Poika 15 v tuonut tyttöjä muutaman kerran yöksi kotiin
Aluksi tuntui, etten oikein tiennyt miten suhtautua. Ekoilla kerroilla soitettiin tytön kotiin, että onko yökyläily heille ok. Ja kun oli niin toki meillekkin. Nyt on ollut sama tyttö useamminkin ja ei kyllä enää soitella perään. Kiva kun ovat meillä ja tytön kanssa selvästi enemmän viihtyvät myös kotona perjantai-iltojakin. Mites muilla?
Kommentit (49)
Pojastasi kasvaa kunnon panomies. Onnea siitä.
No itse ajattelen, että jos haluavat seksiä harrastaa niin siihen varmaan löytyy joka tapauksessa paikka. Olemme kyllä puhuneet ehkäisystä ja ennen kaikkea siitä, että, toista ja toisen toiveita täytyy kunniottaa, seksistä pitää nauttia ja molempien osapuolien olla valmiita. ap
Meillä on tammikuussa 17 täyttänyt poika, jonka tyttöystävä on yökyläillyt aika aktiivisesti reilun vuoden. Mukava tyttö, kiva että ovat löytänneet toisensa. Viettävät usein viikonloppuiltoja meillä, ei pahemmin tunnu ulkona menemiset enää kiinnostavat. Tytön luona he ovat öitä kai lähinnä silloin, kun työtn vanhemmat eivät ole kotona. Meillä on kestolupa yökyläilyille perjantaisin ja lauantaisin, kunhan vaan ilmoittavat etukäteen tuleeko tyttö meille tai onko poika työtn luona.
Vierailija kirjoitti:
Pojastasi kasvaa kunnon panomies. Onnea siitä.
Kunnon sonni on kun tuossa iässä panee jo useita eri tyttöjä. Onnea! Tarjoileeko äiti vielä hoidoille aamupalat?
Mullakin alkoi poikaystävä olemaan yötä, kun olin 15v. Tosin välimatkaakin oli 600km, niin pakkohan se oli :) äiti oli helpottunut, kun iltamenot väheni joka toinen vkl ja kuvioissa oli pari vuotta vanhempi kunnollinen poikaystävä
Tylsää kun jotkut kommentoi tosi rumasti, Tulee mieleen, että onko teillä joku ongelma suhtautua nuoren seksuaalisuuteen? Miten itse toimitte? Yritättekö kaikin keinoin estää lastenne tapaamiset? Onneksi oma poika vaikuttaa fiksulta ja vastuulliselta normaalilta teiniltä. ap
Kateellinen olen pojallesi. Siitä tulee vielä kunnon panomies, kun ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun jotkut kommentoi tosi rumasti, Tulee mieleen, että onko teillä joku ongelma suhtautua nuoren seksuaalisuuteen? Miten itse toimitte? Yritättekö kaikin keinoin estää lastenne tapaamiset? Onneksi oma poika vaikuttaa fiksulta ja vastuulliselta normaalilta teiniltä. ap
Sanopa muuta. Pitäisin aikamoisena ihmeenä, jos oma poika ei harrastaisi seksiä tyttöystävänsä kanssa, mutta ei ikipäivänä tulisi mieleen pohtia sitä noiden kommentoijien tyyliin. Niin kauan kun he eivät äänillään häiritse muuta perhettä, niin ei kuulu minulle.
8
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu palstan luonteeseen. Jos jollain menee jokin asia hyvin, niin se pitää lytätä oitis. Älä välitä niistä vaan ole tyytyväinen että olette onnistuneet luomaan kotiinne ilmapiirin jossa teinikin viihtyy.
Seksiä saa harrastaa vain kerran ennen jokaista raskautta muuten joutuu kadotukseen.
Laitahan kortsut näkyviin että ei sinusta tule ennenaikaista mummoa.
No huh huh mitä vastauksia joillakin.. Onneksi ap vaikutat tosi normaalilta ja rennolta äidiltä, voi kun useampi olisi kaltaisesi :)
Alkoi seisomaan tätä ketjua lukiessa. Kateeksi käy, en minä päässyt nussimaan tuossa iässä.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Alkoi seisomaan tätä ketjua lukiessa. Kateeksi käy, en minä päässyt nussimaan tuossa iässä.
T: Mies
Oletko miettinyt, mistä mahtaisi johtua?
Meidän 25v suuttui ihan silmittömästi kun toi satojen kilometrien päässä asuvan tyttöystävänsä ekaa kertaa näytille ja yökylään ja soitin tytön vanhemmille kysyäkseni että onko homma ok. Tyttöäkään ei ole sen jälkeen näkynyt toista kertaa.
Mun 17v tyttö ei ole saanu lupaa yökyläiläillä poikakaverin luona, eikä poika meillä.
Pillerit on yhessä hommattu ja tiedä että seksiä harrastavat, mut ei vaan oo vielä sopivaa yökyläillä mun mielestä! En ees oikein osaa selittää miks! Mukava poika , mut ei vielä....
Vierailija kirjoitti:
Mun 17v tyttö ei ole saanu lupaa yökyläiläillä poikakaverin luona, eikä poika meillä.
Pillerit on yhessä hommattu ja tiedä että seksiä harrastavat, mut ei vaan oo vielä sopivaa yökyläillä mun mielestä! En ees oikein osaa selittää miks! Mukava poika , mut ei vielä....
Voi jestas. Moni tuon ikäinen asuu jo omillaan. Saako teinisi vielä käyttää edes hellaa?
Suojaikäraja on 16. Sen ikäiset saavat ihan vapaasti hässiä mun puolesta, kunhan ovat vastuullisia eli huolehtivat ehkäisystä.
Kyllä meillä saa tuossa iässä tuoda.