Koko ajan hymyilevät ihmiset ovat pelottavia.
Mukavaa että jollakulla on hymy naamalla luonnostaan 24/7, mutta miksi? Onko elämä niin ihanaa vai onko se ilme synnyinlahja? Olen itse perusilmeeltäni kai vähän myrtsi, jotenkin kavahdan kanssaihmisiä jotka hymyilevät koko ajan, tyyliin kaupassa ja kadulla kävellessä.
Kommentit (27)
Minä olen lapsesta lähtien hymyillyt poikkeuksellisen paljon. Ala-asteen opettaja piti sitä omituisena ja joskus huomautti siitä. Pääsin kuitenkin melko vähällä ihmettelyllä, koska olen tyttö. Myöhemmin, työskennellessäni koulumaailmassa olen kohdannut hiljaisia poikia, jotka hymyilevät paljon ja joissa monet aikuiset olettavat olevan "jotain vikaa" sen takia. :(
Vierailija kirjoitti:
Tunsin vähän aikaa yhden naisen joka oli elänyt aika huonoa surullista elämää ja sairastunut henkisest mutta selvisi siitä ja lopulta uskoon. Oli parin lapsen äiti. Ensin ajattelin että hän on ihanan avoin ja syvällinen ihminen, niin kuin varmasti onkin. Kuirenkin hänen kanssaan oli vaikea tulla toimeen koska lainaili esimerkiksi esineitä eikä palauttanut eikä jotenkin sellaiseen järjestelmällisyyteen että oltaisi sovittu voinko tulla hakemaan itse. Hän oli tuollainen hymyilijä. Ihmettelin sitä ensin mutta sitten tutustuin häneen. Kun jouduin sitten lopettaa sen lyhyeen jääneen yhteydenpidon ja näen häntä nykyään esimerkiksi autoa ajaessa. Hän istuu yksin autossa ja hymyilee sillä lailla kulmat kohollaan, "vilpittömästi". Se on jotenkin outoa oikeasti. Enkä meinaa millään pahalla. Mutta jotenkin karmivaa kun tuollaiset asiat on jotenkin luonnotonta.
Reps... Ajatelkaa, miten mitätön ja tylsä paikka maailma olisi ilman tuollaisia arvoituksellisia, creepyjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten lopettaa tiedostamaton hymyily? Botoxia? Ihoteippiä? Kylmägeeliä?
Olen huomannut, kun olen katsonut opintoja varten kuvattuja esitelmiäni.
Voisit laittaa poskien sisään pumpulia pitämään suupielet paikoillaan.
Tai voisit antaa etälamauttimella sähköiskun molempiin poskiin.
En oikeaati pelkää, mutta on luonnotonta jos ihmisellä on vain yksi ilme. En tarkoita sellaista iloisuutta tai herkästi hymyilevää ihmistä vaan sitä että se hymy on AINA naamalle, yksin, seurassa. Se vaan on outoa. Kasvoilla ihminen ilmaisee tunteita, ehkä niitä on vaikea tunnistaa kun ilmeitä on vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Hymyily vielä menee mutta sitten on helvetti irti jos ne vielä puhuukin jatkuvasti
:D tämä sai minut nauramaan!
Miten lopettaa tiedostamaton hymyily? Botoxia? Ihoteippiä? Kylmägeeliä?
Olen huomannut, kun olen katsonut opintoja varten kuvattuja esitelmiäni.