Mielipiteet, joita et voi hyväksyä ja jotka antavat sanojastaan automaattisesti negatiivisen kuvan:
Kommentit (32)
"Suomeenkin pitäisi saada kuolemanrangaistus"
Monetkin erittäin jyrkät ja ehdottomat mielipiteet. Sellaiset, joiden sanomista siivitetään uhoamalla "kyllä se vaan niin on vaikka mitä sanoisitte". Siis kovia mielipiteitä ilman muita perusteita kuin että niin se perkele on ja olkaa te muut hiljaa.
Kansanedustajat on tyhmii ja ajaa vaan omaa etuu.
Kaikki seksuaalirikoksia vähättelevät.
Olen kommunisti. Olen anarkisti. Olen feministi.
Että vammaiset eivät ole yhtä arvokkaita kuin muut. 24-vuotias NAINEN kertoi että heidän suvussaan on aina halveksuttu vammaisia. Hänellä myös kehitysvammainen serkku n. 10-vuotias, jota ei ole (eikä perheensäkään) tavanneet. Kuulemma ällöttää/inhottaa. Mun mielestä aivan sairas mielipide. Kuvottavaa käytöstä.
Mielipiteet jotka niputtaa kaikki asiat yhteen kuten
työttömät=elämäntapatyöttömiä jokainen joille ei kelpaa mikään.
Maahanmuuttokriittisyys= isämmaa suomi suomalaisille rasismia
Kaikki vähänkin eineksiä joskus ostavat mammat ei koskaan syötä lapsilleen kunnon ruokaa.
Roskaruoan syöminen= jokapäivänen ruokavalio
Alkoholinkäyttö-=automaattisesti päihdeongelmainen ja saunakalja ajaa lapset alkoholisteiks.
Ami=säälttävä luuseri joka ei tiedä mitään ja moukkia kaikki
Akateemiset=ylivertasia ja upeita terävä älyisiä ihmisiä joilla aina käytöstavat hallussa.
Siinä esimerkkejä :D
Kaikki nämä:olet maksullinennainen jos käyt töissä(?) tai annat miehen tarjota kahvikupillisen. (toisin päin, eli, että nainen tarjoaa, ei tietenkään ole paha)
Kun ihmistä kutsutaan sukuelimen nimellä(kuten pikku-pi'''u). Ihan sairasta toimintaa.
Yleensäkin jos ihmisellä ei ole mitään hyvää sanottavaa mistään ja kenestäkään.
Ihminen joka haukkuu kokoajan toista sukupuolta ja kaikki paha on siitä toisesta lähtöisin. Itsessä ja omassa käytöksessähän ei tietenkään ole mitään vikaa. Vika on aina muissa.
Oikeassa elämässä en ole koskaan törmännytkään tälläisiin ihmisiin, mutta täällä AV:llä. Nämä naisia kaikesta syyttävät ja haukkuvat henkilöt.Jatkuva "maksulliseksi " huutaminen. Eivät kovin fiksua kuvaa itsestään anna.
40kymppinen haluaa panna parikymppisiä
Olen anarkisti/vasemmistoradikaali. Antaa väistämättä todella lapsellisen mielikuvan.
Ihminen jonka joka toinen sana on kirosana ja kielenkäyttö muutenkin karkeaa. Ihmisistä ei voida käyttää korrektia kieltä vaan esim. naiset on huo''''a, ämmiä, jne. Aina pisteet laskee kun tuollaista puhetta kuulee. Onneksi ei juurikaan normaali elämässä, mutta täällä AV:llä senkin edestä;)
"En usko ilmastonmuutokseen" ja ylipäätään ilmastonmuutoksen kieltäminen.
Myös asenne "No, ilmasto on jo tuhoutunu, ei ne yhet häissä ilmaan päästetyt ilmapallot enää mitään tee" on puistattava. Sama logiikkahan on hyvin yleistä muuallakin:
- Oho, santsin yhden palan liikaa kakkua, syönpä koko kakun
- Mun kuukauden budjetti on jo ylittyny; ihan sama, hommaan pikavipillä liput Thaikkuihin.
Kaikki "korttien" käyttäjät. Eli suomeksi kun varteenotettavat argumenttisi ovat loppumassa niin on aika vetää esiin natsikortti, naiskortti, rasistikortti, kateellisuuskortti.... mitä näitä nyt on.
Rajat kiinni