Oudot/hauskat/erikoiset seksikokemukset? :D
Kertokaahan, mä voin aloittaa.
Ekaks tulee mieleen kun yritettiin mieheni kanssa tehdä lasta ja kesken kaiken alkaa kuulumaan todella kovaa lapsen itkua ja kiukuttelua avonaisesta ikkunasta. Mies pysähtyi hetkeksi ja kysyi multa puolivitsillä "kulta, oot sä nyt ihan varma tästä, pitäskö miettiä vielä uudelleen :D"
Ja outo seksikokemus oli kun eräs suomalainen artisti halusi kuunnella ja kuuntelikin omaa musiikkiaan seksin taustalla. No se jäi siihen yhteen kertaan :D
Kommentit (42)
Vierailija wrote:
Olen voinut tämän jossain kertoa, mutta menköön :D
Nuorena seksi molempien kotona oli ankarasti kiellettyä. Ajauduttiin mitä kummallisempiin paikkoihin tekemään sitä itseensä ja olemaan niin lähekkäin kuin voitiin olla. Syksyllä jo viileässä iltayössä poika oli saanut minut kellistettyä kiekkokaukalon laidalle. Eipä siinä kieltämättä tarvinnut paljon suostuttelua. Makasin alla ilman pikkuhousuja ja farkut auki pelkästään vetoketjusta. Ajateltiin, että noin päästään karkuun nopeasti, jos meidät nähdään. Nuoruus, mitä tuohon nyt voi sanoa!
Poika huohotti kiimaisena täysin pystyyn erektoituneena kulli paljaana ja yritti päästä sisään, mutta ei mahtunut farkkujeni aukosta. Levittelin jalkoja minkä kykenin ja hapuilin kädellä vetskaani. Yritin hädissäni avata sitä enemmän, mutta se lipsahti kiinnipäin just, kun penis oli siinä välissä liukumassa pojan sitkeän yrittämisen tuloksena sittenkin kohteeseen.
Ketju jumittui niin, että kulli jäi myös tavallaan siihen jumiin. Sen liikuttaminen sattui häntä aivan hirveästi. Ketju ja mekanismi raapivat ison pippelin ihoa.
Todella pitkältä tuntuneen ajan jälkeen saimme stondiksen nalkistaan vapaaksi ja ketjuni taas toimimaan. Iho oli kuitenkin sen verran rikki herkällä kullin varrella, ettei hän pystynyt jatkamaan. Seisokki jatkui, mutta poikaa sattui niin, ettei voitu enää panna. Suudeltiin ja silittelin häntä. Maattiin vielä hetken päällekkäin ja sitten lähdettiin meneen. Viikon tauon päästä vasta rakasteltiin, kun hän taas pystyi siihen.
Hurja tarina sulla, jossain muistan lukeneeni! Omalla tytöllä oli niin piukka pimppi, että tuntui tosi tiukalta ja usein otti kipeää työntyä kivikovalla teinikullillani sinne. Otettiin aluksi varovasti ja sitten pikkuhiljaa alkoi tuntumaan paremmalta ja äärimmäisen hyvältä. En voi kuvitella, miltä olisi tuntunut olla penis jumissa vetoketjun välissä. Hyi helevetti!
Meillä oli myös tapana rakastella koulussa ja meidät keskeytti joka kerta sama tyyppi. Hänellä oli kai fetissi tirkistelyyn ja ison vammaisvessan, jota kukaan ei käyttänyt oikeaan tarkoitukseensa, ja jossa oli siivousvälineitä varastossa, ovi oli väljystynyt niin, ettei sen lukitus pitänyt aina. Tyttö näki sen tyypin ovenraossa ja pano keskeytyi. Montakohan kertaa runkkailin loppuun vähän riippuen siitä, missä vaiheessa keskeytys tuli. Jos olin lähellä, oli aivan pakko jatkaa kädellä. Oli pakko saada laueta, enkä välittänyt mitään. Tyttö katseli silmät suurina, kun multa lensi kaaressa pitkin lavuaaria.
Lukiossa käytiin pussailemassa pitkän rakennuksen päässä kirjaston ovella aina, kun siihen oli vähänkin mahdollisuus. Mä nojasin seinään, poika muhun ja siinä kuumoteltiin. Kirjasto oli auki vasta puolenpäivän jälkeen, joten hiljaisempaa oli siihen asti. Mitä nyt porukkaa kulki silloin tällöin ohi. Ajattelin mielessäni, että jonakin kertana homma riistäytyy hallinnasta, koska seksiä teki niin mieli. Tunsin tiukkojen housujeni läpi kaiken, kun minua vasten painauduttiin.
Yhtenä kevätkesän yrittäjyysteemaviikon päivänä oli vielä tavallista hiljaisempaa. Olimme kummatkin koulun keittiöllä päivään liittyen hommissa. Tauolla olimme taas tutussa paikassa. Ovisyvennyksessä oli savupiipun "jalusta" jonka tiilirakennelman takana oli tila, johon ei pitänyt kovin hyvin nähdä. Minut kieräytettiin nojaamaan sinne ja housuni laskeutuivat. Olimme kasvotusten. Koetin pitää jalat niin levällään kuin farkut antoivat periksi. Laskettiin niitä vielä alemmas ja yhä vain lipsahteli ulos. Hän yritti suudella mua työntöyritystensä aikana.
Lopulta poika kyllästyi ja pyysi minua makaamaan. Osoitin kovaa alustaa ja kysyin monta kertaa "tonnekko". Pyyntö toistui monesti kovien suudelmien kera ja annoin periksi. Olihan se hurja kokemus olla noin ja tuollaisessa paikassa. Ei mikään maailman mukavin tunne selässä ja niskassa. Tiilet eivät olleet kaukana päästäni ja pojan käsi hiuksissani pääni takana esti mua osumasta niihin. Pahinta oli se, että kirjasto oli jo auennut ja meillä olikin yläastelaista yleisöä rappusella odottamassa walk of shamea.
Sanoin itselleni "ei koskaan enää." Kamerapuhelimet eivät silloin onneksi olleet vielä yleisiä... :D