Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä? Teinkö muka väärin?

Vierailija
27.04.2016 |

Lähdimme tyttöporukalla viihteelle, samaan aikaan miesystäväni oli kaverinsa kanssa baarissa. Olin aiemmin sanonut, että voimme olla samassa baarissa jos osaa juoda kohtuudella. Hänelle siis sattunut pari ylilyöntiä aiemmin. Tapasimme baarissa ja heti oli selvää, että hän on juonut reippaasti. Kehoitin häntä lopettamaan juomisen tai muuten vaihtaisin baaria. Hän jatkoi ja me vaihdoimme baaria. Mies suuttui ja sanoi, ettei tarvitse tulla hänen luokse yöksi. Menimme kavereiden kanssa jatkoille erään miesporukan kanssa, nukahdin sinne aamuun asti. Mies oli yrittänyt soittaa monesti. Olisi halunnutkin että menen hänelle yöksi. Tuo jatkopaikka oli baarin lähellä ja kotiin en voinut mennä. Yksi vaihtoehto olisi ollut kaverin luokse, mutta halusi jatkoille ja sinnekin oli pitempi matka. Mielestäni molemmat käyttäytyi yhtä huonosti. Mutta miehen mielestä minä suurin piirtein petin hänet. Mielipiteitä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä kysymys. Miksi et voinut mennä kotiisi yöksi?

Kotonani oli porukkaa sen verran, etten olisi mahtunut nukkumaan ja jos olisin sinne keskellä yöllä tullut vaan yhtäkkiä niin ei olisi katsottu hyvällä. Ap

Häh? Et mahdu kotiisi nukkumaan?

Mitä sä uliset tästä samasta asiasta koko ajan? Puuttuuko sulta puolet aivoista vai miksi et jo ymmärrä? Ap

Minkä helvetin takia muka kukaan ei mahdu omaan kotiinsa nukkumaan?

itse alkaisin vähentää vieraiden määrää ihan kellonajasta riippumatta jos en omaan sänkyyni pääsisi.

Mikä vitun hörhö oikein olet?

Vierailija
22/26 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä kysymys. Miksi et voinut mennä kotiisi yöksi?

Kotonani oli porukkaa sen verran, etten olisi mahtunut nukkumaan ja jos olisin sinne keskellä yöllä tullut vaan yhtäkkiä niin ei olisi katsottu hyvällä. Ap

Häh? Et mahdu kotiisi nukkumaan?

Mitä sä uliset tästä samasta asiasta koko ajan? Puuttuuko sulta puolet aivoista vai miksi et jo ymmärrä? Ap

No mitä sä vingut täällä vitun pettäjälumppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Voin alentua olemaan samassa baarissa sun kanssasi kunhan et nolaa mua juomalla liikaa'' -Prinsessavaimoke

Vierailija
24/26 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla on juoppojen ongelmat, joihin selväpäiset eivät koskaan edes joudu.

Vierailija
25/26 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kummallisinta tässä on se, että ap oli ensin kutsunut kotinsa täyteen vieraita ja sitten lähti itse pois (tyttökaverien kanssa ryyppäämään).

Ihan uteliaisuudesta: mitä ne vieraat emännän käytöksestä olivat mieltä?

Vierailija
26/26 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi ihan tapana juoda itsensä usein änkyräkänniin? Nuorellakin voi olla alkoholin kanssa ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme