Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vihdoin puristettua alapäästäni paiseen

Vierailija
26.04.2016 |

Miten tätä mätää ja ihonestettä voi tulla loputtomasti? Ei se vieläkään tyhjä ole, tiedän että tänään illalla saan vielä puristaa.
Hyi helvetti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-lääkäri joutui tekemään saman työn minun puolestani. Ikävää!

Vierailija
2/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla kuitenkin kysta? Siinä sitä mätää ym. nestettä tulee aina vaan lisää, kunnes sisältä poistetaan sellainen pussi jossa tavara on muhinut. Lääkärillä tehtävä toimenpide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita paiseita tulee jatkuvasti. Nykyään yritän olla puristelematta niitä ja olen huomannut, että parantuvat niin paljon nopeammin. Puristettuja saa tyhjennellä pitkään.

Vierailija
4/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi hikirauhastulehdus?

Vierailija
5/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla kuitenkin kysta? Siinä sitä mätää ym. nestettä tulee aina vaan lisää, kunnes sisältä poistetaan sellainen pussi jossa tavara on muhinut. Lääkärillä tehtävä toimenpide.

Ei oo. Kyllä tää ihan mätäpaise on kun se tavara mitä tulee on nestemäistä. Kystathan on sellaisia että se aine on kiinteämpää ja niitä tulee useammin miehille kuin naisille, yleensä selkään. Tämä paise ei ole kystaa nähnytkään. Tulehtunut talirauhanen on.

Ap

Vierailija
6/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että tää on kipee. Huolimatta siitä puristanko vai en niin jumalattoman kipeä koko ajan. Mitenhän kestän päivän töissä... tuska on hirvee jos tää hankaa alushoisujen reunaa vasten. Kun sattuu jo vaikkei koskiskaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä