Kontaktimuovilla uudistaminen
Onko kukaan onnistunut uudistamaan kaapinovia tai jotain muuta yksityiskohtaa sisustuksessa kontaktimuovilla? Mistä löytyy laajin kontaktimuovivalikoima? Entäs ulkomaiset nettikaupat? Ei kai kontaktimuovi ole contact plastic englanniksi?
Kommentit (5)
DC fix-nimisillä laitoin itse asumisoikeusasunnon keittiön kaapinovet. Hyvin toimii. Bauhausilla on laaja valikoima: http://www.bauhaus.fi/topmenu/tuotemerkit/d-c-fix.html
Kaapinoviin kokeilisin tapettia tai decoupagea. Tuttava teki hienon hyllyn lastenhuoneeseen decoupage-tekniikan avulla vanhojen aku ankkojen sivuista. Nuoteistakin tulis hieno tai ylipäätään kirjansivuista. Lautasliinoista esim kukkakuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Kaapinoviin kokeilisin tapettia tai decoupagea. Tuttava teki hienon hyllyn lastenhuoneeseen decoupage-tekniikan avulla vanhojen aku ankkojen sivuista. Nuoteistakin tulis hieno tai ylipäätään kirjansivuista. Lautasliinoista esim kukkakuvioita.
Kiitos vinkistä mutta tuo ei sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
DC fix-nimisillä laitoin itse asumisoikeusasunnon keittiön kaapinovet. Hyvin toimii. Bauhausilla on laaja valikoima: http://www.bauhaus.fi/topmenu/tuotemerkit/d-c-fix.html
komppaan, pikkusisko on sisutanu tolla kaapinovia, jonkun lipastonpäällisen yms, en eds tajunnu että millä se oli sen tehnyt alkuun, mutta se sitten selitti että dcfixillä, on se hieno materiaali, mutta itse aikana äijänä en viitti sisustella.
Olen vuokra-asunnoissa päällystänyt rumassa kunnossa olevia keittiöntasoja puupintaa imitoivalla kontaktimuovilla. Kestäneet hyvin ja huolellisella asennuksella näyttäneetkin tosi hyviltä, vuokranantajakin pois lähtiessä sanoi ettei niitä kannata pois ottaa, parempi noin :) kontaktimuovi on contact paper englanniksi, mutta suomalaisilta nettisivuilta löytyy mielestäni hyvät valikoimat eri levyisiä ja kuvioisia kontaktimuoveja. En suosittele kuitenkaan koko huonetta remppaamaan noilla muoveilla, silloin fiksummaksi tulee vain uusia kaapinovet tai maalipinta.