Kun nainen lyö miestä
Riitelimme eilen avomiehen kanssa todella pahasti. Tämä on ollut meillä jo tapana usean vuoden ajan, ei siis mitään uutta sen suhteen... Ero on ollut mielessä vähän väliä, sen verran huonosti suhteessa menee. Eilinen meni kuitenkin sen verran yli, että riidan aikana minä löin miestä. Mies loukkasi minua todella pahasti ja päässäni pimahti niin kovasti että karsin kimppuun. Löin miestä pari kertaa nyrkillä käsivarteen ja heitin häntä kevyellä esineellä vielä perään.
Asiasta jäi aivan järkyttävä morkkis. Pyysin asiaa monesti anteeksi ja mies vakuuttelee ettei asia hänen mielestään ole niin paha. Käteen kuulemma hieman sattui vielä jälkikäteen, eli sen verran kovaa sain muksittua. Samanlaista käytöstä mies ei kuulemma aio jatkuvalla syötöllä kestää, enkä toki ihmettele. En ymmärrä itsekään omaa käytöstäni enkä hyväksy sitä millään lailla. Jos mies olisi tehnyt minulle samoin olisin jo pakannut kassini ja lähtenyt.
Tässä morkkistelun seassa pääni yrittää selvästi puolustella asiaa itselleni ja olen alkanut miettiä että onko se jotenkin vähemmän paha asia os nainen lyö miestä. Totuushan on kuitenkin se etten minä saanut mitään fyysistä vahinkoa aikaan ja miehet nyt ottavat iskua muutenkin esim. kavereitten kanssa painiessaan. Enkä edes lyönyt kasvoihin... Mieskin yrittää minulle sanoa ettei asia ole niin paha kuin ajattelen. En kuitenkaan tiedä pääsenkö tästä ikinä yli. En olisi ikinä kuvitellut että otan nyrkin avuksi riitatilanteessa.
Mitäpä olette mieltä? Olenko paha väkivaltainen miehenhakkaaja vai ihan normimuija jolla vain keitti yli?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso juttu eikä millään tavalla vertailtavissa siihen, jos mies lyö naista. Naisen "väkivalta" on käytännössä aina itsepuolustusta. Miehellä on valta-asema tilanteessa. Valta liittyy aina väkivaltaan eikä nainen voi olla väkivaltainen ilman rakenteellista valta-asemaa, kuten mies.
Nainen siis saa hakata miehen, koska miehellä on "rakenteellinen valta-asema" tilanteessa kuin tilanteessa. Tällaisten kommenttien takia en ole feministi.
Tuon edellisen kommentin kirjoittaneella on hyvin vääristynyt kuva feminismistä. Inhottaa tollaset kun pilaa meidän muidenkin maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso juttu eikä millään tavalla vertailtavissa siihen, jos mies lyö naista. Naisen "väkivalta" on käytännössä aina itsepuolustusta. Miehellä on valta-asema tilanteessa. Valta liittyy aina väkivaltaan eikä nainen voi olla väkivaltainen ilman rakenteellista valta-asemaa, kuten mies.
Nainen siis saa hakata miehen, koska miehellä on "rakenteellinen valta-asema" tilanteessa kuin tilanteessa. Tällaisten kommenttien takia en ole feministi.
Tuon edellisen kommentin kirjoittaneella on hyvin vääristynyt kuva feminismistä. Inhottaa tollaset kun pilaa meidän muidenkin maineen.
Joku provoo esittäen feministiä. Samoin vaikuttaa myös siltä, että joskus provotaan esittäen miesasiamiestä.
Kyllä ne erottaa, koska menevät niin övereiksi nuo jutut.
Harmillista toki.
Mulle sattui opiskeluaikana niin, että tuore vaimoni ymmärsi, että tunnen jostakin erään hänelle oudon naisen. Olin ollut tämän kanssa ennen opiskeluaikaa vähän aikaa kirjeenvaihdossa, kuten silloin aika kauan sitten saatettiin tehdä tuntematta henkilökohtaisesti, siis ennen mitään kännyköitä ja somejuttuja. Vaimo kysyi minulta tanssilattialla tuosta naisesta, ja kun vastaukseni viipyi enemmän kuin sekunnin, hän otti malttamattomuuksissaan sen verran voimakkaat puristusotteet olkavarsistani, että tuli komeat mustelmat molemmin puolin. En tästä nyt sitten tietty ilmoitellut kenellekään, mutta hämmästyin aika lailla. Kerroin kyllä hänelle, mistä oli ollut kysymys, mutta olin siis liian hidas vastaamisessa. Itse en ole koskaan millään tavoin pahoinpidellyt naista, nehän ovat 30-40 kg kevyempiäkin ja olisi kyllä helppoa, mutta ei... Tämmöiselle hitaalle nuo sähikäiset ovat vähän vaikeita käsitellä joskus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te ihan kaikki feministit pilaatte ihan itse oman maineenne.
Teillä "miehillä" on aika hitaat refleksit jos muka oikeasti otatte naiselta pataan. :D
Vierailija kirjoitti:
Teillä "miehillä" on aika hitaat refleksit jos muka oikeasti otatte naiselta pataan. :D
Hitaista reflekseistäkö pataan saaminen johtuukin? Päteekö myös toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen hakkaa, ja sinä syyllistät miestä. Tyypillistä tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde kaikkiin naisiin. Tiedän yhden naisen, joka on harrastanut nuorempana karatea ja nyrkkeilyä ja alkaa kännissä haastaa riitaa miesten kanssa. Kerran katselin vierestä kun tämä nainen tyrmäsi jonkun tummaihoisen tyypin erään baarin tupakkakopissa. Jannu oli lukua kunnolla: makaili muutaman minuutin taju kankaalla tupakkakopin lattialla ennen kuin pääsi ylös.
Vierailija kirjoitti:
Siinä jälleen feministinen kannanotto. Aina kun nainen tekee jotakin väärin, niin feministien oikea karva tulee esille: vähättelyä, sheimaamista, uhrin syyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Haluaisin ylpeydellä sanoa olevani feministi, mikä minulle tarkoittaa tasa-arvoa, mutta tuollainen ei kyllä ole mielestäni ihanteellista feminismiä. Mielestäni jokaisen itseään kunnioittavan naisen tulisi voida sanoa olevansa feministi, mikäli haluaa määrätä itsestään ja rajoistaan. Tuollaiset kommentit vaan pilaa maineen.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaako sua yhtä paljon silloinkin kun nainen saa pataansa? Ja vähättelet asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaako sua yhtä paljon silloinkin kun nainen saa pataansa? Ja vähättelet asiaa?
Mitä? Ei ketään saa lyödä. Teillä on vikaa aivolohkoissa tai olette pössytellyt päänne jo piloille jos ette väistä naisen iskua ja soita poliisia. Oikeesti naiset hakkaa miehiä Suomessa? Tää on jotain ihan uutta. En ymmärrä miten edes olisitte tuollaisten väkivaltaisten hullujen kanssa samassa tilassa, mikäli väkivalta on toistuvaa. Mä kyllä purkaisin suhteeni jo sen ensimmäisen väkivaltapurkauksen jälkeen. Eihän tuollainen ole sopivaa ja normaalia käytöstä naiselta tai mieheltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Riitelimme eilen avomiehen kanssa todella pahasti. Tämä on ollut meillä jo tapana usean vuoden ajan, ei siis mitään uutta sen suhteen... Ero on ollut mielessä vähän väliä, sen verran huonosti suhteessa menee. Eilinen meni kuitenkin sen verran yli, että riidan aikana minä löin miestä. Mies loukkasi minua todella pahasti ja päässäni pimahti niin kovasti että karsin kimppuun. Löin miestä pari kertaa nyrkillä käsivarteen ja heitin häntä kevyellä esineellä vielä perään.
Asiasta jäi aivan järkyttävä morkkis. Pyysin asiaa monesti anteeksi ja mies vakuuttelee ettei asia hänen mielestään ole niin paha. Käteen kuulemma hieman sattui vielä jälkikäteen, eli sen verran kovaa sain muksittua. Samanlaista käytöstä mies ei kuulemma aio jatkuvalla syötöllä kestää, enkä toki ihmettele. En ymmärrä itsekään omaa käytöstäni enkä hyväksy sitä millään lailla. Jos mies olisi tehnyt minulle samoin olisin jo pakannut kassini ja lähtenyt.
Tässä morkkistelun seassa pääni yrittää selvästi puolustella asiaa itselleni ja olen alkanut miettiä että onko se jotenkin vähemmän paha asia os nainen lyö miestä. Totuushan on kuitenkin se etten minä saanut mitään fyysistä vahinkoa aikaan ja miehet nyt ottavat iskua muutenkin esim. kavereitten kanssa painiessaan. Enkä edes lyönyt kasvoihin... Mieskin yrittää minulle sanoa ettei asia ole niin paha kuin ajattelen. En kuitenkaan tiedä pääsenkö tästä ikinä yli. En olisi ikinä kuvitellut että otan nyrkin avuksi riitatilanteessa.
Mitäpä olette mieltä? Olenko paha väkivaltainen miehenhakkaaja vai ihan normimuija jolla vain keitti yli?
