Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi harrastaa peitetehtävissä seksiä tarkkailtavan kanssa. Onko tämä prostituutiota?

Vierailija
27.04.2016 |

Auerin keississähän näin kävi. Poliisi otti Aueriin yhteyttä treffipalstalla ja aloitti suhteen tämän kanssa. Tosin poliisi ei ollut tosissaan, vaan huijasi naisparkaa väärällä henkilöllisyydellä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auerin harmiksi poliisi ei hänen kanssaan seksiä suostunut harrastamaan :(

Luuletko etteivät ole 6kk ainana nussineet? Siellä on koluttu ykköset ja kakkoset moneen kertaan. Mitäköhän sen jeparin vaimo on tuumannut kun ukko on jäänyt vähän "ylitöihin"? :D

En hetkeäkään epäile, etteikö Auer olisi julkisuuteen kertonut, jos nussintaa olisi päässyt tapahtumaan.

Sinänsä tuo 6 kk "seurustelu" on hieman kyseenalainen juttu, ehkä tapailu olisi osuvampi. Tapasivat kai muutaman kerran kuukaudessa.

Eikös ne pussailleet ainakin? Aijai, poliisi työtehtävässään sentään.

Niin on Auer kertonut. Varmaan olisi kertonut, jos olisi jotain muutakin ollut.

Vierailija
22/23 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että soluttautuja ei herättäisi epäilystä jos sen olisi tarkoitus leikkiä poikaystävää mutta se ei haluaisi sänkyyn moneen kuukauteen? Vai pitäisikö soluttautujalle sallia ainoastaan ns. homofrendi-tyypin tehtäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksi on lopulta pikku juttu. Se kuinka pitkälle poliisi saa mennä peitetehtävissä onkin mielenkiintoinen aihe. Sanotaan huumejuttuja tutkiva voi ottaa kamaa että saa uskottavuutta. Mutta entä jos pitää todistaa jotain väkivaltaa käyttämällä? Velan periminen, vasikoinnista epäily. Siinä tulee jossain vaiheessa raja milloin poliisista tulee rikollinen.

Tavallista rikollista pahempi on rikollinen poliisi. Lain suojaamana saa tehdä asioita joista muuten joutuu vastuuseen. Mitä se sitten tekee psyykkeelle, päälle? Jos nyt on jokin käsitys oikeasta ja väärästä. Laista yleensä niin lain valvojana tietoisen lain rikkomisen luulisi aiheuttavan moraalisen dilemman.

Arvostelu on helvetin helppoa mutta mieti mitä voi olla tilanne soluttautuneella poliisilla? Mä olen joskus vuosia sitten narahtanut käytöstä ja kasvatuksesta. En syytä poliiseja ne tekee vain työtään. Laki on se minkä mukaan mennään vaikka se on typeräkin.

Pajautt

Minä syytän, jos olen syytön ja viaton uhri jolla ei ole mitään osaa eikä arpaa. Joku vain onnistui hienosti keksimään juttuja joilla sai toisen elämää pilattua. Siinä ei auta syyttömäksi paljastuminen.. ei todellakaan. Siinä on mielenterveys jo pilattu. Ja nuo peitetyypit..kaiken vaan näkee. En pidä meteliä.