Mistä te isokokoiset ostatte rintaliivinne?
Rintojen alta ympärys vajaan metrin, päältä 135 cm.
Koko yleens 95E, sekin saattaa olla väärä, mutta venyneenä ei vanha rintsikat ainakaan paina.
Kohtalotovereita?
Kommentit (23)
sun oikea koko sit 95 O
https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri
tuolta kai löytyy
Ennen ostin Funky Ladystä, nykyään Changesta (ensin liikkeestä, nykyään verkkokaupasta, kun tiedän, mikä malli ja koko sopii).
Marketeista yleensä. Finnwearin kaarituetut, toppaamattomat seksintappajat kokoa 80E sopivat budjetilleni mainiosti.
Mä ostan tallinnasta, on tosi hyvät päällä ja tukee hyvin. Maksoikohan noin 12 euroa. 95E.
Läskeillä (kuten minä) ostohommaa vaikeuttaa myös selän läskikerymät.
Juu juu, laihduttaa pitäis...tiedetään tiedetään
Tänään just ostin sittarista kauniit rintsikat 10e kn oli poistettavissa 100E 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan tallinnasta, on tosi hyvät päällä ja tukee hyvin. Maksoikohan noin 12 euroa. 95E.
Mistä liikkeestä?
Vierailija kirjoitti:
Marketeista yleensä. Finnwearin kaarituetut, toppaamattomat seksintappajat kokoa 80E sopivat budjetilleni mainiosti.
nyt kysyttiin isoista. 80e ei ole iso... ihan keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Tänään just ostin sittarista kauniit rintsikat 10e kn oli poistettavissa 100E 😊
Lucky You! Mistä sittarista, jäikö enää jäljelle yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Marc spencer verkkokaupasta
Onko Helsingin M&S:lla rintsikoita UK ympärysmitalla 42 tai 44 (vastaa 95 ja 100 EU-koossa)
Tietääkö kukaan?
80J, tykkään Changen liiveistä. Olisi kiva kokeilla jotain verkkokauppaakin, mutta koko menisi arvailuksi.
Tallinnan sataman kauppakeskuksissa olevista alusvaateliikkeistä olen ostanut aina sovittamatta useammat liivit. Näyttäisi olevan samat mallit ja hinnat joka putiikissa. Hyvät ovat olleet.
Sekalaisista nettikaupoista yleensä, mistä nyt sattuu kokoa löytymään. En ole löytänyt mistään vielä luottomerkkiä/kauppaa... Koko 34F.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt kysyttiin isoista. 80e ei ole iso... ihan keskiverto.
Ai ei ole iso? Jaaha...
Mä suosittelen myös lumengerie nettikauppaa. Omat mitat voi laittaa mittataulukkoon ja se etsii sulle malleja, joissa sun kokoa. Myöskin vaihto ja palautus sujuu todella näppärästi ja niiden asiakaspalvelu on loistavaa. 70H
Mun mittanauhalla mitattu "tiukka" mitta on rintojen alta n.95cm ja rintojen päältä n.135cm. Rintakehäni on etupuolelta pienempi ja selkäpuolelta mittaa tulee sitten taas enempi.
Käytän liivikokoa 85 I tai 85J, hieman mallista riippuen. Liivit suuremmalla ympäryksellä nousevat selästä liian ylös, eikä enää tue tarpeeksi!
Ainoat kohtuuhintaiset liivit löydän Change:sta.
Mä oon viime aikoina tilannut Lumingerie-verkkokaupasta. Nyt laitoin kokeeksi tulemaan myös isorintaisille naisille suunnitellun vaatesarjan (Urkye) pari vaatetta.