Vartalo mallia laatikko, mitään tehtävissä ??? :(
Olen parikymppinen nainen ja vartaloni ei ole ollenkaan naisellinen. Vyötärö on tasapaksu, ei minkäänlaista kaarta, lantio on kapea, reiden eivät ole naisellisen pyöreät ja muhkeat eikä persekään :( rinnat on onneksi edes pienet b-kupit. paino-pituus 155/55. Olen mielestäni jopa liian hoikka vaikka mitat eivät sen puolesta puhukaan. miten saan vartalooni muotoja?
Kommentit (6)
Olen saanut muutaman sentin pois jo ennestään kapealta vyötäröltäni tekemällä callanetics-sivuvenytyksiä ja pilatesta. Nyt vyötärö on 58cm paikkeilla.
Ei ole mitään tehtävissä, kropan malli on perinnöllinen ominaisuus. Tuollainen H-vartalohan on nykyisin tosin muotia, useimmat mallitkin on sen muotoisia joten ei asia minusta kyllä mikään ongelma ole. Vaatteet istuu hyvin ja näyttää hyvältä päällä suoravartaloisella. Illuusiota muodoista voi myös vaatteilla aina luoda jos haluaa.
Treenaa alavartaloa, minusta näyttää kivalta sellainen suoralanteinen mutta hyväpyllyinen vartalo :) Itellä on leveä lantio ja paksut koivet ja oikeasti niitä on tosi vaikea saada puettua hyvännäköiseksi, ainakin minun kroppaan.
Vartalon muodolle et paljon mahda. Pukeutumisella sen sijaan voi vaikuttaa ulkonäköön hyvinkin paljon.