin yksinkertaisia. Jotain ongelmaa tästä varmasti löydetään kunhan vähän pohditaan. Palaan asiaan myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt opetella nauttimaan jokaisesta käsillä olevasta hyvästä hetkestä ja mitään ei kannata odotella tai suunnitella edes viikon päähän. Asiat etenevät tavallaan, kaikkeen ei voi vaikuttaa. Kun saa edes joskus olla ihmisen seurassa, jossa tuntee iloa ja välittämistä, saa taas voimaa jatkaa. Tietysti haaveilen suhteesta, jossa jatkoa seuraa, mutta miesten puheet ja toiminnot ovat usein kaksi eri asiaa.

Vierailija
4/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö miehet edes sellaista, jos nainen sanoo muutaman tapaamisen jälkeen olevansa kiinnostunut? Kyseessä aikuinen mies, lähempänä 40v.

Vierailija
5/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö miehet edes sellaista, jos nainen sanoo muutaman tapaamisen jälkeen olevansa kiinnostunut? Kyseessä aikuinen mies, lähempänä 40v.

Riippuu miten asian esittää ja mikä on miehen menneisyys. Esim. joku haluaa kevyttä tapailua ja tulkitsee että tunteiden paljastaminen on heti sama kuin yhteinen talous ja lauantaiostokset automarketissa (= mies juoksee karkuun).

Vierailija
6/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten asian esittää ja mikä on miehen menneisyys. Esim. joku haluaa kevyttä tapailua ja tulkitsee että tunteiden paljastaminen on heti sama kuin yhteinen talous ja lauantaiostokset automarketissa (= mies juoksee karkuun).

Mies haluaa pitkäaikaisen suhteen, mutta  kenen kanssa sitten.

Vierailija
7/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut kauhean kyyninen miesten suhteen. Jokainen esittää olevansa sinkku ja osa onkin. Kuitenkin roikutaan entisessä tai sitten on haussa aina vaan parempaa naista. Tavatessa ollaan niin intoa täynnä, mutta sitten viestit harvenevat ja tapaamiset siirtyy tai peruuntuu. Paremman seuran puutteessa otetaan taas yhteyttä. En vaan jaksa tuollaista pelleilyä. Eikö kukaan halua enää oikeaa suhdetta?  Ja ei, en ole harrastanut seksiä kuin pitkäaikaisissa suhteissa.(7v tai enemmän)

Vierailija
8/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on nykyään tukuittain näitä suunnilleen samansisältöisiä avauksia/keskusteluja. Masentavaa luettavaa, kun olen itsekin vähän samantapaisessa tilanteessa: on aihetta olettaa että mies aidosti pitää minusta, mutta toisaalta on aihetta olettaa myös niin, että jollakin tavoin hän kuitenkin jarruttelee. Itse olisin aivan valmis heittäytymään ja näyttämään tunteeni, mutta aina kun etenen varovaisesti siihen suuntaan, hän torjuu. Ei kokonaan, mutta sillä tavalla selkeästi kuitenkin.

Joskus tulee tunne, että kaikki mitä olen miehistä ja naisista lukenut, onkin toisin päin: miehellä on ne kuuluisat tippaleipäaivot ja monenlaiset, hämärät ja keskenään ristiriitaiset motiivit, ja minä taas haluaisin vain suoraa puhetta ja toimintaa!

Tämä mies on 50-vuotias, ja kaverini sanoi että tuon ikäisillä usein kestää kauan avautua. (Itse olen nelikymppinen, mutta tunteet syttyvät yhä nopeasti ja täysillä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän