Kesä ja naisten pukeutuminen
Olen itse parisuhteessa ja näin ollen minun ei tarvitsisi enään käyttää "herutus" vaatteita, mutta itse tykkään kesällä käyttää avoimempia paitoja ym,mies ei haluaisi että käytän niitä koska olen varattu. Onko oikein että mies päättää mitä saan pukea,onko muut parisuhteessa olevat miehet samanlaisia?
Kommentit (22)
Ap on todella vajaa kysyessään tällästä.
jos alueellasi on kultyrellia rikkkautta niin alat kyllä pian laittaa enemmän vaatetta päälle ihan omatoimisesti
Kyllä minunkin mies vaatii asiallista pukeutumista. Toisaalta haluan itsekin pukeutua säädyllisesti. Avonaisempia paitoja joo, mutta en itsekään tykkää sellaisista, että rintaliivit tai rinnat näkyy, edes vako, yäk.
En ihan ymmärrä miksi kukaan haluaisi pukeutua herutuspaitoihin mutta jos haluat, ei miehelläsi pitäisi olla asiaan mitään sanomista. Kyllä kaikki saavat kiskoa päällensä mitä haluavat. Mielestäni puoliso saa esittää kauniisti toivomuksia, mutta ei puuttua toisen pukeutumiseen. Se on sitten siitä kiinni miten tärkeä asia herutuspaidat ovat sinulle. Itse kun en juuri välitä, jättäisin helposti pois miehen pyynnöstä. Jos mies taas pyytäisi lopettamaan mekkojen käytön, nauraisin päin naamaa (ovat minun juttuni).
en edes tiiä mitä on herutuspaidat. Tulee mieleen vuotavat tissit. :P Loukkaantuisin itse syvästi jos mieheni puuttuisi pukeutumiseeni.
Sanot miehelle, että herutat ihan itseäsi varten vain.
Esitin kysymyksen poikaystävälleni ja vastaus oli: "miks ihmeessä pitäis puuttua pukeutumiseen, jos suhde on kunnossa, niin ylpeehän siitä pitäis olla jos toisillekin kelpais". Myönsi kyllä että jossain tulisi raja vastaan, lähinnä kun mentäisiin mauttomuuden puolelle eli kaikki esillä ja tyrkyllä.
Älä pukeudu miehiä miellyttämään, vaan itseäsi :D Pukeudu ihan niin miten itse haluat, missä itse koet näyttäväsi hyvältä, itsesi vuoksi. "Paljastavampi" pukeutuminen kesällä sitä paitsi viilentää, eikä varmasti suurin osa tee sitä miesten vuoksi.
Jos sinun mielestäsi on oikein, että mies saa päättää mitä saat pukea, niin sitten näin on. Eivät kaikki halua olla itsenäisiä ja omista asioistaan päättäviä, kun muut tietävät paremmin.
Nämä joissa on avonainen selkämys ja liivit vilkkuvat, ovat yksinkertaisesti hirveitä, laittakaa edes samanväriset alusvaatteet.
Minä oon lähes koko kesän bikineissä aina kun sää sallii. Kodin ulkopuolella minihame ja toppi. Nautin niin auringosta iholla. Mies on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Älä pukeudu miehiä miellyttämään, vaan itseäsi :D Pukeudu ihan niin miten itse haluat, missä itse koet näyttäväsi hyvältä, itsesi vuoksi. "Paljastavampi" pukeutuminen kesällä sitä paitsi viilentää, eikä varmasti suurin osa tee sitä miesten vuoksi.
Ei pidä paikkaansa. Kaikkein viilentävin (ja mukavin) asu kesällä on vaalea, ilmava puuvilla tai pellava-asu, joka suojaa auringolta. Pitkä hame tai pitkät housut, väljät puolipitkät hihat.
Tämä siis kommenttina vain ja ainoastaan tuohon viilentämiseen. Se, jos joku haluaa pukeutua heruttavasti, on sitten ihan oma lukunsa.
