Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä ja naisten pukeutuminen

nainen
26.04.2016 |

Olen itse parisuhteessa ja näin ollen minun ei tarvitsisi enään käyttää "herutus" vaatteita, mutta itse tykkään kesällä käyttää avoimempia paitoja ym,mies ei haluaisi että käytän niitä koska olen varattu. Onko oikein että mies päättää mitä saan pukea,onko muut parisuhteessa olevat miehet samanlaisia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman usein naiset kuitenkin haluavat puuttua miestensä pukeutumiseen. Jostain syystä silloin ei ole kyse määräilemisestä vaan toisen opastamisesta tehtiin se kuinka käskevään sävyyn hyvänsä.

Hassua kaksinaismoralismia kyllä :D Mutta ehkä sen voisi ajatella,että on yksilöllistä,jos ap:n poikaystävä saa päättää tytön vaatteista,tytön pitäisi saada myös päättää pojan vaatteista.TAI sitten molemmat pukeutuu niin kuin haluaa.Ei niin,että vain toinen osapuoli saa puuttua toisen vaatevalintoihin.

Vierailija
22/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vaadin teiltä ja toivon, että äänestätte seuraavan kerran ihmisiä, jotka eivät ole vain ns. hyviä soittamaan suutansa ja lupailemalla kaikkea, vaan alatte seuraamaan heidän puheitansa ja tekojansa, jotta meille ei käy huonosti ja kehoitatte tekemään niin toisia ihmisiä, tuttujanne,sukulaisia jne. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä