Kanssamammat, auttakaa! Kuinka kauan olen roikkunut täällä, kun muistan...
...esim. seuraavat:
- Pyyhkeestä raskautunut tytär
- Käsikakkamerkki
- Vonkaputous ja se, minne vesi sitten menikään
- Lindstömin hihvi (kirjoitusasu meni ehkä "väärin")
- Munsalan kansallispuku
- Hyi v****u mikä v****u -ketju, jossa oli jos jonkinlaista luomumajavaa
Olen ollut täällä muka "välillä" ja "satunnaisesti", en ainakaan vuosia ja aktiivisesti. Joudun ehkä hyväksymään karmaisevan totuuden. O_o
Kommentit (21)
Hyi v***u mikä v***u oli kyllä ihan parasta av:tä!
Mun mielestä tuossa on kaksplussan ketjuja jokunen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa on kaksplussan ketjuja jokunen.
Totta, olen kyllä sielläkin roikkunut, mutta vähemmän nykyisin, niin on voinut mennä sekaisin. :D
ap
Minä olen ollut melkein 15 vuotta. T. Viiden mutsi.
2001 saakka... Pimpulilla pesty kylppärin hana :)
OT: kaksplussalta muistan varmuudella vain Milannan ja hänen elämänsä uskomattomat käänteet. Mutta AV:n suhteen olen kyllä kadottanut täysin ajantajun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se löytyy jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se löytyy jostakin?
Etsin joku aika sitten, en löytänyt. :(
Hyi vittu mikä vittua ei ole ollut enää pariin vuoteen. Aika pian palstauudistuksen jälkeen myös "kourallinen karmeaa kökköä emättimestä" poistettiin. Ehkä siksi, että sitä nosteltiin aika usein etusivulle. En MINÄ tietenkään, köh köh...
Oli pakko käydä hakemassa tuota Munsalan kansallispukua-miksi tuosta aiheesta on niin monta aloitusta? :D Voisiko joku valottaa taustoja mikä ihmeen juttu toi oli...
Muistan vanhan vauva onlinen, kuinkahan kauan siitä on?
Mä olen ollut vuodesta 2001. Uskomatonta, jo 15 vuotta!
Ja paljon olen oppinut uuttaa ;)
Mä aloin pyöriä täällä 2006 ... Jestas. 10 vuotta! Tosin aloitin palstailun tuolla "tarrasukka, masuasukki, täti tuli" puolella.
Maaliskuusta 2016 olen täällä roikkunut ja hulvaton aikavaras tämä minulle on 😔
Nauraa, iloita, harmitella ja surra olen tämän myötä saanut.
Jotain rajaa 😡 Mieskin on todennut, että sinähän viihdyt puhelimella nykyään :(
Vaikka salaankin tätä jonkin verran häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko näädän?
Mulle tulee näädästä mieleen se ketju, missä joku kertoi olleensa näätimässä ja huomanneensa peräpukamat, joista laittoi sitten kuvia. Tuota ennen en ollut koko näätimisestä kuullutkaan (siis ko. ilmaisusta, kakalla käymisestä toki. :D)
Pari vuotta vasta takana. Mutta, hyvät naurut täältä aina saa. Munsalan kansallispuku ja tampoonikorut on tuttuja. Vanukasmies ja random poraajakin oli hauskoja. Parvekekyrväkkeet on itämässä ja kohta haen kampaajalta lampaanlavan, koska en muistanut perua sitä.
Minä olen ollut vuodesta 2002... 😱😳