Onko Ville Haapasalo mielestäsi seksikäs?
Tajusin juuri että hän on ruumiinrakenteeltaan ihan kuin mieheni :P
Kommentit (21)
Oli kun seikkaili Venäjällä yms. mutta nyt kun häröilee tuolla etelässä ei ole.
Ihme juttu ..
Ei. Läski on ällöttävää ja rumaa. Ei se kaunista tai komista ketään. Eikä kyseisen miehen naamakaan vastaa omaa ihannettani.
Ei nyt sellainen jota kuola valuen katsoisin, ihan tavallisen näköinen suomalainen mies.
Pidän häntä kyllä varteenotettavana seurana istumaan iltaa, olettaisin että hänen seurassaan viihtyisi hyvin ja olisi hauskaa.
Silmät ovat iloiset, siitä tykkään.
Ei ole. Minä tykkään hoikista söpöistä bisnesmiehistä.
Hauska mies, mutta ei millään tavalla seksikäs.
Jostain syystä tosi kuuma! Siis tavallaan ällöttää eikä viehätä silmää ollenkaan, mutta silti...
Minusta hän on aivan ihana! Ja muistuttaa ruumiinrakenteeltaan omaa miesystävääni. Miesysti on kyllä aika paljon hoikempi, mutta ei se haittaa :) Ihania sellaiset nallekarhumiehet, joilla on iloiset silmät ja kaljamahaa ;) Tekee mieli halata!
On. Tykkään just tommosista kookkaista äijämäisistä miehistä. Maha vaan plussaa.
Välillä näyttää kohtuullisen komealta esim. lehtikuvissa mutta enimmäkseen väsyneeltä ja turpealta. Mua ärsyttää myös sen tyyli pukeutua aina samoihin vaatteisiin. Kesät talvet vetää polvihousut ja lyhythihainen paita päällä ja kesällä hikoilee sen piponsa märäksi. Kuvittelen, että sen ominaishajukin on vähemmän mairitteleva: hiki, sipuli ja vanha viina.
Ei ole. Turvonnut, räjähtäneen näköinen tyyppi.
Mun mielestä on.
Aito mies, karismaattinen, ei mikään hontelo trendipelle yläkropantreenaaja vaan oikea MIES joka on Suomessa ikävä kyllä katoava luonnonvara :(
🇺🇦🇮🇱
Ja siis lisään vielä, että hänen viehättävyytensä ei perustu ulkonäköön vaan persoonaan.
🇺🇦🇮🇱
Ei. Joskus nuorempanaja hoikempana ehkä olikin.
ei. On hauska, mutta ei missään tapauksessa sellaista aviomiesmateriaalia mulle. En kaipaa hassua seikkailijaa puolisoksi...
Nuorena se oli hyvännäköinen, esim. Käki-elokuvassa. Nykyään se on karismaattinen seuramies muttei minun silmään seksikäs.
Kyllä ja kilo turvetta on myös.