Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät pidä vastakkaisesta sukupuolesta romanttisella tasolla?

Vierailija
27.04.2016 |

Pidän miehistä ainoastaan seksuaalisesti, en romanttisesti. En ikinä voisi kuvitella treffailevani, keskustelevani tai laittavani vaikkapa ruokaa miehen kanssa rennosti. En ole koskaan tapaillut miestä seksuaalisen kanssakäymisen ulkopuolella. En koe lähes minkäänlaisia tunteita miehiä kohtaan enkä halua tutustua heihin.

Naisten seurassa viihdyn ja koen olevani heidän kanssaan samalla aaltopituudella. Naisten seurassa on hyvä ja kevyt olo. Vaikka kiihotunkin naisista, en kuitenkaan voi kuvitella seksielämää naisen kanssa.

Miten ratkaista tämä seksuaaliongelma? Olen näköjään tuomittu seksielämään miesten kanssa ja ajanviettoon naisten kanssa. Onko kukaan muu kohdannut samaa? Pidän miehistä ns. lisääntymisvietillisesti eli tahdon siemeniä ja uros-naaras parittelua mutta ei minulla mitään muuta kiinnostusta ole miehiin. Elääkö joku muukin vain seksisuhteissa ja viettää aikaansa mieluummin ystävien kanssa?

Onko muita jotka eivät tunne olevansa heteroja, homoja tai mitään siltä väliltä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla melko samankaltainen tilanne. Naiset herättää kiinnostusta vain seksuaalisella tasolla mutta ihastun pelkästään miehiin. Naisten kanssa ei vain saa sitä henkistä yhteyttä. Vaikea on tilanne, kun ei voi homomiehiäkään alkaa tapailla kun homojen seurustelukulttuurissa seksillä on ymmärrettävistä syistä suuri painoarvo.

Oma lokerohan kaltaisilleni ihmisille on jo luotu, termi on homoromanttinen heteroseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi