Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

roskaruokaa

Vierailija
30.06.2008 |

tunnustakaa kuinka pienet lapset teillä syö roskaruokaa ja kuinka usein?



meidän esikoinen on vielä alle vuoden ikäinen eli ei syö. kaverini 3v lapsi syö mäkkäriä yms..välillä jopa useamman kerran viikossa. hän on töissä käyvä yksinhuoltaja ja kiireellä perustelee tämän.



kuinka paljon tätä tapahtuu?



me mieheni kanssa syödään joskus ja kovasti itselleni vakuuttelen että se vähenee huomattavasti kun lapsi on isompi mutta saa nähä pystynkö siihen sitten minäkään??

no joo, vakaa aikomus kyllä on.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi