Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeesti niin, ellei mies vonkaa seksiä heti

Vierailija
26.04.2016 |

uuden naisen tavattua tai viimeistään kolmansilla treffeillä, on miehellä panoseuraa muualla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ainakin paljastui aseksuaaliksi.

Vierailija
2/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Omani halusikin minusta äidin ja kun homman oli varmistanut, rupesi vokottelemaan muita. Tosin seksiviestit jne riittää näissä muissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on vain huono naisten kanssa.

T: Huono naisten kanssa

Vierailija
4/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paljolti myös sinusta. Jos annat sellaisen kuvan että et ole seksistä kiinnostunut, niin kummasti sitä miehetkin pidättäytyvät vonkaamasta. Jos taas vaikutat kiinnostuneelta ja aktiiviselta ei siinä mielestäni mitään vonkauksia tarvita puolin tai toisin. Antaa tilanteen vaan viedä.

Vierailija
5/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. 

Vierailija
6/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on aikuinen kypsä mies, joka tykkää seksistä mutta pystyy hillitsemään itsensä. Kuten mun mies. Hän oli itse asiassa selibaatissa 2 v ennen tapaamistamme, oli ollut huono avioliitto ja ero takana. Ihan nuoret ovat ehkä vain seksin perässä.

Vierailija
7/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uskalla haaveillakaan mistään parisuhteesta, jos miehet tuollaisia.

Vierailija
8/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vonkaa seksiä heti mies haukutaan AV:lla lyttyyn seksin vonkaajana.

Vierailija
9/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun todellakaan ei tule mitään kolmansia treffejä, jos ei ole ollut seksiä.

Toki voisin harkita komean miljardöörin tapauksessa vielä kolmasia treffejä ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
10/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin harrastaa seksiä jo ensimmäisellä tapaamisella, mutta tuntisin itseni jotenkin halvaksi siinä tapauksessa. En kyllä kuukausiakaan odottelisi aloitetta mieheltä. Ellei mies kiihotu minusta, on väärä mies kyseessä.

Vierailija
11/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti naiset ovat sitten kyvyttömiä itse tekemään aloitteita.

Vierailija
12/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä seksin harrastaminen ei ole niin helppoa, jos molemmilla teinejä kotona. Ketä kiinnostaa pikainen seksi jossain auton takapenkillä tai vaisu sisäkkäin olo teinien ollessa viereisessä huoneessa.

Vierailija
13/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naiset ovat sitten kyvyttömiä itse tekemään aloitteita.

Naiset ovat vallan kykeneviä tekemään alotteita. Teen mielelläni aloitteen seksille sitten, kun koen olevani valmis sille. Tähänastisessa elämässäni en ole halunnut yhdeltäkään mieheltä seksiä parin nettichatin jälkeen, yhden tapaamisen jälkeen tai kahdenkaan. Tunnen seksuaalista vetoa mieheen vasta kun tunnen hänet riittävän hyvin henkilönä ja olen muodostanut häneen tunnesiteen ja luottamuksen. 

Ymmärrän että keskivertomies toimii täysin päinvastaisesti. Keskivertomiehellä riittää yksi kuva vulvasta, niin hän on jo valmis panohommiin. Keskivertomiehelle on milteinpä aivan sama, minkälainen nainen on, niin sitä voi vähintään panna. 

Mitä tulee langan aiheeseen: aviomieheni ei vongannut minulta seksiä ensimmäisellä tapaamisella. Ei toisella eikä kolmansillakaan. Kertoi kyllä jossain vaiheessa, että on kovasti ihastunut minuun. Taisi aistia, että tunnen samoin. Siitä oli aika helppo lähentyä syvemmin myös fyysisesti ja seksiin ajautuminen kävi kuin itsestään, ilman mitään vonkaamista. 

Toistaiseksi olen näyttänyt ovea jokaiselle ukolle, joka on ollut minulle tuntematon ja joka on ryhtynyt vaatimaan minulta seksiä.

Vierailija
14/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut seksiä erään 64 v miehen kanssa, mutta hän ihmetteli lähinnä käytöstäni :)

En nyt suoranaisesti vongannut, mutta ehkä annoin sellaisen kuvan. Ei siitä mitään tullut, enkä olisi loppuviimeksi viitsinytkään. Olen ollut uskollinen 36 vuotta, haluaisin vain vaihtelua, mutta täytyy ajatella vissiin sitten eteenpäin mutta mitä oikeastaan on enää väliä jos meidän ikäiset kuuskymppiset vähän hassuttelevat muiden kanssa ja vaikka vähän pimpelipim, ei kai tuo ketään haittaa vai?

Ehkä tuolla miehellä olisi ollut potenssivaikeuksia, mutta en kyllä usko, niin hyvässä kunnossa on.

Vierailija
15/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yhteen mieheen ja taitaa hänelläkin olla tunteita minuun. Olemme sovitusti nähneet muutaman kerran ja välillämme on jotain syvällistä, vaikkei olla toisiamme hipaistukaan. Huomaan miehen katseesta ja puheista, että välittää. Eikä taida olla kiire seurastani pois, vaan jotain viivyttelyä on aina. Sekin juuri sopivasti, ei tunkeilevaa. Tapaamme taas viikon päästä, viestejä kulkee. Kyllä tällainenkin voi tuntua hyvältä.

Kokemattomia seksin kanssa emme ole kumpikaan, vuosien suhteet takana(menneisyyttä) molemmilla. Ehkäpä siksi rauhallinen kuulostelu onkin nyt sitä heräävää aikaa, jos niin kuuluu olla.

Vierailija
16/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksi tullut yleensä kuvioon toisella tapaamisella. Yhtä miestä tapailin viikkoja ja sillä ei ollut halua tai kykyä seksiin.

Vierailija
17/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, on olemassa tällaisia vitun sääntöjä jotka pitää kaikissa tapauksissa paikkansa.

Vierailija
18/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uuden naisen tavattua tai viimeistään kolmansilla treffeillä, on miehellä panoseuraa muualla?

Tai sillä on terveet kädet.

Vierailija
19/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole kiire seksiin...

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme