Kun nainen lyö miestä
Riitelimme eilen avomiehen kanssa todella pahasti. Tämä on ollut meillä jo tapana usean vuoden ajan, ei siis mitään uutta sen suhteen... Ero on ollut mielessä vähän väliä, sen verran huonosti suhteessa menee. Eilinen meni kuitenkin sen verran yli, että riidan aikana minä löin miestä. Mies loukkasi minua todella pahasti ja päässäni pimahti niin kovasti että karsin kimppuun. Löin miestä pari kertaa nyrkillä käsivarteen ja heitin häntä kevyellä esineellä vielä perään.
Asiasta jäi aivan järkyttävä morkkis. Pyysin asiaa monesti anteeksi ja mies vakuuttelee ettei asia hänen mielestään ole niin paha. Käteen kuulemma hieman sattui vielä jälkikäteen, eli sen verran kovaa sain muksittua. Samanlaista käytöstä mies ei kuulemma aio jatkuvalla syötöllä kestää, enkä toki ihmettele. En ymmärrä itsekään omaa käytöstäni enkä hyväksy sitä millään lailla. Jos mies olisi tehnyt minulle samoin olisin jo pakannut kassini ja lähtenyt.
Tässä morkkistelun seassa pääni yrittää selvästi puolustella asiaa itselleni ja olen alkanut miettiä että onko se jotenkin vähemmän paha asia os nainen lyö miestä. Totuushan on kuitenkin se etten minä saanut mitään fyysistä vahinkoa aikaan ja miehet nyt ottavat iskua muutenkin esim. kavereitten kanssa painiessaan. Enkä edes lyönyt kasvoihin... Mieskin yrittää minulle sanoa ettei asia ole niin paha kuin ajattelen. En kuitenkaan tiedä pääsenkö tästä ikinä yli. En olisi ikinä kuvitellut että otan nyrkin avuksi riitatilanteessa.
Mitäpä olette mieltä? Olenko paha väkivaltainen miehenhakkaaja vai ihan normimuija jolla vain keitti yli?
Kommentit (42)
Leipäveitsellä lyöminenkin on vain hurttia huumoria, jos lyöjänä on nainen, vai?
Miksi se tämän päiväinen ketju poistettiin?