Miks mun muijat lihoo?
Aina. Kavereiden ei. Jotkut ollu saman kanssa 16v asti. Omat lihoo vuodessa ja muuttuu muutenkin jotenkin apeiks ja ovat kurjaa seuraa --ero. En oo pt enkä psykologi, vastuu kuuluu yksikölle. Miks mä saan aina ne mt-mursut?? Ja ei oo provo. Kunpa olis.
Kommentit (58)
Meneekö teidän suhde alkuhuuman jälkeen siihen että lopulta kyöhnäätte sohvalla leffaa katsoen ja muija alkaa mutustelemaan mässyä? keksi seuraavan tytyn kanssa liikunnallinen harrastus niin paino ei nouse tai kato seuraava tyty kuntosalilta niin ainakin elämäntapa on kunnossa
Laitat niille lihoittavaa ruokaa syötäväksi?
Pistät ne syömään yhtä paljon kuin itse? Naisille ei kannattaisi syöttää yhtä paljon energiaa, varastoituu herkemmin :)
Ne huomaa että olet heihin verrattuna ylivertainen, eivätkä koskaan tule pääsemään samalle tasolle ja alkavat sitten syömään pettymykseensä.
Alatko kenties huomaamattasi ruokkia naisia? Ostatko suklaata pahojen päivien varalle? Oletko itse kurjaa seuraa?
Miten naisten elintavat muuttuvat, kun he alkavat styylaamaan sinun kanssasi? Lisääntykö esim. lohtusyöminen tai väheneekö liikunta?
Jaa-a, no ainoa asia minkä tiedän varmasti olevan yhteistä niissä parisuhteissa on sinä.
Rakkauden sanotaan lihottavan, syynä ehkä se, että baarissa juoksemisen sijasta tykätään kyhnöttää kullan kainalossa.
Mutta korjaa vaan eka tuo asenteesi, alentava asenteesi paistaa läpi ja se on yököttävää. Sen jälkeen mieti ensin onko toisen muututtava oikeasti.
Oletko sanonut heille, että ulkonäölläsi ei ole merkitystä/väliä?
Vaikutat ainakin ulosantisi perusteella melko yksinkertaiselta sepolta, ehkä ne friidut mässyttää ihan vaan kestääkseen sua. Suu täynnä ruokaa ei ole helppo haukkua ketään, vaikka mieli tekisi. Eihän ne susta kuitenkaan välitä, ylipäänsä typeristä miehistä tai niiden tunteista aika harva lopulta välittää.
En tosiaan ole sanonut ettei painolla ole väliä. Oon sanonut ettei tarvi meikata tunteja mennäkseen ulos tai tunkea ripsiä naamaan joka viikko näyttääkseen ihmiseltä. Syön itse paljon kun en liho ja liikun niin kai ne alkaa tiedostamattaan ottaa mallia. Just tuntuu ettei niitä kiinnosta enää mikään. Ei sali, hyötyliikunta, uudet jutut. Just leffat ja paneminen riittää.. Ja syöminen. Yks muija oli ihan onnessaan kun tykkäsin sen ruuista (tykkään about kaikesta niin ei mikään huippusaavutus) niin kokkas joka päivä ja veti samat setit kuin minä.
Ja eniten sieppaa toi luonne. Kun sekin muuttuu. Tulee fleguiks järkestäin. En vaan jaksa katsoi kun suupielet laahaa asfalttia. Oon varmaan sit masentava.. Mutta miks ne haluaa olla sellaisia? Etenkin mun kanssa. Kavereille ihan normaaleja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee fleguiks järkestäin.
Ap
Jos muutos tapahtuu seurustelun alettua veikkaisin että se johtuu seurasta. Jos taas he ovat sitä jo alkujaankin oma yksilöllinen vastuusi kuvitella että he tai hän muuttuisi toiveittesi mukaan... valitse tarkemmin ja ota valinnoistasi vastuu.
En oo läski. Jos olisin niin laihduttaisin. Ei oo pakkomiellettä mättää yli kulutuksen. Olin joskus narukäsi vaik treenasin. Treenasin enemmän. Vitun helppo jäädä makaa jos luonne on laiska. En arvosta yhtään ja siks en voi näiden kermaperseiden kans jatkaa. Kaikki pitäis olla valmista ja helppoa ja kipukynnys nolla. Silti päädyn prinsessoihin aina. Joka ikinen kerta. Koska ne näyttää hyvälle ja on iloisia sen ekan 3kk.