En lukenut vielä kuin tämän aloituksen ja vastaan, että olet ihan normimuija.
Ja se minua eniten hirvittääkin. Nyt en puhu APstä joka aidosti tuntuu katuvan, kuin vaimonhakkaaja konsanaan.
Olen itse intin käynyt ja en jaksa uskoa siihen että nainen on aina miestä heikompi.
Naiset ovat nykyään jo parisuhdeväkivallassa menneet miehistä ohi.
Ihan syytän asenteita tässä, mies ei lyö naista näin opetetaan, mutta meille tytöille ei mitenkään edes yritetty opettaa milloinkaan, että väkivalta olisi jotenkin väärin. Luokallani oli yksi pitkä tyttö SM tason entinen lentopalloilija ja hän hakkasi yhden pojan, kun molemmat olivat noin 14 vuotiaita. Satuin tuon näkemään poika oli ehkä 160 senttinen ja tyttö yli 180 senttiä. En tiedä mistä alkoi ja mitä tapahtui mutta kun tulin paikalle tyttö istui pojan päällä ja pojalla oli koko naama veressä.
Tämä tapahtui seurakunnan kesäleirillä.
Poika oli minusta ujo mutta mukava. Älykkäältä vaikutti kun jotain juttelin. Olin häntä nähnyt aikaisempinakin kesinä.
En varmasti muistaisi koko juttua, mutta poika tappoi itsensä kahden vuoden jälkeen 16 vuotiaana.
En voinut olla ajattelematta, vaikuttiko se yksi tapahtuma asiaan, sen tiedän että tyttöystävää ei pojalla koskaan ollut.
Inhoan väkivaltaisia naisia niin paljon. Ovat minusta pahempia kuin miehet. Tämäkin lentopalloilija amatsooni oli lehdissä aina niin naisellinen ja ihana.
AP sinun tapauksella ei oikeasti ole yhteyttä tähän mitä kirjoitin. Kaikki tuli taas vain päästäni ulos ja olen vedet silmissä, kun edes poikien äidit tajuaisivat, että ei kukaan kestä jatkuvasti iskuja, vaikka olisikin mies.
Ketju on läpileikkaus suomalaisesta naisesta. Väkivaltainen, harhainen, feminismin pilaama, miestä mitätöivä ja vähättelevä, sekä mies ansaitsee pataansa sukupuolensa ansiosta suomalaisen naisen mielestä.
Olette todella sairaita. Onneksi teistä pystyy pysymään erossa , ja mahdollisimman kaukana teistä.
Onko hyväksyttävää riitatilanteessa heittää miestä esimerkiksi pyyhkeellä tai muulla kevyellä esineellä? Sellaisella, joka ei mene rikki tai osuessaan oikeasti satu? Minullakin joskus pimenee päässä ja sanat ei riitä enää purkamaan oloa, jolloin olen heittänyt häntä jollain paidalla tms. :( Jos oikeutan tämän itselleni, voiko tämä pahentua?
Ihanat , suomalaiset naiset. Not.
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää riitatilanteessa heittää miestä esimerkiksi pyyhkeellä tai muulla kevyellä esineellä? Sellaisella, joka ei mene rikki tai osuessaan oikeasti satu? Minullakin joskus pimenee päässä ja sanat ei riitä enää purkamaan oloa, jolloin olen heittänyt häntä jollain paidalla tms. :( Jos oikeutan tämän itselleni, voiko tämä pahentua?
Et jumalauta ymmärrä sitä, että ketään ei heitellä yhtään millään, muusta päälle käymisestä puhumattakaan?
Olet todella yksinkertainen, jos et tätä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on läpileikkaus suomalaisesta naisesta. Väkivaltainen, harhainen, feminismin pilaama, miestä mitätöivä ja vähättelevä, sekä mies ansaitsee pataansa sukupuolensa ansiosta suomalaisen naisen mielestä.
Olette todella sairaita. Onneksi teistä pystyy pysymään erossa , ja mahdollisimman kaukana teistä.
Oma puolisoni on eteläisestä veljeskansastamme ja pari aikaisempaa olivat suomalaisia. Tämä nykyinen on vain kuin aito suominainen ilman sitä mädätystä jota on ollut vuosikymmeniä.
Suomen naiset ovat parhaimmistoa koko maailmassa, mutta nyt vain hieman harhaan johdettuja ovat. Ehkä jatkossa on toisin tai tilastollisesti maailman viimeinen blondi kuolee Suomessa vuonna 2202.
mikä homo tuo sun mies on. Hänen kannattais hakkaa sut kerran kunnolla takaisin ja sit olisit kyllä hiljaa tulevaisduudessa.