Miten alfa-nainen toimii?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan alennu tekemään aloitteita miehille. Hän vain on itsensä, tietäen että on kaunis ja miesten tavoittelema. Hän voi nauttia miesten huomiosta ja vähän flirtata, mutta tekee sen kevyesti ja tyylillä, ei epätoivoisesti tai vakavasti (flirtti alfanaisen taholta ei siis aina tarkoita että tätä kiinnostaa, onpa vaan kuittaus että miehen kunnianosoitus hänen kauneudelleen on huomioitu ja hyväksytty).
Päinvastoin. Alfanainen ottaa sen kenet haluaa. Mitä "alentumista" on aloitteen teossa?
Itse ainakin nuorena ja kauniina tykkäsin leikkiä kylmää ja etäistä, ja annoin miesten katseiden, flirtin ja lähestymisten ruokkia itsetuntoani. Minä en halunnut ketään, vaan minut täytyi valloittaa työllä ja vaivalla. Ja monet näkivätkin siihen paljon vaivaa, vain siksi että olin kaunis, tietämättä mitään siitä olenko esim. ollenkaan mukava ihminen. Tiettyä miestyyppiä etäisyys ja kylmyys tuntuu kiihottavan, se on kuin haaste joka laittaa yrittämään enemmän.
Sulla oli siis heikko itsetunto. Ei ole alfan ominaisuus.
En kyllä mitenkään koe että mulla olisi ollut heikko itsetunto. Tiesin olevani kaunis, tiesin olevani haluttu. Miten se olisi heikkoa itsetuntoa? Minä vaan nautin siitä millä minua oli "siunattu", kun otin vastaan niitä katseita ja kommentteja. En kuitenkaan ollut riippuvainen palautteesta, tiesin olevani kaunis ihan peiliin katsomallakin ilman että kukaan olisi sitä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
EIkö alfanaarailla ole mitään muuta kuin ulkonäkö? Onko naisen syvin olemus pelkkä ulkonäkö? Ketjun mukaan on
Ei naisen syvin olemus sitä ole, mutta tuo alfanaaras-käsite nyt lähinnä viittaa parittelukumppanina haluttuun naaraaseen. Ja siinä mielessä muulla kuin ulkonäöllä ei ole juuri väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa-nainen tietää olevansa niin kaunis että saa mieheltä kaiken. Alfa-naiselle maksetaan lounaat ja asunnot koska hän on kaunis
Onko alfanainen sama kuin kaunisnainen? Eikö alfuuteen tarvita mitään henkisiä ominaisuuksia?
Kauneus ei ole sama kuin karisma. Alfanaisella on vastaanpanematonta karismaa.
Alfa on myös johtaja. Alfalle antaudutaan, joko otettavaksi tai johdettavaksi. Siksi pelkkä kauneus ei riitä tai ei ole olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten on alfanaaras? Onko vaikka Paris Hilton alfa? Tai Madonna? Ja jos ei niin miksi?
En osaa sanoa ovatko alfoja, mutta molemmissa on joitain piirteitä. Jos julkisuudenhenkilö on alfa niin hän saa tehdä ja sanoa ihan mitä vaan ilman että se herättää mitään kritiikkiä. Madonna on aika lähellä sitä. Hilton on kyllä herättänyt paljon kritiikkiä ja närääkin, mutta kyllä hänelläkin on erittäin hyvä julkisuuskuva siihen nähden että julkisuus perustuu lähinnä kännisekoiluihin ja kameran edessä nussimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten on alfanaaras? Onko vaikka Paris Hilton alfa? Tai Madonna? Ja jos ei niin miksi?
Heillä on sekä itseluottamusta, älyä, päättäväisyyttä, johtajaluonnetta että voimallista seksuaalienergiaa. Lisäksi tyypillisiä alfanaaraita, että eivät ole mitenkään tyypillisen kauniita mutta silti vetovoimaisia.
Olen sitä mieltä että alfanaiseksi kasvetaan. Kaunis tai aistillinen nainen oppii oman voimansa jo nuorena. Hän kokeilee sitä ja leikittelee sillä, ja tottuu siihen että tulee huomatuksi. Ehkä se sitten synnyttää tietyn itsevarmuuden auran, jonkun olemisen varmuuden, joka ympäröi häntä myöhemmin. Hän huomaa että ei tarvitse olla kaunis saadakseen miehet polvilleen.
Toisaalta karisma syntyy myös toisten huomioimisesta, lukemisesta ja hurmaamisesta. Hän oppii lukemaan ihmisiä ja tietämään mitä nämä haluavat. Hän oppii saamaan huomion ja pitämään sen, pysymään kiinnostavana ja jäämään mieleen, niin miesten kuin naisten. Hän ei pelkää huomiota vaan suhtautuu siihen luontevasti. Hän ei pelkää vastuuta vaan kantaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei nainen voi olla alfanaaras. Alfa on vain uros joka kerää kaikki halukkaat naaraat parittelemaan. Toisinpäin se ei toimi. Toki joku voi kuvitella olevansa alfanainen, mutta luonnossa näitä ei tapaa.
Höpöhöpö, juurikin susilaumassa on alfauros- ja naaras. Alfauros panee vain alfanaarasta ja alfranaaras on lauman ainoa, joka saa lisääntyä. Muut pennut tapetaan. Susilauma koostuukin oikeastaan alfanaaraan ja uroksen pennuista, tietysti poikkeuksia on.
EIkö alfanaarailla ole mitään muuta kuin ulkonäkö? Onko naisen syvin olemus pelkkä ulkonäkö? Ketjun mukaan on