Ap
Jos tietty asia alkaa toistumaan useita kertoja ilman poikkeuksia, niin voidaan jo puhua kaavasta. Syy tähän löytyy sieltä peilistä, jokuhan tuon kummallisen ilmiön aiheuttaa.
Näkyykö sinusta selvästi, että olet kiinnostunut heidän mielipiteistään, ajatuksistaan ja kuulumisistaan? Saavatko he huomata, kuinka paljon arvostat heitä ihmisinä? Säilytätkö kunnioituksen toista kohtaan, vaikka olisi erimielisyyksiäkin?
Vierailija kirjoitti:
Aina. Kavereiden ei. Jotkut ollu saman kanssa 16v asti. Omat lihoo vuodessa ja muuttuu muutenkin jotenkin apeiks ja ovat kurjaa seuraa --ero. En oo pt enkä psykologi, vastuu kuuluu yksikölle. Miks mä saan aina ne mt-mursut?? Ja ei oo provo. Kunpa olis.
Sä olet passivoivaa seuraa. Ja huomattuaan tehneensä virhevalinnan, muijat alkavat lohtusyömisen.
Kaverisi taas huolehtivat muijistaan paremmin, pitävät virkeinä ja tyydyttyneinä, eikä siinä muuta.
Tai voi tietenkin olla myös niin, että tunnistat lihomiseen taipuvaiset muijat ja isket vain sellaisia. Sulla on joku alitajuntainen fiksaatio läskeihin naisiin. Oliko äitisi tai ensirakkautesi läski muija. Ensirakkaus saattoi olla jo lapsena se pullukka ja nätti lettipää tarhassa tai naapurissa ja nyt jahtaat hänen kuvajaistaan loppuikäsi.
Monestako tyttöystävästä on kyse? Jos ei oo isompi otanta, eiköhän ole kyse vaan "huonosta tuurista".
Harrastatko mitään tyttösi kanssa, jos kerran hänen painonsa noin huolettaa? Yhteinen liikunta tuo iloa molemmille ja lähentää parisuhdetta.
Syötät niille huonoa ja lihottavaa ruokaa ja liikaa.
Silti sama ongelma itsellä eli saat täyden ymmärryksen ja sympatiat lieneekö jotain pahaa karmaa tai kohtalon ivaa .. Mene ja tiedä.
Olen myös kuullut ilmaisun että : KOHTALOAAN VASTAAN EI VOI TAISTELLA ja siltä ikävästi vaikuttaa.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä
Ainakin sun juttujen perusteella olet todella ikävä tyyppi. Tunnustit haukkuneesi heidän laittautumistaan vaikka alunperin olet iskenyt hyvännäköisen ja iloisen naisen. Se hyvännäköisyys ei tule itsestään ja on tärkeää, että mies arvostaa eikä hauku. Kutsutko heitä mt-mursuiksi, prinsessoiksi ja kermaperseiksi? Jos alkuhuuma kestää vain 3 kk on asiat todella huonosti. Jostain syystä onnistut löytämään naisia, jotka eivät jätä sua vaikka suhde selvästi tekee pahaa.
No en päin näköä sano mt-mursu. Vituttaa vaan ja se nyt kuvaa hyvin mitä niistä pahimmillaan tulee.
On noita joku 5 tai ainakin 4 voi laskea. Eli tosi huono tuuri sit varmaan.
Kyllä jokainen on aiheuttanut sen että tuijotan monttu auki. Eli kokonaisuus on ollut päästä varpaisiin priimaa. Ei mua silti arjessa haittaa ettei ole maski päällä. Kaunis on yleensä kaunis ilman pakkeliakin. Ongelma on se että ne lihoo ja jotenkin jättää välittämättä itsestään eikä oo aktiivisia. Mulla lakkaa muna seisomasta siinä kohtaa kun himassa makaa valittava mursu hiukset tötteröllä.
Kai se vika on siinä että löydän nää muijat aina bileistä. Vähän haastavaa alkaa jossain kaupassa tai salilla iskemään. Ja kun sitten en osaa ihan tavisnaisia haluta. Mut ei oo liikaa vaadittu et toinen pysyis niissä energioissa missä on tavatessa.
Ja nää on taas eronneen juttuja joten ehkä mun luonne ei oikeasti ole aivan näin paska.
Ap
Olet masentavaa seuraa? (Oikein kerjäsit.)