Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut koskaan vahvaa tunnetta jostain ihmisestä?

Vierailija
25.04.2016 |

Kertokaa niistä kohtaamisista, joista teille on tullut tunne että nyt on tosi kyseessä. Tuliko tunne heti vai ajansaatossa? Miten etenitte asian suhteen?

Minulle tuli aikoja sitten vahva tunne erään miehen suhteen. En siis ollut silloin vielä puhunut hänen kanssaan, katsellut vaan. Oli vahva tunne, siitä että kyseisessä miehessä on jotain erityistä. No tutustuimme paremmin, mutta sitten tiemme erkanivat. Nyt ollaan taas oltu yhteyksissä ja sama tunne kolkuttelee jo neljättä vuotta. Välillämme ei ole ollut mitään intiimiä, vaan hyvin lämmin ystävällinen suhde. Mutta mulla on outo kutina, että päädytään yhteen ja ollaan onnellisia.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä. Tai miten sen nyt ottaa.

Johti sivusuhteeseen jollaiseen en ikinä uskonut ryhtyväni vaikka aviomiehen kanssa olikin ollut pitkään vaikeaa. Se kemia vaan vei mennessään ja nyt sitten olemme tämän rakastajani kanssa aivan rakastuneita koska joka suhteessa koemme niin syvää yhteyttä että se on käsittämätöntä kuvailtavaksi.

Olen tietysti onnellinen rakkaudesta ja sielujen yhteydestä mutta hän eikä minä toivottu että tässä särkyy perhe ja näin nyt tulee käymään. Olisi niin paljon helpompaa kun olisimme tavanneet 15 vuotta aiemmin!

Voitko kertoa tuosta että miten kemia vei mennessään? Miten juttu lähti etenemään?

Vierailija
82/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto ♡

Vierailija
84/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun näin hänet, tiesin että hän on elämäni mies. Hänellä vastaava kokemus. Yhdessä ollaan oltu kohta 3v.  Haasteita on riittänyt, kaikista ollaan menty yhdessä läpi ja joka kerta suhde on vain vahvistunut. En ennen uskonut että olisi mitään "oikeita". Nyt uskon.

Vierailija
85/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kun näin hänet, tiesin että hän on elämäni mies. Hänellä vastaava kokemus. Yhdessä ollaan oltu kohta 3v.  Haasteita on riittänyt, kaikista ollaan menty yhdessä läpi ja joka kerta suhde on vain vahvistunut. En ennen uskonut että olisi mitään "oikeita". Nyt uskon.

Haluatko vähän raottaa millaisista haasteita on ollut kyse? Itse uskon, että kun on "oikean" ihmisen kanssa yhdessä, on paljon helpompi kohdata vastoinkäymisiä. Ehkä siksi kun kaksi ihmistä muodostaa täydellisen tiimin?

-Ap

Vierailija
86/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltamyöhän nosto.

Vierailija
87/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaverilleni oli käynyt niin että yksi poika näki hänet noin12 v iässä ja oli katsonut että tuosta tytöstä haluan vaimon. No olivat naapuripaikkakunnilta eivätkä tunteneet muuten. Tämä poika oli sitten täysi-ikäisenä yrittänyt etsinkin näkemäänsä tyttöä. Löysi vihdoin kun tyttö oli jotain 22 v. Nyt onnellisesti naimisissa. Heitä on hauska katsoa kun tuntuvat lukevan toisiaan ihan vain katseella.

Vierailija
88/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt useasti. Muutin 7 luokalle vieraaseen kouluun. Katselin ympärilleni uuteen luokkaan kävellessäni ja näin tytön jonka kanssa katseet osuivat. Tiesin hänestä tulee ystäväni. Oltiin koko yläaste tosi paljon yhdessä ja hän oli paras kaverini luokallani.

Lukiossa sama juttu kun uusi paikkakunta. Silmäni osuivat luokassaan kahteen tyttöön ja arvelin että siinähän ne minun tulevat kaverit. Ja edelleen ollaan tekemisissä toistemme kanssa ja lukioaikana oltiin parhaita kavereita.

uudessa työpaikassa aloittaessani pomo kierrätti minua ja esitteli muut työntekijät. Yksi mies näytti aivan uskomattoman symppikseltä. Ajattelin heti että tuo olis tosi kiinnostava ja näytti uskomattoman mukavalta mutta varmasti saavuttamattomissa minulle. No pitihän sitä kuitenkin yrittää. No nyt ollaan oltu jo yli 10v naimisissa. Ja mies on tosi symppis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän