Mitä mieeltä olette TAISTELUKOUIRASTA LAPSIPERHEESSÄ??
Minä olen äitinä sitä mieltä että lapsiperheisiin otettavien koirien pitäisi olla sellaisia rauhallisia ja kilttejä rotuja kuin esim kultainen nutaja, lapradorin noutaja, tai pieniä rotuja kutes chiuhauha, mäyräkoira tai gorgi. Näin lapsille ei aiheutuisi vaaraa perheen aikuisten koira harrastuksen takia. Minusta rotujen kiellettyjen rotujen listalle pitäisi lisätä taistelukoria, doobermanni, rotwailer, ja ehkä myös saksanpaimen koira. Minua on tällä palstalla haukuttu sen takia että olen pistänyt LASTENI turvallisuuden kavereiden vaarallisten koirien edelle. Miunsta tämä on erittäin asiatonta ja toivon että tähän keskusteluun osallistuvat vain lapsirakkaat ihmiset.
Kommentit (25)
Mikä tahansa koira voi olla vaarallinen, jos sitä ei kouluta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa koira voi olla vaarallinen, jos sitä ei kouluta.
Näin on. Eivät ns. taistelukoirat yleensä pyre muita useammin. Sen sijaan saattavat purra tappavasti jos todella suuttuvat. Itse ottaisin mielummin chihun kuin pit bullin pureman!
Mieluiten ei mitään koiria osaamattomien käsiin.
hah, päivän naurut! varmaan kymmenen kertaa olet tänne samasta jutusta kirjoittanut, aika sinnikäs olet :D rakastan sydämeni pohjasta saksanpaimenkoiria, olen ikäni elänyt rodun kanssa, ihan vauvasta asti ja aina ovat koirani minua suojelleet, olleet parhaita ystäviäni eivätkä kertaakaan edes viitanneet mihinkään vihamielisyyteen itseäni kohtaan. sen sijaan perheeni chihuahua puri ja räksytti lapsia jatkuvasti, enemmän vaaraa siitä on pikkulapsille kuin saksalaisista. ps. perheeni koirilla harrastettu esim. suojelukoiran tehtävään koulutusta ja hyökkäyksiä suojahihaan, kyllä osaisi tosielämässä näitä käyttää muttei koskaan viattomia saati lapsia vastaan ;)
Mäkin tahtoisin kultaisen nutajan, kuulostaa söpöltä.
Varokaa, ap:llä on vaikututusvaltaa. Ja yhteyksiä poliisiin.
ei oo olemassa mitään Gorgeja, oot nolo :D
Ties monesko taostelokora- keskustelu kyseessä ja vieläkään ap osaa kirjoittaa oikein :D. Vähän käy sua sääliksi.
Taistelukoira. Taistelukoira. Taistelukoira.
Koeta kirjoittaa se sata kertaa. Ehkä sitten onnistuu.
Viime vuoden trendi, TAOSTELUKOIRA, oli parempi.
Haluaisin tavata ap:n, oonko outo?
Vierailija kirjoitti:
Et oo, itekkin haluaisin esitellä hänelle kaksi saksanpaimenkoiraani, jotta näkisi kuinka "hirveitä tappajia" pikku nallukkani ovat :D
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin seurata ap:n ja ammattivalittajan välistä argumentointia.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa, ap:llä on vaikututusvaltaa. Ja yhteyksiä poliisiin.
Ja mikä tärkeintä: OSSARI:in :D
Huoh, älkää vastailko tälle "humoristille"
Pienikin koira VOI purra MUTTA isonpi koira TEKEE ENEMMÄN VAHINKOA.
Iso koira voi aiheuttaa VAARIKSEN jo sillä että menne lapsen paaäälle makaakaan.
Paino lauseella minun mielestäni. Ne pienet koiratkin osaa kyllä purra, minua on elmänäni aikana purrut kaksi Chiuahuaa mutta ei yksikään saksanpaimenkoira vaikka niitä oli lapsuudenkodissani kolme. Lempeäluonteisestakin rodusta voi tulla agressiivinen ja vaarallinen jos koiraa kohdellaan väärin.