Itse kukin vaatteensa päättää, mutta onhan se parisuhteessa huomaavaista ja kilttiä huomioida niitä toisenkin puoliskon mielipiteitä. Kyllä kesäisesti ja kivasti voi pukeutua ilmankin että rinnat ovat ylettömästi esillä. Voisiko sen avonaisen paidan alle laittaa jotakin?
Mitä väliä oikeasti mitä toiset ajattalee omasta pukeutumisesta. Tärkeintä että itsellä on hyvä olla. Ihan liikaa vaivataan päätä omalla ulkonäköasialla. Siitä voi päätellä että kun kaikki miettii omaa ulkonäköään niin kukaan ei oikeasti katso miltä toiset näyttää.
Mitä ihmettä? Ei tulisi mieleenkään alkaa vahtia avopuolisoni pukeutumista.
Mies
nainen kirjoitti:
Olen itse parisuhteessa ja näin ollen minun ei tarvitsisi enään käyttää "herutus" vaatteita, mutta itse tykkään kesällä käyttää avoimempia paitoja ym,mies ei haluaisi että käytän niitä koska olen varattu. Onko oikein että mies päättää mitä saan pukea,onko muut parisuhteessa olevat miehet samanlaisia?
Ei ole oikein.Mies voi toki sanoa,ettei halua sinun hakevan muitten miesten huomiota paljastavilla vaatteilla,mutta ei varsinaisesti määrätä pukeutumistasi.Itselläni tosin ikä on vaikuttanut enemmän kuin seurustelu:kolmekymppisenä ei ole samanlaista "tarvetta heruttaa" kuin nuorena,eli ehkä sinäkin alat vanhemmiten käyttää säädyllisempia vaatteita vapaaehtoisesti?Toki siinäkin on eroa,millaisia ne avokaulaiset paidat ovat.Jos vähän vilkkuu tissivako,ei se ole niin kamalaa.Jos tissit ovat tunkemassa kokonaan ulos paidasta(tällaisiakin olen nuorena käyttänyt :D) se on lähinnä mautonta,riippumatta siitä onko sinkku vai ei.
Mutta pähkinänkuoressa:vaikka olisi kuinka rakastunut,ei pidä antaa kumppanin määräillä itseään.On toki kohteliasta ottaa kumppanin tunteet huomioon.
Mies on ottanu mut vaimokseen tämmösenä. Kyllä se mun tyylin tiesi. Myötä- ja vastoinkäymisissä ja kesävaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi kukaan haluaisi pukeutua herutuspaitoihin mutta jos haluat, ei miehelläsi pitäisi olla asiaan mitään sanomista. Kyllä kaikki saavat kiskoa päällensä mitä haluavat. Mielestäni puoliso saa esittää kauniisti toivomuksia, mutta ei puuttua toisen pukeutumiseen. Se on sitten siitä kiinni miten tärkeä asia herutuspaidat ovat sinulle. Itse kun en juuri välitä, jättäisin helposti pois miehen pyynnöstä. Jos mies taas pyytäisi lopettamaan mekkojen käytön, nauraisin päin naamaa (ovat minun juttuni).
Vähän OT ja en voi puhua kaikkien heruttajien puolesta,mutta minulla oli nuorena (18-21v suunnilleen)järkyttävän huono itsetunto.Käytin liian lyhyitä shortseja ja liian avonaisia paitoja,koska kyseenalainenkin huomio hiveli egoa.Tällainen "herutustoiminta" jäi iän myötä pois,mutta jotenkin ymmärrän että jos on nuori ja epävarma,se voi olla tärkeää.Silti on tärkeää olla myös loukkaamatta kumppania,ehkä tuohon voisi löytyä joku kompromissi.Jospa ap pitäisi paitoja,jotka ovat paljastavia,mutta jättävät jotain myös arvailun varaan?
Kumman usein naiset kuitenkin haluavat puuttua miestensä pukeutumiseen. Jostain syystä silloin ei ole kyse määräilemisestä vaan toisen opastamisesta tehtiin se kuinka käskevään sävyyn hyvänsä.
"Jätä se sika"