Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti lasten kanssa juovuksissa!!!

Vierailija
27.04.2016 |

Menin eilen ystäväni luo ja hän oli juovuksissa! No ei siinä muuten mitään mutta hän on neljän lapsen äiti hoitovapaalla ja mies työmatkalla! Tiedän että hän on viinaanmenevä ja olen juomisesta huomauttanut ennenkin jo.. mutta oikeesti menee yli! Soitanko sossuun vai mitä teen! Mies tuskin tietää mikä touhu kotona on!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai soitat sossuun. Minkä ikäiset lapset? Miten joillain tulee edes mieleen odotella seuraavaan päivään ja tulla palstalta kyselemään tällaista.

Vierailija
2/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkoholisti yh-äidin lapsena olen sitä mieltä että jonkinlainen herätys on paikallaan. Kerro läheiselle/isälle? Jos ei auta niin lasu. Yritä toki toimia niin että tuo äiti ei kokonaan sulje sinua ulkopuolelle, tällöin ei päästä enää ketään kotiinsa ja asiat voivat vain pahentua. Kiitos että välität <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo laissa kiellettyä. Minkä ikäiset lapset? Jos vaippaperseitä niin ehkä sitten ilmoitusta ja jos jatkuvaa. Kuinka juovuksissa?

Vierailija
4/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, äiti juotti lapsetkin?

Vierailija
5/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:

kaksi lasta koulussa, 5v ja 1,5v. Olin oman lapsen kanssa ja oltiin niin kauan että hänen anoppi tuli kylään.. Anoppi ei näköjään huomannut mitään! Ei änkyräkännissä ollut vaan varmaan jonkun sixbackin juonut... Silti, mä en juo mitään, korkeintaan yhden jos lapsi on paikalla ja joku muu aikuinen.

Vierailija
6/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka humalassa?

Jos vaikutti, ettei ole kykenevä huolehtimaan lapsistaan, niin sinuna toimisin tavalla tai toisella. Ehkä en ensimmäiseksi olisi lasua tekemässä. Mutta ottaisin yhteyttä naisen lähipiiriin (ensisijaisesti tietysti mieheen) ja kehottaisin tarkkailemaan tilannetta. 

Mitä teit tlanteessa? Huomautitko asiasta, lähditkö pois vai mitä? Minkä ikäiset lapset? On vähän eri asia, jos kouluikäiset tai ääripäänä vauva. 

Ihan pieni voi olla akuutissa vaaratilanteessa, jos äiti esim. sammuu. 

Vierailija
7/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:

kaksi lasta koulussa, 5v ja 1,5v. Olin oman lapsen kanssa ja oltiin niin kauan että hänen anoppi tuli kylään.. Anoppi ei näköjään huomannut mitään! Ei änkyräkännissä ollut vaan varmaan jonkun sixbackin juonut... Silti, mä en juo mitään, korkeintaan yhden jos lapsi on paikalla ja joku muu aikuinen.

Hmm? Jos anoppi on normaalilla havaintokyvyllä varustettu ja ei huomannut mitään, niin mistä sinä siis huomasit? Haju?

Vierailija
8/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:

olen vahvasti sitä mieltä että on aika paljon tuossa kunnossa... Puhe oli samanlainen kuin puhelimessa ja nyt vasta tänään sen tajusin. Huomasin tölkkimäärän allaskaapissa ja haistoin viinan... Siksi nyt mietin mitä tehdä

Vierailija
9/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti varmasti kyllästynyt kotona oloon. Onko hänellä ammattia ja työtä vai onko tehnyt lapsia kun ei ole muuta tekemistä keksinyt?

Vierailija
10/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas, tottakai teet lasun!

Vierailija
11/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas, tottakai teet lasun!

Mistä?

Vierailija
12/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:

Sinä et juo niin se on auttamattaa paheksuttavaa?

Vierailija
13/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap:

ap: En hirveämmin juo, mutta tuo nyt on aika pelottavaa jos juo ja on lasten kanssa yksin kotona monta päivää. Miten tuo lasu toimii? Jos mun ystävä juonut vaikka 2tölkkiä kaljaa niin lapset viedään? Aika rajua jos niin... Pahaa en halua. En halua että lapsilla on vaaraa ja ystävä voi hyvin.

Vierailija
14/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap:

ap: En hirveämmin juo, mutta tuo nyt on aika pelottavaa jos juo ja on lasten kanssa yksin kotona monta päivää. Miten tuo lasu toimii? Jos mun ystävä juonut vaikka 2tölkkiä kaljaa niin lapset viedään? Aika rajua jos niin... Pahaa en halua. En halua että lapsilla on vaaraa ja ystävä voi hyvin.

Ei lapsia mihinkään viedä. Vanhemmissa voidaa osoittaa ja vikoja puutteita hyvinkin äärinmäiseen rajaan saakka, mutta ei heiltä lapsia viedä. Tuolla on tavaton määrä lapsiperheitä, joissa sosiaaliviranomaiset käyvät poliisien kanssa katsomassa, että vanhemmat on hengissä, lapset heränneet kouluun ja vaipat vaihdettenuna perheen kärsiessä päihde-ja mielenterveysongelmista. Pari kaljaa juova vanhempi ei paljon heitä hätkäytä.

Vierailija
15/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos soittaisit sille isälle nyt alkuun?

Vierailija
16/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti, anoppi ei edes huomannut? Laskit jotain tölkkejä kaapista? Tervetuloa katsomaan meidän eteisen kaappiin 😆 kyllä haukkoisit henkeäsi. On tapana viedä vasta kun kaappi lähes täynnä. Kyllä nyt on lasun paikka.

Vierailija
17/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeesti!! Mitä sitten jos muutaman ottaa. Sinäkin tajusit vain siitä, että näit tiskialtaassa muutaman tölkin. Entä sitten?! Ihan hyvin voi pari juoda vaikka lapset kotona, kunhan ei ole kännissä!

Vierailija
18/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, äiti juotti lapsetkin?

Jep, kantsis olla vähän tarkempi, miten sitä äidinkieltään oikein käyttää. :D

Vierailija
19/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap:

ap: En hirveämmin juo, mutta tuo nyt on aika pelottavaa jos juo ja on lasten kanssa yksin kotona monta päivää. Miten tuo lasu toimii? Jos mun ystävä juonut vaikka 2tölkkiä kaljaa niin lapset viedään? Aika rajua jos niin... Pahaa en halua. En halua että lapsilla on vaaraa ja ystävä voi hyvin.[/quote

Olitko siellä monta päivää, että näit hänen juovan monta päivää?

Vierailija
20/53 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenhän se lasu toimisi.. Miksi tehdä 2 oluttölkin vuoksi lasua, resurssien tuhlausta taas ja ihan turhaa. Ensinnä kaappiin yleensä monella kertyy viikkojen ajalta niitä tölkkejä. En itse ainakaan vie yhtä kerrallaan. Toisekseen, otappa ja soita sille äidille ensin ja kerro "havaintosi ja luulosi". Jos on hyökkäävä, niin asia onglema, jos ei, niin antaisin olla. Ei kannate tehdä niitä musta tuntuu havaintoja ihmisten elämästä kovin herkästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi