viimeisillään raskaana
Odottelen kovasti viimeistä lastani syntyväksi, mutta tämä ei anna itsestään mitään merkkiä..ei supistuksia, vaikka kuinka on odotettu..tulen kohta hulluksi, jos mitään ei ala kuulumaan..
Kommentit (6)
Mä pääsin vuosi sitten tänään vastasyntyneeni kanssa sairaalasta kotiin. Vauva oli kaksi päivää vanha.
Olen viime viikot elänyt vahvasti läpi vuoden takaisia tuntojani viimeisillään raskaana, yliaikaisena ja lopulta vastasynnyttäneenä. Huikean ihanaa aikaa ja muistan kaiken niin elävästi.
Tsemppiä viime hetkiin, onnea synnytykseen ja vauvan syliin samaiseen! Aika hurahtaa niin nopeasti, että kohta säkin muistelet näitä aikoja taapero kanssa.
Toivottavasti pikkuhiljaa alkaisi jotain kuulumaan..Tietysti päättää pötkötellä äitienpäivään saakka..
No eipä kukaan ole syntymättä jäänyt
Itse vasta viikolla 31 ja silti tuntuu, ettei lopu ikinä. Kauhea olo, joka paikka kipeä ja raihnainen hidas olo, vaikka olen yrittänyt pitää liikunnallisia tottumuksia yllä myös raskausaikana. Eikä vielä edes voi toivoa, että syntyisi jo. Aaaaaargh, miten tästä vielä sen kymmenen viikkoa jaksaa.
Yleensä mulla alkaa synnytys terävillä supistuksilla ja oksettavalla ololla..sitten menee limatulppa ja lapsivedet..
Mulla onkin supistellut tosi paljon ja kipeestikin kuusi viikkoa (rv30 alkaen( mutta tiedän että yliajalle menee. Ehkä sitten synnytän 41 viikolla. Viimeistään käynnistyksellä.